workshop visuele contentmarketing

Workshop visuele content Marlene Dekkers - Marketing AccentWorkshop visuele contentmarketing

Met een paar minuten scrollen door je verschillende social media accounts krijg je zoveel informatie dat je het niet meer op kan nemen. En dan vallen berichten met foto’s, afbeeldingen en video’s het meest op. Visuele content (berichten) heeft een groter effect en wordt dus steeds belangrijker. Visuele contentmarketing maakt gebruik van de kracht van afbeeldingen en bewegend beeld om je kennis opvallend en overtuigend te delen. Leer alles over het optimaal gebruik van visuele content om zoveel mogelijk op te vallen tussen alle informatie.

Voor wie is deze workshop?

Voor teams die kennis, ervaring en expertise willen delen in de vorm van het publiceren van content die er toe doet. Door gebruik te maken van foto’s, afbeeldingen en video’s.

Wat levert deze workshop op?

Na het volgen van de workshop visuele contentmarketing weet je hoe je (potentiële) klanten kunt boeien en binden. Door optimaal gebruik te maken van content met foto’s, afbeeldingen en video’s.

Inhoud van de workshop visuele contentmarketing:

– wat is visuele contentmarketing?

– de voor- en nadelen

– vormen van visuele content

– richtlijnen

– do’s en dont’s

– tips en tricks

– inspirerende praktijkvoorbeelden

Mijn unieke aanpak

De workshop visuele contentmarketing maak ik altijd op maat, waarbij ik voorbeelden gebruik uit voor jouw team vergelijkbare branches. Dit brengt veel herkenbaarheid en inspiratie om vandaag nog enthousiast aan de slag te gaan met het creëren van visuele content. Dankzij mijn nuchtere en laagdrempelige manier van trainen is de workshop voor iedereen goed te volgen.

Praktische informatie

De workshop duurt ca. 3,5 uur en verzorg ik in-company of via een digitale bijeenkomst. Het maximaal aantal deelnemers is 15 personen om zoveel mogelijk interactie te garanderen.

Interesse in mijn workshop visuele contentmarketing?

Voor meer informatie en voor deelname van je team aan mijn workshop mail me

Of bel me 06 – 25 48 18 82

 

 

Alle Workshops

Direct contact

Bel 06 25 481 882

Mis geen updates!

* = verplicht veld

Social selling in mijn verkoopproces, waarom zou ik?

Social selling Deze tijd maakt één ding duidelijker dan ooit, als je in verkoop online niet zichtbaar en vindbaar bent, dan wordt het steeds lastiger om mee te kunnen blijven doen. Social selling, online sales, contentmarketing, zoekmachines, het kan allemaal best wel overweldigend overkomen. Zeker als je verantwoordelijk bent voor het salesteam, een specifieke klantgroep …

Dankzij beleving blijf je tussen de oren van je klant

Een contentmarketingstrategie in de bouw, hoe begin je goed?

meer blogs

focus & kennisleiderschap

Het sleutelwoord bij het bouwen aan ‘kennisleiderschap’ is focus. Want dat leidt tot herkenning en erkenning van datgene waar jij om bekend wil staan bij klanten.

Claim je b2b nichemarkt

succesvolle online b2b marketing

meer inspiratie
Volg mijn updates Logo Marketing Accent
* = verplicht veld
sluiten