Workshop medewerkers als online ambassadeurs

Workshop medewerkers als online ambassadeurs

workshop medewerkers als online ambassadeurs Marlene Dekkers - Marketing AccentDe echte kracht van collega’s die zich als online ambassadeurs inzetten, zit ‘m erin dat deze collega’s de menselijke kant van je bedrijf laten zien. Je geeft je bedrijf letterlijk gezichten. Dit draagt bij aan de geloofwaardigheid en zorgt snel voor een beter bereik. dit noemen ze ook wel ‘employee advocacy’. Leer hoe je de kracht van medewerkers als online ambassadeurs optimaal inzet als magneetwerking voor klanten en nieuwe medewerkers.

Voor wie is deze workshop?

Voor iedereen die aan de slag wil gaan met ‘employee advocacy’, zoals bijvoorbeeld marketeers en verkoopmedewerkers die meer menselijke content in willen zetten (kennis willen delen) om zo klanten te trekken en HR-medewerkers die de verhalen en ervaringen van medewerkers inzetten om nieuwe medewerkers te trekken.

Wat levert deze workshop op?

Na het volgen van de workshop medewerkers als online ambassadeurs begrijp je waarom employee advocacy steeds belangrijker wordt. Hoe motiveer je medewerkers om hun ervaringen online te delen om zo nieuwe klanten en medewerkers te trekken? Je weet het na het volgen van de workshop.

Inhoud van de workshop:

– employee advocacy, hoe doe je dat?

– medewerkers als ambassadeurs

– doelen en doelgroepen bepalen

– de verandering van mindset

– richtlijnen

– do’s en dont’s

– tips en tricks

– inspirerende praktijkvoorbeelden

Mijn unieke aanpak

De workshop medewerkers als online ambassadeurs maak ik altijd op maat, waarbij ik voorbeelden gebruik uit voor jouw team vergelijkbare branches. Dit brengt veel herkenbaarheid en inspiratie om vandaag nog enthousiast aan de slag te gaan met employee advocacy. Dankzij mijn nuchtere en laagdrempelige manier van trainen is de workshop voor iedereen goed te volgen.

Praktische informatie

De workshop duurt ca. 3,5 uur en verzorg ik in-company of via een digitale bijeenkomst. Het maximaal aantal deelnemers is 15 personen om zoveel mogelijk interactie te garanderen.

Interesse in mijn medewerkers als online ambassadeurs?

Voor meer informatie en voor deelname van je team aan mijn workshop mail me.

Of bel me 06 – 25 48 18 82

 

Alle Workshops

Direct contact

Bel 06 25 481 882

Mis geen updates!

Duurzame content met een ‘always on’ contentstrategie

Een slimme ‘always on’ contentstrategie met behulp van duurzame content In business-to-business is een ‘always on’ contentstrategie een slimme aanpak voor de lange termijn. Veel marketingverantwoordelijken benaderen contentmarketing echter met dezelfde mentaliteit als bij het voeren van een reclamecampagne. Ze ontwikkelen een paar stukken inhoud, rollen die uit en wachten dan op de resultaten. Toch …

Hoe je via kennisleiderschap je productiebedrijf laat groeien

Kennisleiderschap om met je bedrijf te schitteren

meer blogs

Contentmissie in b2b formuleren

Heb je nog geen volledige contentstragtegie uitgewerkt, maar wil je toch graag werken vanuit een bepaalde basis? Formuleer dan als houvast de contentmissie van je bedrijf. Deze bestaat uit 3 onderdelen.

Toegevoegde waarde in b2b

Achterliggend verlangen van b2b klanten

meer inspiratie
Volg mijn updates Logo Marketing Accent
sluiten