Masterclass Sales Innovatie – Brink Climate Systems

 

“Wij zijn op dit moment druk bezig met het uitrollen van een aantal plannen die wij als actiepunt hebben gesteld naar aanleiding van de masterclass Sales Innovatie.

Wij hebben de training als zeer waardevol ervaren, er zijn ons mogelijkheden aangedragen waar wij wellicht niet zo snel aan zouden denken. Als ik het moet omschrijven zou ik het ‘een innovatieve training’ willen noemen. Een training waarbij wellicht niet alle facetten direct te implementeren zijn, maar zeker een aantal wel.

We zijn ervan overtuigd dat je de markt (deels) op een andere manier moet benaderen dan “vroeger” en daar helpt deze training bij. Daarnaast is het krijgen van inzicht in de mogelijkheden van social media inmiddels een belangrijk hulpmiddel aan het worden.

We zijn bezig met een blog-kalender, we leggen “social media” doelstellingen vast voor 2017 en intern zorgen we ervoor dat er meer raakvlakken zijn tussen sales/marketing en onze adviesafdeling.

Nog een tip voor jullie; maak het nog iets concreter met voorbeelden uit de markt, zodat het maken van doelstellingen op dit gebied nog makkelijker wordt.

Maar wij gaan ervoor!”

Albert van Lohuizen, Manager Verkoop Nederland

Brink Climate Systems

Direct contact

Bel 06 25 481 882

Mis geen updates!

Positioneren in de maakindustrie

Je hebt de focus op het produceren van je producten. Logisch, maar hoe onderscheid je jezelf als producent van die anderen? Dat doe je door slim te positioneren. Of, zoals Jos Burgers al eens zei: “Door jouw specifieke plekje in het weiland op te eisen en bekend te maken.” Je kunt hiervoor 5 stappen volgen. …

Duurzame content met een ‘always on’ contentstrategie

Hoe je via kennisleiderschap je productiebedrijf laat groeien

meer blogs

Waar draait het om in business-to-business marketing?

Eerst een definitie van business-to-business marketing: “B2B-marketing (business-to-business-marketing) is het proces van het promoten en verkopen van producten of diensten tussen twee bedrijven. Het houdt in dat relaties met andere bedrijven worden opgebouwd en onderhouden om omzet te genereren, groei te stimuleren en waarde te creëren. B2B-marketing omvat doorgaans langere verkoopcycli, grotere transacties en complexere …

Contentmissie in b2b formuleren

Toegevoegde waarde in b2b

meer inspiratie
Volg mijn updates Logo Marketing Accent
sluiten