Workshop contentcreatie

workshop contentcreatie Marlene Dekkers - Marketing AccentWorkshop contentcreatie

Om als expert op jouw vakgebied bekend te staan moet je je kennis delen, ook online. Dat doe je door de juiste klanten aan te trekken door de juiste boodschap (content) onder de aandacht te brengen. En dat ook nog op het juiste moment. Leer daarom tijdens de workshop contentcreatie alles over het creëren van succesvolle content om stevig aan je expertpositie te bouwen. Welke berichten werken juist erg goed, welke niet en waarom? En hoe weet je dat? Hoe zorg je dat je steeds weer nieuwe inspiratie vindt voor interessante en relevante content? Zodra je dat weet, vergroot je gericht je online zichtbaarheid. Daardoor bouw je een hechte band op met de juiste (potentiële) klanten.

Voor wie is deze workshop?

Voor teams die kennis, ervaring en expertise willen delen in de vorm van het publiceren van content die er toe doet.

Wat levert deze workshop op?

Na het volgen van de workshop contentcreatie kun je, voor (potentiële) klanten, relevante berichten opstellen en weet je ze daarmee te binden en te boeien.

Inhoud van de workshop:

– wat is contentmarketing?

– het geheim van goede content

– de contentboom-oefening

– richtlijnen

– do’s en dont’s

– tips en tricks

– inspirerende praktijkvoorbeelden

Mijn unieke aanpak

De workshop contentcreatie maak ik altijd op maat, waarbij ik voorbeelden gebruik uit voor jouw team vergelijkbare branches. Dit brengt veel herkenbaarheid en inspiratie om vandaag nog enthousiast aan de slag te gaan met het creëren van content. Dankzij mijn nuchtere en laagdrempelige manier van trainen is de workshop voor iedereen goed te volgen.

Praktische informatie

De workshop duurt ca. 3,5 uur en verzorg ik in-company of via een digitale bijeenkomst. Het maximaal aantal deelnemers is 15 personen om zoveel mogelijk interactie te garanderen.

Interesse in mijn workshop contentcreatie?

Voor meer informatie en voor deelname van je team aan mijn workshop mail me.

Of bel me 06 – 25 48 18 82

 

 

 

Alle Workshops

Direct contact

Bel 06 25 481 882

Mis geen updates!

Kennisleiderschap om met je bedrijf te schitteren

Laat dankzij kennisleiderschap je bedrijf schitteren   Kennisleiderschap (of de Engelse marketingterm ‘thought leadership’) komt er op neer dat je jouw klant met jouw expertise een vernieuwende kijk geeft op zijn of haar problemen en worstelingen. De kern van kennisleiderschap is namelijk het bieden van een  op relevante thema’s en dit concreet uitdragen in wat …

Marketingkansen pakken door op trends in te spelen

BedrijfsDNA; wat is het en wat brengt het?

meer blogs

Contentmissie in b2b formuleren

Heb je nog geen volledige contentstragtegie uitgewerkt, maar wil je toch graag werken vanuit een bepaalde basis? Formuleer dan als houvast de contentmissie van je bedrijf. Deze bestaat uit 3 onderdelen.

Toegevoegde waarde in b2b

Achterliggend verlangen van b2b klanten

meer inspiratie
Volg mijn updates Logo Marketing Accent
sluiten