BedrijfsDNA – People Group

“Marlene heeft een essentiële bijdrage geleverd aan de totstandkoming van ons DNA. Middels een aantal werksessies heeft Marlene ons inzicht gegeven waarom het creëren van een DNA voor ons bedrijf zo nuttig is en heeft ons als directie geleid naar de kern van ons bestaansrecht. Vervolgens hebben we zelf onze medewerkers en opdrachtgevers hierin betrokken.

We zijn nu veel beter in staat de unieke waarden van ons bedrijf aan medewerkers en aan (potentiële) opdrachtgevers uit te leggen, we toetsen hierop en zetten met het DNA profiel onze strategie uit.”

Marc Janssen, managing partner People Group

Direct contact

Bel 06 25 481 882

Mis geen updates!

Duurzame content met een ‘always on’ contentstrategie

Een slimme ‘always on’ contentstrategie met behulp van duurzame content In business-to-business is een ‘always on’ contentstrategie een slimme aanpak voor de lange termijn. Veel marketingverantwoordelijken benaderen contentmarketing echter met dezelfde mentaliteit als bij het voeren van een reclamecampagne. Ze ontwikkelen een paar stukken inhoud, rollen die uit en wachten dan op de resultaten. Toch …

Hoe je via kennisleiderschap je productiebedrijf laat groeien

Kennisleiderschap om met je bedrijf te schitteren

meer blogs

Contentmissie in b2b formuleren

Heb je nog geen volledige contentstragtegie uitgewerkt, maar wil je toch graag werken vanuit een bepaalde basis? Formuleer dan als houvast de contentmissie van je bedrijf. Deze bestaat uit 3 onderdelen.

Toegevoegde waarde in b2b

Achterliggend verlangen van b2b klanten

meer inspiratie
Volg mijn updates Logo Marketing Accent
sluiten