Workshop online werving via eigen medewerkers

workshop online werving via medewerkers Marlene Dekkers- Marketing AccentOnline werving via eigen medewerkers (referral recruitment)

De manier waarop mensen zoeken, onderzoeken en solliciteren is veranderd. Door de schaarste op de arbeidsmarkt moet je je als bedrijf ook vermarkten. Bouwen aan het imago van je bedrijf als goede werkgever staat centraal. Door eigen medewerkers te motiveren kennis, ervaringen en verhalen te delen, trek je potentiële collega’s naar je toe. Leer in de workshop online werving via eigen medewerkers alles over hoe je je eigen medewerkers optimaal inzet bij het werven van nieuwe medewerkers.

Voor wie is deze workshop?

Voor medewerkers en teams in het vakgebied HR (en iedereen die het interessant vindt voor het eigen bedrijf), die alles willen leren over het inzetten van eigen medewerkers bij het werven van nieuwe medewerkers.

Wat levert deze workshop op?

Na het volgen van de workshop online werving via eigen medewerkers weet je precies hoe je je eigen medewerkers optimaal in kunt zetten bij het werven van nieuwe medewerkers door hen te motiveren kennis, ervaringen en verhalen online te delen.

Inhoud van de workshop:

– het waarom van online werving via eigen medewerkers

– de voor- en nadelen

– richtlijnen

– do’s en dont’s

– tips en tricks

– inspirerende praktijkvoorbeelden

Mijn unieke aanpak

De workshop online werving via eigen medewerkers maak ik altijd op maat, waarbij ik voorbeelden gebruik uit voor jouw team vergelijkbare branches. Dit brengt veel herkenbaarheid en inspiratie om vandaag nog enthousiast aan de slag te gaan met de inzet van eigen medewerkers voor werving. Dankzij mijn nuchtere en laagdrempelige manier van trainen is de workshop voor iedereen goed te volgen.

Praktische informatie

De workshop duurt ca. 3,5 uur en verzorg ik in-company of via een digitale bijeenkomst. Het maximaal aantal deelnemers is 15 personen om zoveel mogelijk interactie te garanderen.

Interesse in mijn workshop online werving via eigen medewerkers?

Voor meer informatie en voor deelname van je team aan mijn workshop mail me

Of bel me 06 – 25 48 18 82

 

Alle Workshops

Direct contact

Bel 06 25 481 882

Mis geen updates!

* = verplicht veld

Social selling in mijn verkoopproces, waarom zou ik?

Social selling Deze tijd maakt één ding duidelijker dan ooit, als je in verkoop online niet zichtbaar en vindbaar bent, dan wordt het steeds lastiger om mee te kunnen blijven doen. Social selling, online sales, contentmarketing, zoekmachines, het kan allemaal best wel overweldigend overkomen. Zeker als je verantwoordelijk bent voor het salesteam, een specifieke klantgroep …

Dankzij beleving blijf je tussen de oren van je klant

Een contentmarketingstrategie in de bouw, hoe begin je goed?

meer blogs

focus & kennisleiderschap

Het sleutelwoord bij het bouwen aan ‘kennisleiderschap’ is focus. Want dat leidt tot herkenning en erkenning van datgene waar jij om bekend wil staan bij klanten.

Claim je b2b nichemarkt

succesvolle online b2b marketing

meer inspiratie
Volg mijn updates Logo Marketing Accent
* = verplicht veld
sluiten