Workshop aan de slag met LinkedIn

workshop LinkedIn zelf aan de slag Marlene Dekkers - Marketing Accent

Zelf aan de slag met LinkedIn

Ontdek hoe je, door zelf aan de slag te gaan met LinkedIn, positief opvalt en nieuwe klanten kunt scoren, interessante partners vindt om mee samen te werken en nieuwe medewerkers vindt. Leer tijdens de workshop aan de slag met LinkedIn alles over het opbouwen van een waardevol netwerk op LinkedIn.

Voor wie is deze workshop?

Voor teams die een waardevol netwerk op LinkedIn willen opbouwen en dit netwerk graag optimaal willen benutten voor persoonlijk en zakelijk succes.

Wat levert deze workshop op?

Tijdens deze workshop ga je zelf praktisch aan de slag met de diverse functies van LinkedIn. Je weet precies hoe je een waardevol netwerk opbouwt op LinkedIn. Ook leer je hoe je de zakelijke kansen van LinkedIn optimaal benut.

Inhoud van de workshop:

– je netwerk uitbreiden met bestaande en nieuwe contacten

– do’s en dont’s bij uitnodigingen om te linken

– je zichtbaarheid vergroten op LinkedIn

– het algoritme van LinkedIn

– bloggen en vloggen op LinkedIn

– tips en tricks

– inspirerende praktijkvoorbeelden

Mijn unieke aanpak

De workshop zelf aan de slag met LinkedIn maak ik altijd op maat, waarbij ik voorbeelden gebruik uit voor jouw team vergelijkbare branches. Dit brengt veel herkenbaarheid en inspiratie om vandaag nog enthousiast aan de slag te gaan met het bouwen aan een waardevol netwerk. Dankzij mijn nuchtere en laagdrempelige manier van trainen is de workshop voor iedereen goed te volgen.

Praktische informatie

De workshop duurt ca. 3,5 uur en verzorg ik in-company of via een digitale bijeenkomst. Het maximaal aantal deelnemers is 15 personen om zoveel mogelijk interactie te garanderen.

Interesse in mijn workshop Zelf aan de slag met LinkedIn?

Voor meer informatie en voor deelname van je team aan mijn workshop mail me.

Of bel me 06 – 25 48 18 82

 

 

 

 

Alle Workshops

Direct contact

Bel 06 25 481 882

Mis geen updates!

* = verplicht veld

Dankzij beleving blijf je tussen de oren van je klant

Top-of-mind blijven door een onuitwisbare beleving De kracht van beleving creëren voor klanten wordt onderschat. Sommige positieve klantervaringen en belevenissen blijven je namelijk voor altijd bij. Omdat ze indrukwekkend waren. Of onverwacht goed. Omdat het je een topgevoel gaf. Omdat het een fijne herinnering bij je opriep. Omdat je je oprecht geholpen voelde. Omdat de …

Een contentmarketingstrategie in de bouw, hoe begin je goed?

Checklist zakelijk vloggen

meer blogs

content inspiratie vinden

Stel je hebt wel een onderwerp in gedachte om content over te maken, maar je loopt daarna vast. Wat moet je dan allemaal melden over dat onderwerp? De inspiratie ontbreekt… Dan is er een simpele maar doeltreffende truc die je kunt toepassen om weer verder te kunnen!

lokaasmarketing

Educate don’t advertise

meer inspiratie
Volg mijn updates Logo Marketing Accent
* = verplicht veld
sluiten