Sales Innovatie

Sales Innovatie

Heeft traditionele sales nog wel toekomst?

En past de huidige aanpak nog in de (online) koopreis?

Het antwoord is keihard nee. Het moet anders.

masterclass-sales-innovatieSmarketing

Sales en marketing moeten hiervoor samensmelten.

In de masterclass sales innovatie in B2B draait het om:

  • bewustwording van de veranderingen in sales,
  • overtuiging rondom intensieve samenwerking met marketing,
  • beschikbare nieuwe verkooptools
  • en het klaarstomen van het salesteam van de toekomst.

Veranderingen in sales noodzakelijk, want wist je dat*:

– 22% van de verkopers in 2020 geen salesbaan meer heeft;

– 75% van de B2B inkopers aangeeft meer vertrouwen te hebben in kopen via een e-commerce omgeving dan via een verkoper;

– 93% aangeeft de voorkeur te hebben online te kopen in het geval ze al besloten hebben welk product het moet worden;

– 78% van de B2B beslissers de zoektocht begint op internet;

– 86% van de mensen  verkooppraatjes wantrouwt. 

* Bron: Forrester Research

sales-innovatie-masterclassTijdens de masterclass sales innovatie worden jullie als team meegenomen in de noodzakelijke veranderingen.

Het waarom, hoe en ieders rol in deze verandering komen uitvoerig aan bod.

Wil je meer weten?

Lees meer over de inhoud van de masterclass sales innovatie

Geef een reactie op “Sales Innovatie”

Geef een reactie

Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Direct contact

Bel 06 25 481 882

Mis geen updates!

Intentie en beleving

Wat als je doelgroep iets anders van je merk vindt dan jijzelf? Veel bedrijven bouwen vol overtuiging aan hun merk. De kernwaarden hangen aan de muur, het logo klopt tot op de pixel en intern voelt alles glashelder. Maar wat gebeurt er als je van buiten naar binnen kijkt? Wat je bedoelt te zeggen met …

Marketingstrategie is als kleding passen

Vertragen in positioneren

meer blogs

Ontdekkingsreis AI

Ontdekkingsreis AI Toch niet weer een bericht over AI?! Vast weer iemand die ‘in je nek hijgt’ over de urgentie, de kansen of juist de gevaren. Ik merk dat het veel mensen die ik spreek benauwd en dat ze mede daarom zelfs een afkeer van AI krijgen, of in de weerstand schieten. En dat is …

Branding en Yellowstone

Oprah Winfrey’s kijk op marketing

meer inspiratie
Volg mijn updates Logo Marketing Accent
sluiten