BedrijfsDNA – People Group

“Marlene heeft een essentiële bijdrage geleverd aan de totstandkoming van ons DNA. Middels een aantal werksessies heeft Marlene ons inzicht gegeven waarom het creëren van een DNA voor ons bedrijf zo nuttig is en heeft ons als directie geleid naar de kern van ons bestaansrecht. Vervolgens hebben we zelf onze medewerkers en opdrachtgevers hierin betrokken.

We zijn nu veel beter in staat de unieke waarden van ons bedrijf aan medewerkers en aan (potentiële) opdrachtgevers uit te leggen, we toetsen hierop en zetten met het DNA profiel onze strategie uit.”

Marc Janssen, managing partner People Group

Direct contact

Bel 06 25 481 882

Mis geen updates!

* = verplicht veld

Boek B2B-marketeers: de koplopers

B2B-marketeers: de koplopers De beste 36 b2b-marketeers aan het woord. Verwonderlijk dat de meeste aandacht altijd maar naar consumentenmarketing gaat, terwijl de B2B-markt veel groter is dan de B2C-markt. Dit motiveerde Edwin Vlems om een ode te brengen aan B2B-marketing in de vorm van een boek bomvol mooie en leerzame praktijkvoorbeelden van B2B-marketeers. Edwin interviewde …

Snel gestructureerd nieuwe contentmarketing ideeën ontdekken?

Employee advocacy: medewerkers als online ambassadeurs

meer blogs

Wat ik leerde van 75 zakelijke vlogs plaatsen op LinkedIn

Mijn ervaring met zakelijk vloggen op LinkedIn aan de hand van een interview door b2bmarketeers.nl

Inhakers op social media in b2b

1 onderwerp per stuk b2b content

meer inspiratie
Volg mijn updates Logo Marketing Accent
* = verplicht veld
sluiten