Workshop bloggen en vloggen

Donderdag 22 september 2016 gaf ik een workshop bloggen en vloggen als onderdeel van de Babbage Academy bij Babbage Company in Amsterdam. 

Wil jij je online bereik vergroten met content in de vorm van professionele blogs en vlogs?

Op donderdagavond 22 september 2016 gaf ik tijdens de Babbage Academy een workshop bloggen en vloggen bij Babbage Company in Amsterdam.

 

 

Bloggen of vloggen?

Bijna alle zoekvragen beginnen tegenwoordig op Google of Youtube. Ook zakelijk. Het is dus belangrijk dat je daar vindbaar en zichtbaar bent. Er zijn veel vormen van content marketing die je daarbij kunnen helpen. Schrijf je makkelijk, dan is kennisdelen in blogvorm zeer geschikt voor je. Spreek je graag voor groepen, voel je je thuis voor de camera, dan past de vlogvorm waarschijnlijk goed bij je.

Waarom bloggen of vloggen?

Met een blog of vlog vergroot je de online vindbaarheid van jezelf en het bedrijf waar je werkt. Je bouwt aan een hechte band met lezers en kijkers, vergroot je online bereik en genereert zo leads. Als je het professioneel aanpakt natuurlijk. Door via blogs en vlogs je kennis en expertise te delen, werk je daarnaast aan je expertpositie.

 

Wat mag je verwachten van de workshop?

Tijdens de workshop geef ik je richtlijnen, structuur en tips rondom professioneel bloggen en vloggen. Theorie waar je op moet letten, waar je blogs en vlogs verspreidt en hoe je zorgt dat ze gevonden worden. Daarnaast maak je een professionele aanzet van je blogartikel of vlogscript.

Wil je eerst nog meer weten over bloggen en vloggen?

Lees dan één van mijn eerdere blogs zoals ‘Bloggen, vloggen en ploggen’ of bel me vrijblijvend.

Deze workshop wordt waarschijnlijk herhaald in het voorjaar van 2017.

Houd daarom Babbage Company in de gaten!

 

workshop bloggen en vloggen Marlene Dekkers bij Babbage Company

Workshop bloggen en vloggen Marlene Dekkers tijdens de Babbage Academy

Direct contact

Bel 06 25 481 882

Mis geen updates!

Positioneren in de maakindustrie

Je hebt de focus op het produceren van je producten. Logisch, maar hoe onderscheid je jezelf als producent van die anderen? Dat doe je door slim te positioneren. Of, zoals Jos Burgers al eens zei: “Door jouw specifieke plekje in het weiland op te eisen en bekend te maken.” Je kunt hiervoor 5 stappen volgen. …

Duurzame content met een ‘always on’ contentstrategie

Hoe je via kennisleiderschap je productiebedrijf laat groeien

meer blogs

Waar draait het om in business-to-business marketing?

Eerst een definitie van business-to-business marketing: “B2B-marketing (business-to-business-marketing) is het proces van het promoten en verkopen van producten of diensten tussen twee bedrijven. Het houdt in dat relaties met andere bedrijven worden opgebouwd en onderhouden om omzet te genereren, groei te stimuleren en waarde te creëren. B2B-marketing omvat doorgaans langere verkoopcycli, grotere transacties en complexere …

Contentmissie in b2b formuleren

Toegevoegde waarde in b2b

meer inspiratie
Volg mijn updates Logo Marketing Accent
sluiten