workshop visuele contentmarketing

Workshop visuele content Marlene Dekkers - Marketing AccentWorkshop visuele contentmarketing

Met een paar minuten scrollen door je verschillende social media accounts krijg je zoveel informatie dat je het niet meer op kan nemen. En dan vallen berichten met foto’s, afbeeldingen en video’s het meest op. Visuele content (berichten) heeft een groter effect en wordt dus steeds belangrijker. Visuele contentmarketing maakt gebruik van de kracht van afbeeldingen en bewegend beeld om je kennis opvallend en overtuigend te delen. Leer alles over het optimaal gebruik van visuele content om zoveel mogelijk op te vallen tussen alle informatie.

Voor wie is deze workshop?

Voor teams die kennis, ervaring en expertise willen delen in de vorm van het publiceren van content die er toe doet. Door gebruik te maken van foto’s, afbeeldingen en video’s.

Wat levert deze workshop op?

Na het volgen van de workshop visuele contentmarketing weet je hoe je (potentiële) klanten kunt boeien en binden. Door optimaal gebruik te maken van content met foto’s, afbeeldingen en video’s.

Inhoud van de workshop visuele contentmarketing:

– wat is visuele contentmarketing?

– de voor- en nadelen

– vormen van visuele content

– richtlijnen

– do’s en dont’s

– tips en tricks

– inspirerende praktijkvoorbeelden

Mijn unieke aanpak

De workshop visuele contentmarketing maak ik altijd op maat, waarbij ik voorbeelden gebruik uit voor jouw team vergelijkbare branches. Dit brengt veel herkenbaarheid en inspiratie om vandaag nog enthousiast aan de slag te gaan met het creëren van visuele content. Dankzij mijn nuchtere en laagdrempelige manier van trainen is de workshop voor iedereen goed te volgen.

Praktische informatie

De workshop duurt ca. 3,5 uur en verzorg ik in-company of via een digitale bijeenkomst. Het maximaal aantal deelnemers is 15 personen om zoveel mogelijk interactie te garanderen.

Interesse in mijn workshop visuele contentmarketing?

Voor meer informatie en voor deelname van je team aan mijn workshop mail me

Of bel me 06 – 25 48 18 82

 

 

Alle Workshops

Direct contact

Bel 06 25 481 882

Mis geen updates!

Positioneren in de maakindustrie

Je hebt de focus op het produceren van je producten. Logisch, maar hoe onderscheid je jezelf als producent van die anderen? Dat doe je door slim te positioneren. Of, zoals Jos Burgers al eens zei: “Door jouw specifieke plekje in het weiland op te eisen en bekend te maken.” Je kunt hiervoor 5 stappen volgen. …

Duurzame content met een ‘always on’ contentstrategie

Hoe je via kennisleiderschap je productiebedrijf laat groeien

meer blogs

Waar draait het om in business-to-business marketing?

Eerst een definitie van business-to-business marketing: “B2B-marketing (business-to-business-marketing) is het proces van het promoten en verkopen van producten of diensten tussen twee bedrijven. Het houdt in dat relaties met andere bedrijven worden opgebouwd en onderhouden om omzet te genereren, groei te stimuleren en waarde te creëren. B2B-marketing omvat doorgaans langere verkoopcycli, grotere transacties en complexere …

Contentmissie in b2b formuleren

Toegevoegde waarde in b2b

meer inspiratie
Volg mijn updates Logo Marketing Accent
sluiten