Workshop zakelijke social media

Workshop zakelijke social media

workshop zakelijke social media Marlene Dekkers - Marketing Accent

Ontdek hoe je via zakelijke social media kanalen kansen voor je bedrijf herkent en verzilvert. Kansen ontstaan hier namelijk door het delen van je kennis. Maar daar zitten wel een paar spelregels en etiketten aan als je er succesvol in wilt zijn. Leer in deze workshop alles over het waarom, wat, hoe, en waar delen van kennis op zakelijke social media kanalen. Zo worden jij en het bedrijf gezien als de expert in je vakgebied.

Voor wie is de workshop?

Deze workshop is voor teams die basiskennis wil opdoen rondom het creëren en verzilveren van online kansen voor hun bedrijf. Door gebruik te maken van zakelijke social media kanalen en kansen.

Wat levert de workshop op?

Na het volgen van deze workshop weet je precies hoe je door het delen van kennis op social media kanalen kansen creëert en verzilvert. En daardoor meer rendement behaalt voor je bedrijf.

Inhoud van de workshop:

– welke zakelijke social media zijn relevant?

– welke etiketten gelden op welk zakelijk social media kanaal?

– welke kansen kan ik grijpen?

– richtlijnen

– do’s en dont’s

– tips en tricks

– inspirerende praktijkvoorbeelden

Mijn unieke aanpak

Deze workshop maak ik altijd op maat, waarbij ik voorbeelden gebruik uit voor jouw team vergelijkbare branches. Dit brengt veel herkenbaarheid en inspiratie om vandaag nog enthousiast aan de slag te gaan met het gebruik van zakelijke social media. Dankzij mijn nuchtere en laagdrempelige manier van trainen is de workshop voor iedereen goed te volgen.

Praktische informatie

De workshop duurt ca. 3,5 uur en verzorg ik in-company of via een digitale bijeenkomst. Het maximaal aantal deelnemers is 15 personen om zoveel mogelijk interactie te garanderen.

Interesse in mijn workshop zakelijke social media?

Voor meer informatie en voor deelname van je team aan mijn workshop mail me.

Of bel me 06 – 25 48 18 82

 

 

Alle Workshops

Direct contact

Bel 06 25 481 882

Mis geen updates!

* = verplicht veld

Dankzij beleving blijf je tussen de oren van je klant

Top-of-mind blijven door een onuitwisbare beleving De kracht van beleving creëren voor klanten wordt onderschat. Sommige positieve klantervaringen en belevenissen blijven je namelijk voor altijd bij. Omdat ze indrukwekkend waren. Of onverwacht goed. Omdat het je een topgevoel gaf. Omdat het een fijne herinnering bij je opriep. Omdat je je oprecht geholpen voelde. Omdat de …

Een contentmarketingstrategie in de bouw, hoe begin je goed?

Checklist zakelijk vloggen

meer blogs

content inspiratie vinden

Stel je hebt wel een onderwerp in gedachte om content over te maken, maar je loopt daarna vast. Wat moet je dan allemaal melden over dat onderwerp? De inspiratie ontbreekt… Dan is er een simpele maar doeltreffende truc die je kunt toepassen om weer verder te kunnen!

lokaasmarketing

Educate don’t advertise

meer inspiratie
Volg mijn updates Logo Marketing Accent
* = verplicht veld
sluiten