Workshop aan de slag met LinkedIn

workshop LinkedIn zelf aan de slag Marlene Dekkers - Marketing Accent

Zelf aan de slag met LinkedIn

Ontdek hoe je, door zelf aan de slag te gaan met LinkedIn, positief opvalt en nieuwe klanten kunt scoren, interessante partners vindt om mee samen te werken en nieuwe medewerkers vindt. Leer tijdens de workshop aan de slag met LinkedIn alles over het opbouwen van een waardevol netwerk op LinkedIn.

Voor wie is deze workshop?

Voor teams die een waardevol netwerk op LinkedIn willen opbouwen en dit netwerk graag optimaal willen benutten voor persoonlijk en zakelijk succes.

Wat levert deze workshop op?

Tijdens deze workshop ga je zelf praktisch aan de slag met de diverse functies van LinkedIn. Je weet precies hoe je een waardevol netwerk opbouwt op LinkedIn. Ook leer je hoe je de zakelijke kansen van LinkedIn optimaal benut.

Inhoud van de workshop:

– je netwerk uitbreiden met bestaande en nieuwe contacten

– do’s en dont’s bij uitnodigingen om te linken

– je zichtbaarheid vergroten op LinkedIn

– het algoritme van LinkedIn

– bloggen en vloggen op LinkedIn

– tips en tricks

– inspirerende praktijkvoorbeelden

Mijn unieke aanpak

De workshop zelf aan de slag met LinkedIn maak ik altijd op maat, waarbij ik voorbeelden gebruik uit voor jouw team vergelijkbare branches. Dit brengt veel herkenbaarheid en inspiratie om vandaag nog enthousiast aan de slag te gaan met het bouwen aan een waardevol netwerk. Dankzij mijn nuchtere en laagdrempelige manier van trainen is de workshop voor iedereen goed te volgen.

Praktische informatie

De workshop duurt ca. 3,5 uur en verzorg ik in-company of via een digitale bijeenkomst. Het maximaal aantal deelnemers is 15 personen om zoveel mogelijk interactie te garanderen.

Interesse in mijn workshop Zelf aan de slag met LinkedIn?

Voor meer informatie en voor deelname van je team aan mijn workshop mail me.

Of bel me 06 – 25 48 18 82

 

 

 

 

Alle Workshops

Direct contact

Bel 06 25 481 882

Mis geen updates!

* = verplicht veld

Een contentmarketingstrategie in de bouw, hoe begin je goed?

Contentmarketingstrategie in de bouw De contentmarketingbelofte is een mooie. Je kunt verhalen vertellen waar mensen op zitten te wachten, die hen raken en hun leven beter, makkelijker of bijvoorbeeld mooier maken. Je kunt met behulp van een contentmarketingstrategie waarde toevoegen door je kennis te delen en bewijsvoering te leveren. Prachtig allemaal, maar dat is makkelijker …

Checklist zakelijk vloggen

Hoe verkoop je duurzaamheid?

meer blogs

5 stappen voor meer marketingrendement

Deze infographic publiceerde ik bij de start van mijn bedrijf in 2014. En hij is nog steeds relevant, sterker nog hij wordt steeds relevanter…. Vaak mis ik in de marketing en communicatie van bedrijven namelijk de echte klantwaarde. Er wordt nog veel ‘inside out’ geredeneerd en gecommuniceerd in plaats van ‘outside in’, waarbij je inspeelt …

Hoe goed ken jij je klant?

Wat is ‘de bedoeling’ van je bedrijf?

meer inspiratie
Volg mijn updates Logo Marketing Accent
* = verplicht veld
sluiten