Workshop online werving via eigen medewerkers

workshop online werving via medewerkers Marlene Dekkers- Marketing AccentOnline werving via eigen medewerkers (referral recruitment)

De manier waarop mensen zoeken, onderzoeken en solliciteren is veranderd. Door de schaarste op de arbeidsmarkt moet je je als bedrijf ook vermarkten. Bouwen aan het imago van je bedrijf als goede werkgever staat centraal. Door eigen medewerkers te motiveren kennis, ervaringen en verhalen te delen, trek je potentiële collega’s naar je toe. Leer in de workshop online werving via eigen medewerkers alles over hoe je je eigen medewerkers optimaal inzet bij het werven van nieuwe medewerkers.

Voor wie is deze workshop?

Voor medewerkers en teams in het vakgebied HR (en iedereen die het interessant vindt voor het eigen bedrijf), die alles willen leren over het inzetten van eigen medewerkers bij het werven van nieuwe medewerkers.

Wat levert deze workshop op?

Na het volgen van de workshop online werving via eigen medewerkers weet je precies hoe je je eigen medewerkers optimaal in kunt zetten bij het werven van nieuwe medewerkers door hen te motiveren kennis, ervaringen en verhalen online te delen.

Inhoud van de workshop:

– het waarom van online werving via eigen medewerkers

– de voor- en nadelen

– richtlijnen

– do’s en dont’s

– tips en tricks

– inspirerende praktijkvoorbeelden

Mijn unieke aanpak

De workshop online werving via eigen medewerkers maak ik altijd op maat, waarbij ik voorbeelden gebruik uit voor jouw team vergelijkbare branches. Dit brengt veel herkenbaarheid en inspiratie om vandaag nog enthousiast aan de slag te gaan met de inzet van eigen medewerkers voor werving. Dankzij mijn nuchtere en laagdrempelige manier van trainen is de workshop voor iedereen goed te volgen.

Praktische informatie

De workshop duurt ca. 3,5 uur en verzorg ik in-company of via een digitale bijeenkomst. Het maximaal aantal deelnemers is 15 personen om zoveel mogelijk interactie te garanderen.

Interesse in mijn workshop online werving via eigen medewerkers?

Voor meer informatie en voor deelname van je team aan mijn workshop mail me

Of bel me 06 – 25 48 18 82

 

Alle Workshops

Direct contact

Bel 06 25 481 882

Mis geen updates!

Positioneren in de maakindustrie

Je hebt de focus op het produceren van je producten. Logisch, maar hoe onderscheid je jezelf als producent van die anderen? Dat doe je door slim te positioneren. Of, zoals Jos Burgers al eens zei: “Door jouw specifieke plekje in het weiland op te eisen en bekend te maken.” Je kunt hiervoor 5 stappen volgen. …

Duurzame content met een ‘always on’ contentstrategie

Hoe je via kennisleiderschap je productiebedrijf laat groeien

meer blogs

Waar draait het om in business-to-business marketing?

Eerst een definitie van business-to-business marketing: “B2B-marketing (business-to-business-marketing) is het proces van het promoten en verkopen van producten of diensten tussen twee bedrijven. Het houdt in dat relaties met andere bedrijven worden opgebouwd en onderhouden om omzet te genereren, groei te stimuleren en waarde te creëren. B2B-marketing omvat doorgaans langere verkoopcycli, grotere transacties en complexere …

Contentmissie in b2b formuleren

Toegevoegde waarde in b2b

meer inspiratie
Volg mijn updates Logo Marketing Accent
sluiten