Workshop personal branding

Workshop personal branding - Marlene Dekkers - Marketing AccentWorkshop personal branding

Personal Branding betekent jezelf als ‘merk’ aan anderen professioneel presenteren. Zaken doen gaat namelijk niet over vage bedrijven of over vage personen, het gaat over jou! Er bestaat maar één iemand zoals jij. Je bent uniek. Het gaat dan ook niet zozeer over ‘jezelf verkopen’, maar over het aantrekken van anderen op een voor jou prettige en persoonlijke manier. Zo kun je zakelijk kansen grijpen door jezelf te zijn en dat professioneel uit te dragen. Leer in de Workshop Personal Branding alles over hoe je jezelf slim online neerzet. Hoe wil jij overkomen op anderen?

Voor wie is deze workshop?

De Workshop Personal Branding is geschikt voor iedereen die zich bewust is van de eigen impact op anderen en deze eigen impact graag optimaal wil vormgeven en online uit wil dragen.

Wat levert deze workshop op?

Na het volgen van de workshop kun je jezelf als ‘merk’ vormgeven en weet je hoe jezelf online professioneel zichtbaar maakt. Je weet hoe je jezelf het beste online kunt presenteren voor zakelijk succes.

Inhoud van de workshop:

– het nut van personal branding

– bouwen aan je eigen (online) kennisleiderschap

– richtlijnen

– do’s en dont’s

– tips en tricks

– inspirerende praktijkvoorbeelden

Mijn unieke aanpak

Deze workshop maak ik altijd op maat, waarbij ik voorbeelden gebruik uit voor jouw team vergelijkbare branches. Dit brengt veel herkenbaarheid en inspiratie om vandaag nog enthousiast aan de slag te gaan met je personal branding. Dankzij mijn nuchtere en laagdrempelige manier van trainen is de workshop voor iedereen goed te volgen.

Praktische informatie

De workshop duurt ca. 3,5 uur en verzorg ik in-company en via digitale bijeenkomst. Het maximaal aantal deelnemers is 15 personen om zoveel mogelijk interactie te garanderen.

Interesse in mijn workshop Personal Branding?

Voor meer informatie en voor deelname van je team aan mijn workshop mail me.

Of bel me 06 – 25 48 18 82

 

Alle Workshops

Direct contact

Bel 06 25 481 882

Mis geen updates!

Duurzame content met een ‘always on’ contentstrategie

Een slimme ‘always on’ contentstrategie met behulp van duurzame content In business-to-business is een ‘always on’ contentstrategie een slimme aanpak voor de lange termijn. Veel marketingverantwoordelijken benaderen contentmarketing echter met dezelfde mentaliteit als bij het voeren van een reclamecampagne. Ze ontwikkelen een paar stukken inhoud, rollen die uit en wachten dan op de resultaten. Toch …

Hoe je via kennisleiderschap je productiebedrijf laat groeien

Kennisleiderschap om met je bedrijf te schitteren

meer blogs

Contentmissie in b2b formuleren

Heb je nog geen volledige contentstragtegie uitgewerkt, maar wil je toch graag werken vanuit een bepaalde basis? Formuleer dan als houvast de contentmissie van je bedrijf. Deze bestaat uit 3 onderdelen.

Toegevoegde waarde in b2b

Achterliggend verlangen van b2b klanten

meer inspiratie
Volg mijn updates Logo Marketing Accent
sluiten