Workshop zakelijke social media

Workshop zakelijke social media

workshop zakelijke social media Marlene Dekkers - Marketing Accent

Ontdek hoe je via zakelijke social media kanalen kansen voor je bedrijf herkent en verzilvert. Kansen ontstaan hier namelijk door het delen van je kennis. Maar daar zitten wel een paar spelregels en etiketten aan als je er succesvol in wilt zijn. Leer in deze workshop alles over het waarom, wat, hoe, en waar delen van kennis op zakelijke social media kanalen. Zo worden jij en het bedrijf gezien als de expert in je vakgebied.

Voor wie is de workshop?

Deze workshop is voor teams die basiskennis wil opdoen rondom het creëren en verzilveren van online kansen voor hun bedrijf. Door gebruik te maken van zakelijke social media kanalen en kansen.

Wat levert de workshop op?

Na het volgen van deze workshop weet je precies hoe je door het delen van kennis op social media kanalen kansen creëert en verzilvert. En daardoor meer rendement behaalt voor je bedrijf.

Inhoud van de workshop:

– welke zakelijke social media zijn relevant?

– welke etiketten gelden op welk zakelijk social media kanaal?

– welke kansen kan ik grijpen?

– richtlijnen

– do’s en dont’s

– tips en tricks

– inspirerende praktijkvoorbeelden

Mijn unieke aanpak

Deze workshop maak ik altijd op maat, waarbij ik voorbeelden gebruik uit voor jouw team vergelijkbare branches. Dit brengt veel herkenbaarheid en inspiratie om vandaag nog enthousiast aan de slag te gaan met het gebruik van zakelijke social media. Dankzij mijn nuchtere en laagdrempelige manier van trainen is de workshop voor iedereen goed te volgen.

Praktische informatie

De workshop duurt ca. 3,5 uur en verzorg ik in-company of via een digitale bijeenkomst. Het maximaal aantal deelnemers is 15 personen om zoveel mogelijk interactie te garanderen.

Interesse in mijn workshop zakelijke social media?

Voor meer informatie en voor deelname van je team aan mijn workshop mail me.

Of bel me 06 – 25 48 18 82

 

 

Alle Workshops

Direct contact

Bel 06 25 481 882

Mis geen updates!

Duurzame content met een ‘always on’ contentstrategie

Een slimme ‘always on’ contentstrategie met behulp van duurzame content In business-to-business is een ‘always on’ contentstrategie een slimme aanpak voor de lange termijn. Veel marketingverantwoordelijken benaderen contentmarketing echter met dezelfde mentaliteit als bij het voeren van een reclamecampagne. Ze ontwikkelen een paar stukken inhoud, rollen die uit en wachten dan op de resultaten. Toch …

Hoe je via kennisleiderschap je productiebedrijf laat groeien

Kennisleiderschap om met je bedrijf te schitteren

meer blogs

Contentmissie in b2b formuleren

Heb je nog geen volledige contentstragtegie uitgewerkt, maar wil je toch graag werken vanuit een bepaalde basis? Formuleer dan als houvast de contentmissie van je bedrijf. Deze bestaat uit 3 onderdelen.

Toegevoegde waarde in b2b

Achterliggend verlangen van b2b klanten

meer inspiratie
Volg mijn updates Logo Marketing Accent
sluiten