Workshop zakelijke social media

Workshop zakelijke social media

workshop zakelijke social media Marlene Dekkers - Marketing Accent

Ontdek hoe je via zakelijke social media kanalen kansen voor je bedrijf herkent en verzilvert. Kansen ontstaan hier namelijk door het delen van je kennis. Maar daar zitten wel een paar spelregels en etiketten aan als je er succesvol in wilt zijn. Leer in deze workshop alles over het waarom, wat, hoe, en waar delen van kennis op zakelijke social media kanalen. Zo worden jij en het bedrijf gezien als de expert in je vakgebied.

Voor wie is de workshop?

Deze workshop is voor teams die basiskennis wil opdoen rondom het creëren en verzilveren van online kansen voor hun bedrijf. Door gebruik te maken van zakelijke social media kanalen en kansen.

Wat levert de workshop op?

Na het volgen van deze workshop weet je precies hoe je door het delen van kennis op social media kanalen kansen creëert en verzilvert. En daardoor meer rendement behaalt voor je bedrijf.

Inhoud van de workshop:

– welke zakelijke social media zijn relevant?

– welke etiketten gelden op welk zakelijk social media kanaal?

– welke kansen kan ik grijpen?

– richtlijnen

– do’s en dont’s

– tips en tricks

– inspirerende praktijkvoorbeelden

Mijn unieke aanpak

Deze workshop maak ik altijd op maat, waarbij ik voorbeelden gebruik uit voor jouw team vergelijkbare branches. Dit brengt veel herkenbaarheid en inspiratie om vandaag nog enthousiast aan de slag te gaan met het gebruik van zakelijke social media. Dankzij mijn nuchtere en laagdrempelige manier van trainen is de workshop voor iedereen goed te volgen.

Praktische informatie

De workshop duurt ca. 3,5 uur en verzorg ik in-company of via een digitale bijeenkomst. Het maximaal aantal deelnemers is 15 personen om zoveel mogelijk interactie te garanderen.

Interesse in mijn workshop zakelijke social media?

Voor meer informatie en voor deelname van je team aan mijn workshop mail me.

Of bel me 06 – 25 48 18 82

 

 

Alle Workshops

Direct contact

Bel 06 25 481 882

Mis geen updates!

Positioneren in de maakindustrie

Je hebt de focus op het produceren van je producten. Logisch, maar hoe onderscheid je jezelf als producent van die anderen? Dat doe je door slim te positioneren. Of, zoals Jos Burgers al eens zei: “Door jouw specifieke plekje in het weiland op te eisen en bekend te maken.” Je kunt hiervoor 5 stappen volgen. …

Duurzame content met een ‘always on’ contentstrategie

Hoe je via kennisleiderschap je productiebedrijf laat groeien

meer blogs

Waar draait het om in business-to-business marketing?

Eerst een definitie van business-to-business marketing: “B2B-marketing (business-to-business-marketing) is het proces van het promoten en verkopen van producten of diensten tussen twee bedrijven. Het houdt in dat relaties met andere bedrijven worden opgebouwd en onderhouden om omzet te genereren, groei te stimuleren en waarde te creëren. B2B-marketing omvat doorgaans langere verkoopcycli, grotere transacties en complexere …

Contentmissie in b2b formuleren

Toegevoegde waarde in b2b

meer inspiratie
Volg mijn updates Logo Marketing Accent
sluiten