ontdekken

Je klant is veranderd. Zijn wereld ook. Hij verlangt iets anders van je. Juist in B2B. Kwaliteit en service zijn basisvereisten. Waar zit je echte waarde en onderscheid?

(meer…)

plannen

Onderscheid zit in passie en intenties. Trek zo klanten aan die hetzelfde geloven, met dezelfde waarden. Dat is nodig voor vertrouwen. Voor het gunnen van de opdracht, juist aan jou. 

(meer…)

doen

Je producten & diensten bewijzen waar je voor staat. Je helpt beslissers in iedere fase van het (online) oriëntatie- en koopproces. Tenminste, als je dat goed doet. 

(meer…)

Direct contact

Bel 06 25 481 882

Mis geen updates!

* = verplicht veld

De kracht en pracht van eenvoud in B2B marketing

Eenvoud in B2B marketing Eenvoud is krachtig. Maar ook verrekte moeilijk. Omdat het lastig is te vertrouwen op de essentie. Afgelopen zomer was ik in de bevoorrechte positie om de natuurparken van Alberta en British Colombia in Canada te beleven. En een beleving is het! Het is kijken, ruiken, proeven en bewust ervaren… De pure …

Visuele B2B contentmarketing

Hoe pas je community marketing toe in B2B?

meer blogs

B2B Marketing trends 2018

Marcel Nanning, van B2Bmarketeers.nl vroeg mij om mijn verwachtingen voor B2B marketing in 2018. Hieronder kun je mijn bijdrage lezen. Lees vooral ook de gehele longpost op B2Bmarketeers.nl waarin ook andere B2b marketeers de ontwikkelingen beschrijven en voorspellingen voor 2018 doen. Menselijke marketing in B2B Menselijke business-to-business marketing “Er ontstaat een bepaalde ‘tool-moeheid’ waardoor de …

Collega’s meekrijgen voor content en social media

Korte video’s volop B2B marketingprikkels

meer inspiratie
Volg mijn updates Logo Marketing Accent
* = verplicht veld
sluiten