BedrijfsDNA – People Group

“Marlene heeft een essentiële bijdrage geleverd aan de totstandkoming van ons DNA. Middels een aantal werksessies heeft Marlene ons inzicht gegeven waarom het creëren van een DNA voor ons bedrijf zo nuttig is en heeft ons als directie geleid naar de kern van ons bestaansrecht. Vervolgens hebben we zelf onze medewerkers en opdrachtgevers hierin betrokken.

We zijn nu veel beter in staat de unieke waarden van ons bedrijf aan medewerkers en aan (potentiële) opdrachtgevers uit te leggen, we toetsen hierop en zetten met het DNA profiel onze strategie uit.”

Marc Janssen, managing partner People Group

Direct contact

Bel 06 25 481 882

Mis geen updates!

Kennisleiderschap om met je bedrijf te schitteren

Laat dankzij kennisleiderschap je bedrijf schitteren   Kennisleiderschap (of de Engelse marketingterm ‘thought leadership’) komt er op neer dat je jouw klant met jouw expertise een vernieuwende kijk geeft op zijn of haar problemen en worstelingen. De kern van kennisleiderschap is namelijk het bieden van een  op relevante thema’s en dit concreet uitdragen in wat …

Marketingkansen pakken door op trends in te spelen

BedrijfsDNA; wat is het en wat brengt het?

meer blogs

Contentmissie in b2b formuleren

Heb je nog geen volledige contentstragtegie uitgewerkt, maar wil je toch graag werken vanuit een bepaalde basis? Formuleer dan als houvast de contentmissie van je bedrijf. Deze bestaat uit 3 onderdelen.

Toegevoegde waarde in b2b

Achterliggend verlangen van b2b klanten

meer inspiratie
Volg mijn updates Logo Marketing Accent
sluiten