Workshop contentcreatie

workshop contentcreatie Marlene Dekkers - Marketing AccentWorkshop contentcreatie

Om als expert op jouw vakgebied bekend te staan moet je je kennis delen, ook online. Dat doe je door de juiste klanten aan te trekken door de juiste boodschap (content) onder de aandacht te brengen. En dat ook nog op het juiste moment. Leer daarom tijdens de workshop contentcreatie alles over het creëren van succesvolle content om stevig aan je expertpositie te bouwen. Welke berichten werken juist erg goed, welke niet en waarom? En hoe weet je dat? Hoe zorg je dat je steeds weer nieuwe inspiratie vindt voor interessante en relevante content? Zodra je dat weet, vergroot je gericht je online zichtbaarheid. Daardoor bouw je een hechte band op met de juiste (potentiële) klanten.

Voor wie is deze workshop?

Voor teams die kennis, ervaring en expertise willen delen in de vorm van het publiceren van content die er toe doet.

Wat levert deze workshop op?

Na het volgen van de workshop contentcreatie kun je, voor (potentiële) klanten, relevante berichten opstellen en weet je ze daarmee te binden en te boeien.

Inhoud van de workshop:

– wat is contentmarketing?

– het geheim van goede content

– de contentboom-oefening

– richtlijnen

– do’s en dont’s

– tips en tricks

– inspirerende praktijkvoorbeelden

Mijn unieke aanpak

De workshop contentcreatie maak ik altijd op maat, waarbij ik voorbeelden gebruik uit voor jouw team vergelijkbare branches. Dit brengt veel herkenbaarheid en inspiratie om vandaag nog enthousiast aan de slag te gaan met het creëren van content. Dankzij mijn nuchtere en laagdrempelige manier van trainen is de workshop voor iedereen goed te volgen.

Praktische informatie

De workshop duurt ca. 3,5 uur en verzorg ik in-company of via een digitale bijeenkomst. Het maximaal aantal deelnemers is 15 personen om zoveel mogelijk interactie te garanderen.

Interesse in mijn workshop contentcreatie?

Voor meer informatie en voor deelname van je team aan mijn workshop mail me.

Of bel me 06 – 25 48 18 82

 

 

 

Alle Workshops

Direct contact

Bel 06 25 481 882

Mis geen updates!

Positioneren in de maakindustrie

Je hebt de focus op het produceren van je producten. Logisch, maar hoe onderscheid je jezelf als producent van die anderen? Dat doe je door slim te positioneren. Of, zoals Jos Burgers al eens zei: “Door jouw specifieke plekje in het weiland op te eisen en bekend te maken.” Je kunt hiervoor 5 stappen volgen. …

Duurzame content met een ‘always on’ contentstrategie

Hoe je via kennisleiderschap je productiebedrijf laat groeien

meer blogs

Waar draait het om in business-to-business marketing?

Eerst een definitie van business-to-business marketing: “B2B-marketing (business-to-business-marketing) is het proces van het promoten en verkopen van producten of diensten tussen twee bedrijven. Het houdt in dat relaties met andere bedrijven worden opgebouwd en onderhouden om omzet te genereren, groei te stimuleren en waarde te creëren. B2B-marketing omvat doorgaans langere verkoopcycli, grotere transacties en complexere …

Contentmissie in b2b formuleren

Toegevoegde waarde in b2b

meer inspiratie
Volg mijn updates Logo Marketing Accent
sluiten