Creatieve consultancy

Creatieve consultancy sessie

Wordt het rendement van je activiteiten steeds minder?

Zie je door de bomen het bos niet meer?

Loop je vast in je aanpak?

Naast mijn b2b marketingactiviteiten help ik als creatief consultant mkb bedrijven om hun volledige potentieel te benutten door strategisch en creatief denken te combineren met verse en vernieuwende inzichten.

Met als doel jouw bedrijf te laten opvallen en meer klanten aan te trekken, ook als dat een flinke verandering betekent.

Innovatieve oplossingen voor complexe bedrijfsuitdagingen

Unieke invalshoeken.

Gebaande paden verlaten en olifantenpaadjes creëren.

De kansen keren.

Dat is de bedoeling.

Met behulp van mijn frisse blik, creatief denkvermogen op strategisch niveau en jarenlange marketingexpertise verkennen we samen onderscheidende strategieën en anders-dan-anders ideeën die je merk en bedrijf laten groeien. Aan de hand van creatieve technieken en ideeën identificeren en benutten we samen kansen voor jouw bedrijf in een steeds veranderende markt.

Waarom creatieve consultancy?

  • Bij vastlopen de stroming met focus weer op gang krijgen
  • Creatief oplossen van bedrijfsproblemen
  • Stimuleren van innovatie en creativiteit in je bedrijf
  • Anders denken dan je concurrenten
  • Kan leiden tot nieuwe producten en diensten
  • Unieke combinatie van creatief denken en commerciële focus
  • Praktische en originele oplossingen
  • Persoonlijke begeleiding en praktisch maatwerkadvies

Kosten

Sessie van een dagdeel € 1.595,-
Incl. voorbereiding op maat en verslaglegging. Excl. btw, reistijd en -kosten.

Klaar voor een creatieve consultancy sessie?

Op zoek naar een baanbrekende oplossing voor jouw bedrijf?

Kies dan eens voor een sessie waarin we creativiteit, commercieel inzicht en marketingexpertise slim combineren.

De inhoud van de sessie en de keuzes voor methode en creatieve technieken worden bepaald zodra het vraagstuk helder is.

Laten we kennismaken! 

 

Alle Workshops

Direct contact

Bel 06 25 481 882

Mis geen updates!

Intentie en beleving

Wat als je doelgroep iets anders van je merk vindt dan jijzelf? Veel bedrijven bouwen vol overtuiging aan hun merk. De kernwaarden hangen aan de muur, het logo klopt tot op de pixel en intern voelt alles glashelder. Maar wat gebeurt er als je van buiten naar binnen kijkt? Wat je bedoelt te zeggen met …

Marketingstrategie is als kleding passen

Vertragen in positioneren

meer blogs

Ontdekkingsreis AI

Ontdekkingsreis AI Toch niet weer een bericht over AI?! Vast weer iemand die ‘in je nek hijgt’ over de urgentie, de kansen of juist de gevaren. Ik merk dat het veel mensen die ik spreek benauwd en dat ze mede daarom zelfs een afkeer van AI krijgen, of in de weerstand schieten. En dat is …

Branding en Yellowstone

Oprah Winfrey’s kijk op marketing

meer inspiratie
Volg mijn updates Logo Marketing Accent
sluiten