waarom

Jullie klant is veranderd. Zijn wereld ook. Hij verlangt iets anders van je. Juist in B2B. Kwaliteit en service zijn basisvereisten. Waar zit jullie echte waarde en onderscheid?

(meer…)

hoe

Onderscheid zit in passie en intenties. Trek zo klanten aan die hetzelfde geloven, met dezelfde waarden. Dat is nodig voor vertrouwen. Voor het gunnen van de opdracht, juist aan jullie. 

(meer…)

wat

Jullie producten & diensten bewijzen waar jullie voor staan. Je helpt beslissers in iedere fase van het (online) oriëntatie- en koopproces. Tenminste, als je dat goed doet. 

(meer…)

Direct contact

Bel 06 25 481 882

Mis geen updates!

* = verplicht veld

Krachtige verleiders, hoe pas jij ze toe in B2B marketing?

Krachtige verleiders in B2B marketing Dankzij breinonderzoek en toepassing van neuromarketing ontleden we de werking van ons brein steeds beter en ontdekken we steeds meer over welk (koop)gedrag we vertonen en vooral ook waarom we dat doen. Hierdoor wordt het eenvoudiger om krachtige verleiders toe te passen in B2B marketing. Marketing is verleiding Onlangs las …

In technische B2B en wil je een onweerstaanbare gunfactor?

Wat we kunnen leren van Million Dollar Listing New York

meer blogs

Workshops online marketing B2B

Workshops online marketing B2B Praktische zakelijke workshops om direct aan de slag te gaan met een betere online zichtbaarheid en vindbaarheid. Online plannen maken voor mijn klanten vind ik prachtig, deze plannen vervolgens in de kast zien verdwijnen en verstoffen niet natuurlijk. De behoefte aan praktische hulp bij de uitvoering van online marketingactiviteiten blijkt erg …

Nieuwe website sales-innovatie.nl

Referenties Marketing Accent

meer inspiratie
Volg mijn updates Logo Marketing Accent
* = verplicht veld
sluiten