Sales Innovatie

Sales Innovatie

Heeft traditionele sales nog wel toekomst?

En past de huidige aanpak nog in de (online) koopreis?

Het antwoord is keihard nee. Het moet anders.

masterclass-sales-innovatieSmarketing

Sales en marketing moeten hiervoor samensmelten.

In de masterclass sales innovatie in B2B draait het om:

  • bewustwording van de veranderingen in sales,
  • overtuiging rondom intensieve samenwerking met marketing,
  • beschikbare nieuwe verkooptools
  • en het klaarstomen van het salesteam van de toekomst.

Veranderingen in sales noodzakelijk, want wist je dat*:

– 22% van de verkopers in 2020 geen salesbaan meer heeft;

– 75% van de B2B inkopers aangeeft meer vertrouwen te hebben in kopen via een e-commerce omgeving dan via een verkoper;

– 93% aangeeft de voorkeur te hebben online te kopen in het geval ze al besloten hebben welk product het moet worden;

– 78% van de B2B beslissers de zoektocht begint op internet;

– 86% van de mensen  verkooppraatjes wantrouwt. 

* Bron: Forrester Research

sales-innovatie-masterclassTijdens de masterclass sales innovatie worden jullie als team meegenomen in de noodzakelijke veranderingen.

Het waarom, hoe en ieders rol in deze verandering komen uitvoerig aan bod.

Wil je meer weten?

Lees meer over de inhoud van de masterclass sales innovatie

Geef een reactie op “Sales Innovatie”

Geef een reactie

Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Direct contact

Bel 06 25 481 882

Mis geen updates!

Wel of geen unicorn in marketing?

Je hoeft geen unicorn te zijn in marketing en communicatie Je hoeft niet uniek te zijn om op te vallen. Zoek jij in je marketing en communicatie ook naar dat ene unieke element? Iets wat niemand anders doet? Dat is niet nodig. Jouw klanten zoeken gelukkig geen unicorn. Ze zoeken iemand die hun uitdagingen begrijpt. …

Prive versus zakelijk AI gebruik

Is klantentrouw bij jou een strategie?

meer blogs

Vertrouwen komt te voet, gaat te paard.

Vertrouwen. Het komt te voet. Het gaat te paard. Je bouwt het langzaam op. Stap voor stap. In elke belofte die je nakomt. Maar ook met elke eerlijke “nee”. Vooral in hoe je óók ná de deal zichtbaar blijft en handelt. Geschapen verwachtingen waarmaakt. Marketing schept verwachtingen. Sales nodigt uit. Communicatie bevestigt. Samen zorgen ze …

Durf te kiezen

zichtbaarheid versus gekozen worden

meer inspiratie
Volg mijn updates Logo Marketing Accent
sluiten