Workshops

 

Workshops online kennis delen in B2B

workshop online marketingOnline plannen maken voor mijn klanten vind ik prachtig, deze plannen vervolgens in de kast zien verdwijnen niet natuurlijk.

De behoefte aan praktische hulp, ook bij de uitvoering van online plannen, is erg groot.

Mijn rol is bedrijven begeleiden naar het punt waarop ze het zelf kunnen doen. Daarom bied ik praktische incompany workshops aan.

Ook voor bedrijven die nog geen helder plan hebben, maar wel direct aan de slag willen.

Mijn workshops draaien helemaal om online kennis delen, zodat iedereen direct en enthousiast een professioneel steentje bij kan dragen aan de online expertise positie.

Is de behoefte er bij jullie ook? (de linkjes sturen je naar blogartikelen ter inspiratie)

–          Hoe bouwen we professioneel en dagelijks aan online kennisleiderschap?
–          Hoe ontdekken we het DNA van ons bedrijf?
–          Inbound marketing, waar moeten eigenlijk beginnen we?
–          Contentmarketing, ja dat zouden we ook wel willen.
–          Social selling, want mijn verkoopinspanningen leveren steeds minder op
–          Bloggen, vloggen en ploggen, ja graag, maar hoe?
–          LinkedIn, mij collega’s halen er niet uit wat er in zit…
–          Twitter, wat kun je er zakelijk allemaal mee?
–          Hoe kan ik als medewerker vanuit mijn eigen expertise bijdragen?
–          Hoe zet ik mezelf online stevig op de kaart?

Vertel me jullie behoefte en ik geef aan welke workshop geschikt voor jullie is.

Praktisch, op maat gemaakt, speciaal voor jullie. Zodat jullie morgen nog aan de slag kunnen.

Neem gewoon even vrijblijvend contact met me op: 06-25 481 882


Workshops online kennis delen, van contentmarketing, tot bloggen, LinkedIn en Twitter.

Bel me gerust.

Direct contact

Bel 06 25 481 882

Mis geen updates!

* = verplicht veld

Visuele B2B contentmarketing

Visuele contentmarketing in B2B Heb jij visuele contentmarketing al overwogen voor jullie B2B-bedrijf? In B2B marketing gaat de meeste aandacht nog altijd uit naar content in de vorm van tekst. Groot voordeel van tekstuele content is natuurlijk dat Google (de leidende zoekmachine in Nederland) dit nog altijd beter kan ‘indexeren’ dan afbeeldingen en video en …

Hoe pas je community marketing toe in B2B?

Krachtige verleiders, hoe pas jij ze toe in B2B marketing?

meer blogs

Korte video’s volop B2B marketingprikkels

Wekelijks post ik een korte video op LinkedIn. Daarin probeer ik je te prikkelen rondom B2B marketing. Ben je benieuwd? Stuur me dan via LinkedIn zeker een uitnodiging om te linken: https://nl.linkedin.com/in/marlenedekkers en mis geen prikkel meer! Hieronder een paar voorbeelden van B2B Marketing Prikkels: Zorg wel even dat je ingelogd bent bij LinkedIn om ze rechtstreeks …

Vlog B2B content marketing

Workshops online marketing B2B

meer inspiratie
Volg mijn updates Logo Marketing Accent
* = verplicht veld
sluiten