Workshops

workshop online marketing

Workshops B2B online marketing

Zodra je online kennis deelt, trek je potentiële klanten aan en behoud je de binding met bestaande klanten. Ik houd me bezig met alles rondom zakelijke kennis delen. Mijn rol is teams en medewerkers begeleiden naar het punt waarop ze het zelf kunnen doen. Daarom bied ik diverse workshops b2b online marketing aan.

Praktische workshops online marketing:

workshop medewerkers als online ambassadeurs Marlene Dekkers - Marketing AccentDe workshops maak ik op maat voor jouw specifieke situatie (doelgroep, werkomgeving en voorbeelden) Dit is vrij uniek en brengt veel herkenbaarheid en inspiratie om direct enthousiast aan de slag te gaan met de opgedane kennis.

Dankzij mijn nuchtere en laagdrempelige manier van trainen is de workshop voor iedereen goed te volgen. Naast theorie, tips en tricks gaan deelnemers ook daadwerkelijk zelf aan de slag.

Ik geef de workshops in verband met optimale interactie bij voorkeur op locatie, uiteraard rekeninghoudend met de RIVM-maatregelen i.v.m. de Corona-uitbraak. Virtuele workshops zijn mogelijk en natuurlijk een goed alternatief.

Volledig op maat gemaakte workshops en verschillende onderwerpen gecombineerd in één workshop verzorg ik ook. Vraag me dus zeker naar de mogelijkheden voor jouw specifieke situatie!

Bel 06-25 481 882 of mail me

workshop zakelijke social media Marlene Dekkers - Marketing Accent

Meer inspiratie

Zit jouw specifieke onderwerp niet in bovenstaande lijst? Hieronder vind je extra inspiratie over onderwerpen waarover ik eerder workshops op maat heb gegeven. De linkjes verwijzen naar blogs over het betreffende onderwerp.

–          Hoe bouwen we professioneel en dagelijks aan online kennisleiderschap?
–          Hoe zetten we slim een effectieve contentmarketingstrategie op?
–          Hoe ontdekken we het DNA van ons bedrijf?
–          Inbound marketing, waar moeten eigenlijk beginnen we?
–          Persona’s en customer journey’s, daar kunnen we wel wat hulp bij gebruiken…
–          Medewerkers als online magneten voor klanten: employee advocacy
–          Medewerkers als online magneten voor nieuwe medewerkers: inbound recruitment
–          Effectieve Contentmarketing, ja dat zouden we ook wel willen.
–          Social selling, want mijn verkoopinspanningen leveren steeds minder op
–          Zakelijk Bloggen, vloggen en ploggen, ja graag, maar hoe?
–          Een vliegende zakelijke vlogstart maken, graag!
–         Social media inzetten om online kansen te grijpen, hoe doen we dat effectief?
–          LinkedIn, mij collega’s halen er niet uit wat er in zit…
–          Zakelijke visuele marketing, wat kan ik allemaal op kanalen als YouTube, Instagram en Pinterest?
–          Hoe kan ik als medewerker vanuit mijn eigen expertise bijdragen aan online zichtbaarheid?
–          Personal branding; hoe zet ik mezelf online stevig op de kaart?

Vertel me je behoefte en ik geef aan welke (combinatie van) workshop(s) geschikt is voor jou en het team.

Zodat je morgen nog zelf aan de slag kunt.

Neem dus gewoon even vrijblijvend contact met me op: mail me of bel 06-25 481 882

 

Direct contact

Bel 06 25 481 882

Mis geen updates!

* = verplicht veld

Een contentmarketingstrategie in de bouw, hoe begin je goed?

Contentmarketingstrategie in de bouw De contentmarketingbelofte is een mooie. Je kunt verhalen vertellen waar mensen op zitten te wachten, die hen raken en hun leven beter, makkelijker of bijvoorbeeld mooier maken. Je kunt met behulp van een contentmarketingstrategie waarde toevoegen door je kennis te delen en bewijsvoering te leveren. Prachtig allemaal, maar dat is makkelijker …

Checklist zakelijk vloggen

Hoe verkoop je duurzaamheid?

meer blogs

5 stappen voor meer marketingrendement

Deze infographic publiceerde ik bij de start van mijn bedrijf in 2014. En hij is nog steeds relevant, sterker nog hij wordt steeds relevanter…. Vaak mis ik in de marketing en communicatie van bedrijven namelijk de echte klantwaarde. Er wordt nog veel ‘inside out’ geredeneerd en gecommuniceerd in plaats van ‘outside in’, waarbij je inspeelt …

Hoe goed ken jij je klant?

Wat is ‘de bedoeling’ van je bedrijf?

meer inspiratie
Volg mijn updates Logo Marketing Accent
* = verplicht veld
sluiten