Workshop online kansen

Workshop online kansen Marlene Dekkers - Marketing AccentWorkshop online kansen herkennen en pakken

Ontdek hoe je online kansen voor jezelf en je bedrijf herkent en verzilvert. Kansen ontstaan door het online delen van je kennis. Jij weet zoveel over jouw specifieke vakgebied, zorg dat anderen dat te weten komen, zodat je honger creëert naar meer. Leer daarom in deze laagdrempelige workshop alles over het waarom, wat, hoe, en waar delen van je kennis online zodat je door prospects en klanten die online zoeken, gezien wordt als de expert in jouw vakgebied.

Voor wie is deze workshop?

Deze workshop is voor iedereen die basiskennis wil opdoen rondom het creëren en verzilveren van online kansen.

Wat levert deze workshop op?

Na het volgen van de workshop weet je precies hoe je door het delen van kennis online kansen creëert en verzilvert, en daardoor meer rendement behaalt voor jezelf en je bedrijf.

Inhoud van de workshop:

– het doel van online kennis delen

– veranderd zoekgedrag van online bezoekers

– waarde creëren voor je online bezoekers

– de eerste stappen naar content marketing

– de juiste social media kanalen kiezen voor je boodschap

– kennisleider worden

– do’s en dont’s

– tips en tricks

– inspirerende praktijkvoorbeelden

Mijn unieke aanpak

Deze workshop maak ik altijd op maat, waarbij ik voorbeelden gebruik uit voor jouw team vergelijkbare branches. Dit brengt veel herkenbaarheid en inspiratie om vandaag nog enthousiast aan de slag te gaan met het grijpen van online kansen. Dankzij mijn nuchtere en laagdrempelige manier van trainen is de workshop voor iedereen goed te volgen.

Praktische informatie

De workshop duurt ca. 3,5 uur en verzorg ik in-company of via een digitale bijeenkomst. Het maximaal aantal deelnemers is 15 personen om zoveel mogelijk interactie te garanderen.

Interesse in mijn workshop?

Voor meer informatie en voor deelname van je team aan mijn workshop mail me

Of bel me 06 – 25 48 18 82

 

 

Alle Workshops

Direct contact

Bel 06 25 481 882

Mis geen updates!

Positioneren in de maakindustrie

Je hebt de focus op het produceren van je producten. Logisch, maar hoe onderscheid je jezelf als producent van die anderen? Dat doe je door slim te positioneren. Of, zoals Jos Burgers al eens zei: “Door jouw specifieke plekje in het weiland op te eisen en bekend te maken.” Je kunt hiervoor 5 stappen volgen. …

Duurzame content met een ‘always on’ contentstrategie

Hoe je via kennisleiderschap je productiebedrijf laat groeien

meer blogs

Waar draait het om in business-to-business marketing?

Eerst een definitie van business-to-business marketing: “B2B-marketing (business-to-business-marketing) is het proces van het promoten en verkopen van producten of diensten tussen twee bedrijven. Het houdt in dat relaties met andere bedrijven worden opgebouwd en onderhouden om omzet te genereren, groei te stimuleren en waarde te creëren. B2B-marketing omvat doorgaans langere verkoopcycli, grotere transacties en complexere …

Contentmissie in b2b formuleren

Toegevoegde waarde in b2b

meer inspiratie
Volg mijn updates Logo Marketing Accent
sluiten