Workshop online kansen

Workshop online kansen Marlene Dekkers - Marketing AccentWorkshop online kansen herkennen en pakken

Ontdek hoe je online kansen voor jezelf en je bedrijf herkent en verzilvert. Kansen ontstaan door het online delen van je kennis. Jij weet zoveel over jouw specifieke vakgebied, zorg dat anderen dat te weten komen, zodat je honger creëert naar meer. Leer daarom in deze laagdrempelige workshop alles over het waarom, wat, hoe, en waar delen van je kennis online zodat je door prospects en klanten die online zoeken, gezien wordt als de expert in jouw vakgebied.

Voor wie is deze workshop?

Deze workshop is voor iedereen die basiskennis wil opdoen rondom het creëren en verzilveren van online kansen.

Wat levert deze workshop op?

Na het volgen van de workshop weet je precies hoe je door het delen van kennis online kansen creëert en verzilvert, en daardoor meer rendement behaalt voor jezelf en je bedrijf.

Inhoud van de workshop:

– het doel van online kennis delen

– veranderd zoekgedrag van online bezoekers

– waarde creëren voor je online bezoekers

– de eerste stappen naar content marketing

– de juiste social media kanalen kiezen voor je boodschap

– kennisleider worden

– do’s en dont’s

– tips en tricks

– inspirerende praktijkvoorbeelden

Mijn unieke aanpak

Deze workshop maak ik altijd op maat, waarbij ik voorbeelden gebruik uit voor jouw team vergelijkbare branches. Dit brengt veel herkenbaarheid en inspiratie om vandaag nog enthousiast aan de slag te gaan met het grijpen van online kansen. Dankzij mijn nuchtere en laagdrempelige manier van trainen is de workshop voor iedereen goed te volgen.

Praktische informatie

De workshop duurt ca. 3,5 uur en verzorg ik in-company of via een digitale bijeenkomst. Het maximaal aantal deelnemers is 15 personen om zoveel mogelijk interactie te garanderen.

Interesse in mijn workshop?

Voor meer informatie en voor deelname van je team aan mijn workshop mail me

Of bel me 06 – 25 48 18 82

 

 

Alle Workshops

Direct contact

Bel 06 25 481 882

Mis geen updates!

Kennisleiderschap om met je bedrijf te schitteren

Laat dankzij kennisleiderschap je bedrijf schitteren   Kennisleiderschap (of de Engelse marketingterm ‘thought leadership’) komt er op neer dat je jouw klant met jouw expertise een vernieuwende kijk geeft op zijn of haar problemen en worstelingen. De kern van kennisleiderschap is namelijk het bieden van een  op relevante thema’s en dit concreet uitdragen in wat …

Marketingkansen pakken door op trends in te spelen

BedrijfsDNA; wat is het en wat brengt het?

meer blogs

Contentmissie in b2b formuleren

Heb je nog geen volledige contentstragtegie uitgewerkt, maar wil je toch graag werken vanuit een bepaalde basis? Formuleer dan als houvast de contentmissie van je bedrijf. Deze bestaat uit 3 onderdelen.

Toegevoegde waarde in b2b

Achterliggend verlangen van b2b klanten

meer inspiratie
Volg mijn updates Logo Marketing Accent
sluiten