Workshop aan de slag met LinkedIn

workshop LinkedIn zelf aan de slag Marlene Dekkers - Marketing Accent

Zelf aan de slag met LinkedIn

Ontdek hoe je, door zelf aan de slag te gaan met LinkedIn, positief opvalt en nieuwe klanten kunt scoren, interessante partners vindt om mee samen te werken en nieuwe medewerkers vindt. Leer tijdens de workshop aan de slag met LinkedIn alles over het opbouwen van een waardevol netwerk op LinkedIn.

Voor wie is deze workshop?

Voor teams die een waardevol netwerk op LinkedIn willen opbouwen en dit netwerk graag optimaal willen benutten voor persoonlijk en zakelijk succes.

Wat levert deze workshop op?

Tijdens deze workshop ga je zelf praktisch aan de slag met de diverse functies van LinkedIn. Je weet precies hoe je een waardevol netwerk opbouwt op LinkedIn. Ook leer je hoe je de zakelijke kansen van LinkedIn optimaal benut.

Inhoud van de workshop:

– je netwerk uitbreiden met bestaande en nieuwe contacten

– do’s en dont’s bij uitnodigingen om te linken

– je zichtbaarheid vergroten op LinkedIn

– het algoritme van LinkedIn

– bloggen en vloggen op LinkedIn

– tips en tricks

– inspirerende praktijkvoorbeelden

Mijn unieke aanpak

De workshop zelf aan de slag met LinkedIn maak ik altijd op maat, waarbij ik voorbeelden gebruik uit voor jouw team vergelijkbare branches. Dit brengt veel herkenbaarheid en inspiratie om vandaag nog enthousiast aan de slag te gaan met het bouwen aan een waardevol netwerk. Dankzij mijn nuchtere en laagdrempelige manier van trainen is de workshop voor iedereen goed te volgen.

Praktische informatie

De workshop duurt ca. 3,5 uur en verzorg ik in-company of via een digitale bijeenkomst. Het maximaal aantal deelnemers is 15 personen om zoveel mogelijk interactie te garanderen.

Interesse in mijn workshop Zelf aan de slag met LinkedIn?

Voor meer informatie en voor deelname van je team aan mijn workshop mail me.

Of bel me 06 – 25 48 18 82

 

 

 

 

Alle Workshops

Direct contact

Bel 06 25 481 882

Mis geen updates!

Kennisleiderschap om met je bedrijf te schitteren

Laat dankzij kennisleiderschap je bedrijf schitteren   Kennisleiderschap (of de Engelse marketingterm ‘thought leadership’) komt er op neer dat je jouw klant met jouw expertise een vernieuwende kijk geeft op zijn of haar problemen en worstelingen. De kern van kennisleiderschap is namelijk het bieden van een  op relevante thema’s en dit concreet uitdragen in wat …

Marketingkansen pakken door op trends in te spelen

BedrijfsDNA; wat is het en wat brengt het?

meer blogs

Contentmissie in b2b formuleren

Heb je nog geen volledige contentstragtegie uitgewerkt, maar wil je toch graag werken vanuit een bepaalde basis? Formuleer dan als houvast de contentmissie van je bedrijf. Deze bestaat uit 3 onderdelen.

Toegevoegde waarde in b2b

Achterliggend verlangen van b2b klanten

meer inspiratie
Volg mijn updates Logo Marketing Accent
sluiten