Workshop online werving via eigen medewerkers

workshop online werving via medewerkers Marlene Dekkers- Marketing AccentOnline werving via eigen medewerkers (referral recruitment)

De manier waarop mensen zoeken, onderzoeken en solliciteren is veranderd. Door de schaarste op de arbeidsmarkt moet je je als bedrijf ook vermarkten. Bouwen aan het imago van je bedrijf als goede werkgever staat centraal. Door eigen medewerkers te motiveren kennis, ervaringen en verhalen te delen, trek je potentiële collega’s naar je toe. Leer in de workshop online werving via eigen medewerkers alles over hoe je je eigen medewerkers optimaal inzet bij het werven van nieuwe medewerkers.

Voor wie is deze workshop?

Voor medewerkers en teams in het vakgebied HR (en iedereen die het interessant vindt voor het eigen bedrijf), die alles willen leren over het inzetten van eigen medewerkers bij het werven van nieuwe medewerkers.

Wat levert deze workshop op?

Na het volgen van de workshop online werving via eigen medewerkers weet je precies hoe je je eigen medewerkers optimaal in kunt zetten bij het werven van nieuwe medewerkers door hen te motiveren kennis, ervaringen en verhalen online te delen.

Inhoud van de workshop:

– het waarom van online werving via eigen medewerkers

– de voor- en nadelen

– richtlijnen

– do’s en dont’s

– tips en tricks

– inspirerende praktijkvoorbeelden

Mijn unieke aanpak

De workshop online werving via eigen medewerkers maak ik altijd op maat, waarbij ik voorbeelden gebruik uit voor jouw team vergelijkbare branches. Dit brengt veel herkenbaarheid en inspiratie om vandaag nog enthousiast aan de slag te gaan met de inzet van eigen medewerkers voor werving. Dankzij mijn nuchtere en laagdrempelige manier van trainen is de workshop voor iedereen goed te volgen.

Praktische informatie

De workshop duurt ca. 3,5 uur en verzorg ik in-company of via een digitale bijeenkomst. Het maximaal aantal deelnemers is 15 personen om zoveel mogelijk interactie te garanderen.

Interesse in mijn workshop online werving via eigen medewerkers?

Voor meer informatie en voor deelname van je team aan mijn workshop mail me

Of bel me 06 – 25 48 18 82

 

Alle Workshops

Direct contact

Bel 06 25 481 882

Mis geen updates!

* = verplicht veld

Een contentmarketingstrategie in de bouw, hoe begin je goed?

Contentmarketingstrategie in de bouw De contentmarketingbelofte is een mooie. Je kunt verhalen vertellen waar mensen op zitten te wachten, die hen raken en hun leven beter, makkelijker of bijvoorbeeld mooier maken. Je kunt met behulp van een contentmarketingstrategie waarde toevoegen door je kennis te delen en bewijsvoering te leveren. Prachtig allemaal, maar dat is makkelijker …

Checklist zakelijk vloggen

Hoe verkoop je duurzaamheid?

meer blogs

5 stappen voor meer marketingrendement

Deze infographic publiceerde ik bij de start van mijn bedrijf in 2014. En hij is nog steeds relevant, sterker nog hij wordt steeds relevanter…. Vaak mis ik in de marketing en communicatie van bedrijven namelijk de echte klantwaarde. Er wordt nog veel ‘inside out’ geredeneerd en gecommuniceerd in plaats van ‘outside in’, waarbij je inspeelt …

Hoe goed ken jij je klant?

Wat is ‘de bedoeling’ van je bedrijf?

meer inspiratie
Volg mijn updates Logo Marketing Accent
* = verplicht veld
sluiten