Win jij de Accent Scan?

Jazeker, ik wil minder risico lopen en kans maken op die gratis Accent Scan!

Jouw naam

Jouw email

Jouw telefoonnummer

Bedrijfsnaam

Ik wil die gratis Accent Scan winnen, omdat:

Alleen personen en bedrijven die een volledig ingevuld formulier insturen maken kans. Ik neem persoonlijk contact met je op als je de gelukkige bent.

Minder risico lopen? 

De wereld, mensen en dus ook jullie klanten zijn veranderd. Door technologie en digitalisering. Er is een grote kloof ontstaan in de communicatie met je klanten. Zij verlangen nu echt iets anders van je.

En dat gaat veel verder dan online en op social media aanwezig zijn. Dat gaat over een verandering van mindset. Over redeneren vanuit je klant. Met scherpe focus en richting. Met als basis jullie DNA.

Leg je het juiste accent in jullie marketinginspanningen?

Heb je het vooral over jullie producten en techniek? Over jullie bedrijf en merk? En over basisvereisten als service, kwaliteit en levertijd?

Dan wordt onderscheid erg lastig. Terwijl dat wel jullie bestaansrecht bepaalt. Wat een risico!

Maar wees gerust, het goud is er, je moet het alleen nog ontdekken en slim laten schitteren.

Accent Scan

Ik kan jullie helpen. Ik doe een Accent Scan. Daarmee toon ik de risico’s van jullie huidige inspanningen. En hoe we, als het nodig is, het accent slim kunnen verleggen om meer rendement te behalen.

Af en toe voer ik deze waardevolle Accent Scan gratis en voor niks uit.
Wil je hier kans op maken? Laat dan je gegevens achter. Ik beloof dat ik je niet blijf achtervolgen of spammen of zo.

Wil je graag op de hoogte blijven van mijn updates? Schrijf dan hier in.
Dit verplicht je tot niets en uitschrijven is ook makkelijk.

Wil je meer informatie over de Accent Scan of kan ik iets anders voor je betekenen?

Neem vrijblijvend contact met me op. Of bel me 06 25 481 882.

Direct contact

Bel 06 25 481 882

Mis geen updates!

* = verplicht veld

Boek B2B-marketeers: de koplopers

B2B-marketeers: de koplopers De beste 36 b2b-marketeers aan het woord. Verwonderlijk dat de meeste aandacht altijd maar naar consumentenmarketing gaat, terwijl de B2B-markt veel groter is dan de B2C-markt. Dit motiveerde Edwin Vlems om een ode te brengen aan B2B-marketing in de vorm van een boek bomvol mooie en leerzame praktijkvoorbeelden van B2B-marketeers. Edwin interviewde …

Snel gestructureerd nieuwe contentmarketing ideeën ontdekken?

Employee advocacy: medewerkers als online ambassadeurs

meer blogs

Wat ik leerde van 75 zakelijke vlogs plaatsen op LinkedIn

Mijn ervaring met zakelijk vloggen op LinkedIn aan de hand van een interview door b2bmarketeers.nl

Inhakers op social media in b2b

1 onderwerp per stuk b2b content

meer inspiratie
Volg mijn updates Logo Marketing Accent
* = verplicht veld
sluiten