Workshop zakelijk bloggen

Workshop zakelijk bloggen - Marlene Dekkers - Marketing AccentWorkshop zakelijk bloggen

Je barst van de specifieke kennis en ervaring. Maar weten prospects en klanten dat ook? Om als expert op jouw vakgebied bekend te staan helpt het enorm als je ook online je kennis deelt. Zakelijk bloggen is een uitstekende manier om je kennis te delen, expertise te laten zien en beter gevonden te worden door potentiële klanten. Bovendien smullen zoekmachines van teksten. Leer daarom alles over het schrijven van effectieve blogposts om je vindbaarheid online te verbeteren. Benut daarmee de kracht van een zakelijke blog optimaal.

Voor wie is deze workshop?

Voor medewerkers en teams die kennis, ervaring en expertise willen delen in de vorm van zelfgeschreven blogposts om zo te werken aan kennisleiderschap van zichzelf en het bedrijf waar ze werken.

Wat levert deze workshop op?

Na het volgen van de workshop zakelijk bloggen ken je het belang van bloggen, weet je waar de ideale blogpost aan voldoet en waar te publiceren voor maximaal resultaat.

Inhoud van de workshop zakelijk bloggen:

– de juiste mindset bij bloggen

– het belang van bloggen

– waar je het beste de blogpost publiceert

– richtlijnen

– do’s en dont’s

– tips en tricks

– inspirerende praktijkvoorbeelden

Mijn unieke aanpak

De workshop zakelijk bloggen maak ik altijd op maat, waarbij ik voorbeelden gebruik uit voor jouw team vergelijkbare branches. Dit brengt veel herkenbaarheid en inspiratie om vandaag nog enthousiast aan de slag te gaan met het bouwen aan kennisleiderschap door te bloggen. Dankzij mijn nuchtere en laagdrempelige manier van trainen is de workshop voor iedereen goed te volgen.

Praktische informatie

De workshop duurt ca. 3,5 uur en verzorg ik in-company of via een digitale bijeenkomst. Het maximaal aantal deelnemers is 15 personen om zoveel mogelijk interactie te garanderen.

Interesse in mijn workshop zakelijk bloggen?

Voor meer informatie en voor deelname van je team aan mijn workshop mail me

Bel me 06 – 25 48 18 82

 

 

Alle Workshops

Direct contact

Bel 06 25 481 882

Mis geen updates!

Kennisleiderschap om met je bedrijf te schitteren

Laat dankzij kennisleiderschap je bedrijf schitteren   Kennisleiderschap (of de Engelse marketingterm ‘thought leadership’) komt er op neer dat je jouw klant met jouw expertise een vernieuwende kijk geeft op zijn of haar problemen en worstelingen. De kern van kennisleiderschap is namelijk het bieden van een  op relevante thema’s en dit concreet uitdragen in wat …

Marketingkansen pakken door op trends in te spelen

BedrijfsDNA; wat is het en wat brengt het?

meer blogs

Contentmissie in b2b formuleren

Heb je nog geen volledige contentstragtegie uitgewerkt, maar wil je toch graag werken vanuit een bepaalde basis? Formuleer dan als houvast de contentmissie van je bedrijf. Deze bestaat uit 3 onderdelen.

Toegevoegde waarde in b2b

Achterliggend verlangen van b2b klanten

meer inspiratie
Volg mijn updates Logo Marketing Accent
sluiten