Workshop medewerkers als online ambassadeurs

Workshop medewerkers als online ambassadeurs

workshop medewerkers als online ambassadeurs Marlene Dekkers - Marketing AccentDe echte kracht van collega’s die zich als online ambassadeurs inzetten, zit ‘m erin dat deze collega’s de menselijke kant van je bedrijf laten zien. Je geeft je bedrijf letterlijk gezichten. Dit draagt bij aan de geloofwaardigheid en zorgt snel voor een beter bereik. dit noemen ze ook wel ‘employee advocacy’. Leer hoe je de kracht van medewerkers als online ambassadeurs optimaal inzet als magneetwerking voor klanten en nieuwe medewerkers.

Voor wie is deze workshop?

Voor iedereen die aan de slag wil gaan met ‘employee advocacy’, zoals bijvoorbeeld marketeers en verkoopmedewerkers die meer menselijke content in willen zetten (kennis willen delen) om zo klanten te trekken en HR-medewerkers die de verhalen en ervaringen van medewerkers inzetten om nieuwe medewerkers te trekken.

Wat levert deze workshop op?

Na het volgen van de workshop medewerkers als online ambassadeurs begrijp je waarom employee advocacy steeds belangrijker wordt. Hoe motiveer je medewerkers om hun ervaringen online te delen om zo nieuwe klanten en medewerkers te trekken? Je weet het na het volgen van de workshop.

Inhoud van de workshop:

– employee advocacy, hoe doe je dat?

– medewerkers als ambassadeurs

– doelen en doelgroepen bepalen

– de verandering van mindset

– richtlijnen

– do’s en dont’s

– tips en tricks

– inspirerende praktijkvoorbeelden

Mijn unieke aanpak

De workshop medewerkers als online ambassadeurs maak ik altijd op maat, waarbij ik voorbeelden gebruik uit voor jouw team vergelijkbare branches. Dit brengt veel herkenbaarheid en inspiratie om vandaag nog enthousiast aan de slag te gaan met employee advocacy. Dankzij mijn nuchtere en laagdrempelige manier van trainen is de workshop voor iedereen goed te volgen.

Praktische informatie

De workshop duurt ca. 3,5 uur en verzorg ik in-company of via een digitale bijeenkomst. Het maximaal aantal deelnemers is 15 personen om zoveel mogelijk interactie te garanderen.

Interesse in mijn medewerkers als online ambassadeurs?

Voor meer informatie en voor deelname van je team aan mijn workshop mail me.

Of bel me 06 – 25 48 18 82

 

Alle Workshops

Direct contact

Bel 06 25 481 882

Mis geen updates!

Positioneren in de maakindustrie

Je hebt de focus op het produceren van je producten. Logisch, maar hoe onderscheid je jezelf als producent van die anderen? Dat doe je door slim te positioneren. Of, zoals Jos Burgers al eens zei: “Door jouw specifieke plekje in het weiland op te eisen en bekend te maken.” Je kunt hiervoor 5 stappen volgen. …

Duurzame content met een ‘always on’ contentstrategie

Hoe je via kennisleiderschap je productiebedrijf laat groeien

meer blogs

Waar draait het om in business-to-business marketing?

Eerst een definitie van business-to-business marketing: “B2B-marketing (business-to-business-marketing) is het proces van het promoten en verkopen van producten of diensten tussen twee bedrijven. Het houdt in dat relaties met andere bedrijven worden opgebouwd en onderhouden om omzet te genereren, groei te stimuleren en waarde te creëren. B2B-marketing omvat doorgaans langere verkoopcycli, grotere transacties en complexere …

Contentmissie in b2b formuleren

Toegevoegde waarde in b2b

meer inspiratie
Volg mijn updates Logo Marketing Accent
sluiten