Win jij de Accent Scan?

Jazeker, ik wil minder risico lopen en kans maken op die gratis Accent Scan!

Jouw naam

Jouw email

Jouw telefoonnummer

Bedrijfsnaam

Ik wil die gratis Accent Scan winnen, omdat:

Alleen personen en bedrijven die een volledig ingevuld formulier insturen maken kans. Ik neem persoonlijk contact met je op als je de gelukkige bent.

Minder risico lopen? 

De wereld, mensen en dus ook jullie klanten zijn veranderd. Door technologie en digitalisering. Er is een grote kloof ontstaan in de communicatie met je klanten. Zij verlangen nu echt iets anders van je.

En dat gaat veel verder dan online en op social media aanwezig zijn. Dat gaat over een verandering van mindset. Over redeneren vanuit je klant. Met scherpe focus en richting. Met als basis jullie DNA.

Leg je het juiste accent in jullie marketinginspanningen?

Heb je het vooral over jullie producten en techniek? Over jullie bedrijf en merk? En over basisvereisten als service, kwaliteit en levertijd?

Dan wordt onderscheid erg lastig. Terwijl dat wel jullie bestaansrecht bepaalt. Wat een risico!

Maar wees gerust, het goud is er, je moet het alleen nog ontdekken en slim laten schitteren.

Accent Scan

Ik kan jullie helpen. Ik doe een Accent Scan. Daarmee toon ik de risico’s van jullie huidige inspanningen. En hoe we, als het nodig is, het accent slim kunnen verleggen om meer rendement te behalen.

Af en toe voer ik deze waardevolle Accent Scan gratis en voor niks uit.
Wil je hier kans op maken? Laat dan je gegevens achter. Ik beloof dat ik je niet blijf achtervolgen of spammen of zo.

Wil je graag op de hoogte blijven van mijn updates? Schrijf dan hier in.
Dit verplicht je tot niets en uitschrijven is ook makkelijk.

Wil je meer informatie over de Accent Scan of kan ik iets anders voor je betekenen?

Neem vrijblijvend contact met me op. Of bel me 06 25 481 882.

Direct contact

Bel 06 25 481 882

Mis geen updates!

* = verplicht veld

Marketing van ‘inside out’ naar ‘outside in’

Van ‘inside out’ naar ‘outside in’ marketing & communicatie Vaak merk ik bij toeleverende bedrijven aan de bouw, dat er enorm gepassioneerde mensen werken met heel veel kennis van zaken. Geweldig om te zien. Dat wat via hun marketing en communicatie daarvan de ‘buitenwereld’ bereikt, is echter grotendeels vanuit het bedrijf zelf geredeneerd. Sla er …

Blijft het bij een droomoplevering, of gaan we het anders doen in de bouw?

Zakelijk vloggen in de bouw

meer blogs

Publicatie Rabobank ledenmagazine Dichterbij

De Rabobank vroeg mij naar mijn mening over digitalisering & groei. De publicatie is verschenen in het ledenmagazine Dichterbij 3-18 voor de leden in Helmond. De tekst uitgeschreven: Wat heb je je klanten te bieden? Marlene Dekkers adviseert bedrijven bij hun online- en offline marketing. Ze geeft hen handvatten zodat ze hun klanten beter weten …

‘Customers the day after tomorrow’ – Steven van Belleghem, een must read

Marketing Prikkels video’s 1e helft 2018

meer inspiratie
Volg mijn updates Logo Marketing Accent
* = verplicht veld
sluiten