Positionering – Driessen HRM

“Ter vervanging van een collega met zwangerschapsverlof is Marlene Dekkers de afgelopen maanden de afdeling marketing&communicatie van Driessen HRM komen versterken voor de ontwikkeling van een nieuwe positionering, twee whitelabels én de opzet en uitvoering van een creatieve en doeltreffende marketingcommunicatiecampagne voor een van onze diensten. Het ging hierbij om het complete traject: van strategie tot uitvoering.

Wij kijken met veel plezier terug op de samenwerking en zijn heel blij met de aanpak en uitvoering door Marlene. Vanaf dag 1 ging zij gedreven en betrokken aan de slag, met razendsnel begrip van de materie en in een sfeer alsof ze al jaren bij ons werkte. De kernwaarden van Driessen, professioneel en persoonlijk, zijn ook onverkort volledig van toepassing op Marlene. Mochten we in de toekomst nog eens extra ondersteuning nodig hebben dan zullen we graag weer contact met Marlene opnemen.”

Fenny Meulendijks
Manager marketing & communicatie

Referentie Marketing Accent Fenny Meulendijks Driessen HRM

 

 

 

 

Referentie van Driessen HRM voor Marketing Accent.

Direct contact

Bel 06 25 481 882

Mis geen updates!

Positioneren in de maakindustrie

Je hebt de focus op het produceren van je producten. Logisch, maar hoe onderscheid je jezelf als producent van die anderen? Dat doe je door slim te positioneren. Of, zoals Jos Burgers al eens zei: “Door jouw specifieke plekje in het weiland op te eisen en bekend te maken.” Je kunt hiervoor 5 stappen volgen. …

Duurzame content met een ‘always on’ contentstrategie

Hoe je via kennisleiderschap je productiebedrijf laat groeien

meer blogs

Waar draait het om in business-to-business marketing?

Eerst een definitie van business-to-business marketing: “B2B-marketing (business-to-business-marketing) is het proces van het promoten en verkopen van producten of diensten tussen twee bedrijven. Het houdt in dat relaties met andere bedrijven worden opgebouwd en onderhouden om omzet te genereren, groei te stimuleren en waarde te creëren. B2B-marketing omvat doorgaans langere verkoopcycli, grotere transacties en complexere …

Contentmissie in b2b formuleren

Toegevoegde waarde in b2b

meer inspiratie
Volg mijn updates Logo Marketing Accent
sluiten