Workshop contentcreatie

workshop contentcreatie Marlene Dekkers - Marketing AccentWorkshop contentcreatie

Om als expert op jouw vakgebied bekend te staan moet je je kennis delen, ook online. Dat doe je door de juiste klanten aan te trekken door de juiste boodschap (content) onder de aandacht te brengen. En dat ook nog op het juiste moment. Leer daarom tijdens de workshop contentcreatie alles over het creëren van succesvolle content om stevig aan je expertpositie te bouwen. Welke berichten werken juist erg goed, welke niet en waarom? En hoe weet je dat? Hoe zorg je dat je steeds weer nieuwe inspiratie vindt voor interessante en relevante content? Zodra je dat weet, vergroot je gericht je online zichtbaarheid. Daardoor bouw je een hechte band op met de juiste (potentiële) klanten.

Voor wie is deze workshop?

Voor teams die kennis, ervaring en expertise willen delen in de vorm van het publiceren van content die er toe doet.

Wat levert deze workshop op?

Na het volgen van de workshop contentcreatie kun je, voor (potentiële) klanten, relevante berichten opstellen en weet je ze daarmee te binden en te boeien.

Inhoud van de workshop:

– wat is contentmarketing?

– het geheim van goede content

– de contentboom-oefening

– richtlijnen

– do’s en dont’s

– tips en tricks

– inspirerende praktijkvoorbeelden

Mijn unieke aanpak

De workshop contentcreatie maak ik altijd op maat, waarbij ik voorbeelden gebruik uit voor jouw team vergelijkbare branches. Dit brengt veel herkenbaarheid en inspiratie om vandaag nog enthousiast aan de slag te gaan met het creëren van content. Dankzij mijn nuchtere en laagdrempelige manier van trainen is de workshop voor iedereen goed te volgen.

Praktische informatie

De workshop duurt ca. 3,5 uur en verzorg ik in-company of via een digitale bijeenkomst. Het maximaal aantal deelnemers is 15 personen om zoveel mogelijk interactie te garanderen.

Interesse in mijn workshop contentcreatie?

Voor meer informatie en voor deelname van je team aan mijn workshop mail me.

Of bel me 06 – 25 48 18 82

 

 

 

Alle Workshops

Direct contact

Bel 06 25 481 882

Mis geen updates!

* = verplicht veld

Social selling in mijn verkoopproces, waarom zou ik?

Social selling Deze tijd maakt één ding duidelijker dan ooit, als je in verkoop online niet zichtbaar en vindbaar bent, dan wordt het steeds lastiger om mee te kunnen blijven doen. Social selling, online sales, contentmarketing, zoekmachines, het kan allemaal best wel overweldigend overkomen. Zeker als je verantwoordelijk bent voor het salesteam, een specifieke klantgroep …

Dankzij beleving blijf je tussen de oren van je klant

Een contentmarketingstrategie in de bouw, hoe begin je goed?

meer blogs

focus & kennisleiderschap

Het sleutelwoord bij het bouwen aan ‘kennisleiderschap’ is focus. Want dat leidt tot herkenning en erkenning van datgene waar jij om bekend wil staan bij klanten.

Claim je b2b nichemarkt

succesvolle online b2b marketing

meer inspiratie
Volg mijn updates Logo Marketing Accent
* = verplicht veld
sluiten