Workshop zakelijk vloggen

Workshop zakelijk vloggen - Marlene Dekkers - Marketing AccentWorkshop zakelijk vloggen

Om als expert op jouw vakgebied bekend te staan moet je je kennis delen. Zakelijk vloggen (video-bloggen) is een uitstekende manier om je kennis te delen, expertise te laten zien en beter gevonden te worden door potentiële klanten. Leer alles over het maken en optimaal benutten van zakelijke vlogs tijdens de workshop zakelijk vloggen.

Voor wie is deze workshop?

Voor teams die kennis, ervaring en expertise willen delen in de vorm van vlogs om zo te werken aan kennisleiderschap.

Wat levert de workshop op?

Na het volgen van de workshop ken je het belang van vloggen, weet je waar de ideale vlog aan voldoet en waar te publiceren voor maximaal resultaat. Neem ook met je smartphone je (eerste) vlog meteen op!

Inhoud van de workshop zakelijk vloggen

– de juiste mindset bij vloggen

– het belang van vloggen

– een (smartphone) vlog maken

– waar je het beste de vlog publiceert

– richtlijnen

– do’s en dont’s

– tips en tricks

– inspirerende praktijkvoorbeelden

Mijn unieke aanpak

De workshop maak ik altijd op maat, waarbij ik voorbeelden gebruik uit voor jouw team vergelijkbare branches. Dit brengt veel herkenbaarheid en inspiratie om vandaag nog enthousiast aan de slag te gaan met het bouwen aan kennisleiderschap door te vloggen. Dankzij mijn nuchtere en laagdrempelige manier van trainen is de workshop voor iedereen goed te volgen.

Praktische informatie

De workshop duurt ca. 3,5 uur en verzorg ik in-company of via een digitale bijeenkomst. Het maximaal aantal deelnemers is 15 personen om zoveel mogelijk interactie te garanderen.

Interesse in mijn workshop zakelijk vloggen?

Voor meer informatie en voor deelname van je team aan mijn workshop mail me.

Of bel me 06 – 25 48 18 82.

 

 

Alle Workshops

Direct contact

Bel 06 25 481 882

Mis geen updates!

Marketingkansen pakken door op trends in te spelen

Marketingkansen pakken Met de terechte aandacht voor klimaatverandering en de toenemende urgentie om duurzame (bouw)oplossingen toe te passen, nemen de marketingkansen voor de houtbranche toe. Per slot van rekening werkt deze branche met natuurlijke materialen die de aarde niet uitputten. De vraag is, pak je deze marketing- en verkoopkansen zelf, of laat je het aan …

BedrijfsDNA; wat is het en wat brengt het?

Strategische basis voor b2b contentmarketing

meer blogs

Merkbelofte in b2b

De merkbelofte Welke belofte doe jij aan je potentiële klanten? Of heb je het vooral over je product of dienst?

Marketing Prikkels

De houten eeuw – special waaraan ik mocht bijdragen

meer inspiratie
Volg mijn updates Logo Marketing Accent
sluiten