Workshop zakelijk vloggen

Workshop zakelijk vloggen - Marlene Dekkers - Marketing AccentWorkshop zakelijk vloggen

Om als expert op jouw vakgebied bekend te staan moet je je kennis delen. Zakelijk vloggen (video-bloggen) is een uitstekende manier om je kennis te delen, expertise te laten zien en beter gevonden te worden door potentiële klanten. Leer alles over het maken en optimaal benutten van zakelijke vlogs tijdens de workshop zakelijk vloggen.

Voor wie is deze workshop?

Voor teams die kennis, ervaring en expertise willen delen in de vorm van vlogs om zo te werken aan kennisleiderschap.

Wat levert de workshop op?

Na het volgen van de workshop ken je het belang van vloggen, weet je waar de ideale vlog aan voldoet en waar te publiceren voor maximaal resultaat. Neem ook met je smartphone je (eerste) vlog meteen op!

Inhoud van de workshop zakelijk vloggen

– de juiste mindset bij vloggen

– het belang van vloggen

– een (smartphone) vlog maken

– waar je het beste de vlog publiceert

– richtlijnen

– do’s en dont’s

– tips en tricks

– inspirerende praktijkvoorbeelden

Mijn unieke aanpak

De workshop maak ik altijd op maat, waarbij ik voorbeelden gebruik uit voor jouw team vergelijkbare branches. Dit brengt veel herkenbaarheid en inspiratie om vandaag nog enthousiast aan de slag te gaan met het bouwen aan kennisleiderschap door te vloggen. Dankzij mijn nuchtere en laagdrempelige manier van trainen is de workshop voor iedereen goed te volgen.

Praktische informatie

De workshop duurt ca. 3,5 uur en verzorg ik in-company of via een digitale bijeenkomst. Het maximaal aantal deelnemers is 15 personen om zoveel mogelijk interactie te garanderen.

Interesse in mijn workshop zakelijk vloggen?

Voor meer informatie en voor deelname van je team aan mijn workshop mail me.

Of bel me 06 – 25 48 18 82.

 

 

Alle Workshops

Direct contact

Bel 06 25 481 882

Mis geen updates!

Wel of geen unicorn in marketing?

Je hoeft geen unicorn te zijn in marketing en communicatie Je hoeft niet uniek te zijn om op te vallen. Zoek jij in je marketing en communicatie ook naar dat ene unieke element? Iets wat niemand anders doet? Dat is niet nodig. Jouw klanten zoeken gelukkig geen unicorn. Ze zoeken iemand die hun uitdagingen begrijpt. …

Prive versus zakelijk AI gebruik

Is klantentrouw bij jou een strategie?

meer blogs

Vertrouwen komt te voet, gaat te paard.

Vertrouwen. Het komt te voet. Het gaat te paard. Je bouwt het langzaam op. Stap voor stap. In elke belofte die je nakomt. Maar ook met elke eerlijke “nee”. Vooral in hoe je óók ná de deal zichtbaar blijft en handelt. Geschapen verwachtingen waarmaakt. Marketing schept verwachtingen. Sales nodigt uit. Communicatie bevestigt. Samen zorgen ze …

Durf te kiezen

zichtbaarheid versus gekozen worden

meer inspiratie
Volg mijn updates Logo Marketing Accent
sluiten