Workshops

 

Workshops online kennis delen in B2B

workshop online marketingOnline plannen maken voor mijn klanten vind ik prachtig, deze plannen vervolgens in de kast zien verdwijnen niet natuurlijk.

De behoefte aan praktische hulp, ook bij de uitvoering van online plannen, is erg groot.

Mijn rol is bedrijven begeleiden naar het punt waarop ze het zelf kunnen doen. Daarom bied ik praktische incompany workshops aan.

Ook voor bedrijven die nog geen helder plan hebben, maar wel direct aan de slag willen.

Mijn workshops draaien helemaal om online kennis delen, zodat iedereen direct en enthousiast een professioneel steentje bij kan dragen aan de online expertise positie.

Is de behoefte er bij jullie ook? (de linkjes sturen je naar blogartikelen ter inspiratie)

–          Hoe bouwen we professioneel en dagelijks aan online kennisleiderschap?
–          Hoe ontdekken we het DNA van ons bedrijf?
–          Inbound marketing, waar moeten eigenlijk beginnen we?
–          Contentmarketing, ja dat zouden we ook wel willen.
–          Social selling, want mijn verkoopinspanningen leveren steeds minder op
–          Bloggen, vloggen en ploggen, ja graag, maar hoe?
–          LinkedIn, mij collega’s halen er niet uit wat er in zit…
–          Twitter, wat kun je er zakelijk allemaal mee?
–          Hoe kan ik als medewerker vanuit mijn eigen expertise bijdragen?
–          Hoe zet ik mezelf online stevig op de kaart?

Vertel me jullie behoefte en ik geef aan welke workshop geschikt voor jullie is.

Praktisch, op maat gemaakt, speciaal voor jullie. Zodat jullie morgen nog aan de slag kunnen.

Neem gewoon even vrijblijvend contact met me op: 06-25 481 882


Workshops online kennis delen, van contentmarketing, tot bloggen, LinkedIn en Twitter.

Bel me gerust.

Direct contact

Bel 06 25 481 882

Mis geen updates!

* = verplicht veld

Hoe pas je community marketing toe in B2B?

B2B Community marketing   Community marketing in B2B? In traditionele B2B branches wordt nog vaak en vooral sec geredeneerd vanuit vraag en aanbod als het gaat over online en offline marketing en communicatie. Het traditionele gedrag dat op vakbeurzen wordt vertoond bijvoorbeeld, wordt nog steeds min of meer ‘doorvertaald’ naar online kanalen. Van vraag en …

Krachtige verleiders, hoe pas jij ze toe in B2B marketing?

In technische B2B en wil je een onweerstaanbare gunfactor?

meer blogs

Vlog B2B content marketing

Vlog B2B content marketing Enthousiast begonnen met B2B content marketing, maar is de inspiratie op? Loopt je content kalender steeds verder leeg? “We hebben niks nieuws te melden…”, dat moet wel het meest gehoorde argument zijn, zodra ik mijn klanten spreek over de continuïteit in hun online zichtbaarheid en vindbaarheid. En het valt ook niet …

Workshops online marketing B2B

Nieuwe website sales-innovatie.nl

meer inspiratie
Volg mijn updates Logo Marketing Accent
* = verplicht veld
sluiten