Disclaimer

Disclaimer

Deze disclaimer geldt voor alle websites en domeinen waarvan Marketing Accent eigenaar is.

Auteursrechten en intellectuele eigendomsrechten
Op de inhoud en vormgeving van deze site(s), de daarin opgenomen gegevens en informatie (waaronder begrepen; teksten, afbeeldingen, grafica, geluids en (of) videofragmenten, en andere objecten), en de programmatuur, alles in de ruimste zin, berusten auteursrechten en intellectuele eigendomsrechten. Alle auteursrechten en intellectuele eigendomsrechten behoren toe aan Marketing Accent, en worden beschermd door (internationale) wetgeving. Ongeautoriseerd of oneigenlijk gebruik van de webpagina, of de inhoud daarvan waaronder nadrukkelijk doch niet uitsluitend begrepen (tijdelijk) kopiëren, verspreiden, verhandelen, heruitgeven, of anderszins voor (semi) commerciële doeleinden toe-eigenen van gegevens kan een inbreuk op intellectuele rechten, regelgeving m.b.t. privacy, publicatie en/of communicatie in de breedste zin van het woord opleveren. Voor dergelijk gebruik dient vooraf schriftelijke toestemming van Marketing Accent te worden verkregen. Het is uitdrukkelijk niet toegestaan wijzigingen aan te brengen in de uiterlijke verschijningsvorm van deze website(s).

Uitsluiting van aansprakelijkheid
Marketing Accent geeft geen enkele garantie op de volledigheid, juistheid of voortdurende actualiteit van de gegevens en informatie. Aan de inhoud daarvan kunnen geen rechten worden ontleend. Wij raden u aan om de juistheid en volledigheid van deze informatie zelfstandig te verifiëren voordat u er enige actie of nalaten op baseert. Marketing Accent sluit iedere aansprakelijkheid uitdrukkelijk uit voor:

  • de op haar website(s) verstrekte gegevens en informatie en ieder gebruik daarvan;
  • de inhoud en/of juistheid van de door derden op de website(s) van Marketing Accent geplaatste gevens en infomatie, waaronder begrepen, teksten, afbeeldingen, grafica, geluids en (of) videofragmenten, software en andere objecten;
  • (vermeende) schade, direct of indirect, voortvloeiend uit, of verband houdenden met het bezoek van de website(s), of het (tijdelijk) niet kunnen verkrijgen van toegang tot de website(s). Wijzigingen en aanvullingen kunnen te allen tijde en met onmiddellijke ingang en zonder enige kennisgeving worden aangebracht.

Koppelingen naar websites die niet van Marketing Accent zijn
De Marketing Accent – websites kunnen koppelingen/hyperlinks bevatten naar websites van derden. Marketing Accent heeft geen zeggenschap over die sites. Marketing Accent is niet verantwoordelijk voor deze kwaliteit, inhoud, correctheid en rechtmatigheid van deze sites, en sluit iedere aansprakelijkheid dienaangaande uit.

Misbruik
Marketing Accent zal haar rechten, daar waar zij zulks opportuun acht, in rechte handhaven bij de daartoe wettelijk bevoegde Nederlandse rechter. Marketing Accent behoudt zich het recht voor om u bij misbruik de toestemming te ontzeggen de webpagina te gebruiken en/of van bepaalde diensten die op de webpagina zijn aangeboden, gebruik te maken. In aansluiting daarop kan Marketing Accent de toegang tot de webpagina monitoren.

Toepasselijkheid
Door deze webpagina te gebruiken stemt u in met deze disclaimer en accepteert u dat op het gebruik van de Marketing Accent – website en de inhoud van deze disclaimer Nederlands recht van toepassing is.

Direct contact

Bel 06 25 481 882

Mis geen updates!

* = verplicht veld

De kracht en pracht van eenvoud in B2B marketing

Eenvoud in B2B marketing Eenvoud is krachtig. Maar ook verrekte moeilijk. Omdat het lastig is te vertrouwen op de essentie. Afgelopen zomer was ik in de bevoorrechte positie om de natuurparken van Alberta en British Colombia in Canada te beleven. En een beleving is het! Het is kijken, ruiken, proeven en bewust ervaren… De pure …

Visuele B2B contentmarketing

Hoe pas je community marketing toe in B2B?

meer blogs

B2B Marketing trends 2018

Marcel Nanning, van B2Bmarketeers.nl vroeg mij om mijn verwachtingen voor B2B marketing in 2018. Hieronder kun je mijn bijdrage lezen. Lees vooral ook de gehele longpost op B2Bmarketeers.nl waarin ook andere B2b marketeers de ontwikkelingen beschrijven en voorspellingen voor 2018 doen. Menselijke marketing in B2B Menselijke business-to-business marketing “Er ontstaat een bepaalde ‘tool-moeheid’ waardoor de …

Collega’s meekrijgen voor content en social media

Korte video’s volop B2B marketingprikkels

meer inspiratie
Volg mijn updates Logo Marketing Accent
* = verplicht veld
sluiten