Workshop zakelijk vloggen

Workshop zakelijk vloggen - Marlene Dekkers - Marketing AccentWorkshop zakelijk vloggen

Om als expert op jouw vakgebied bekend te staan moet je je kennis delen. Zakelijk vloggen (video-bloggen) is een uitstekende manier om je kennis te delen, expertise te laten zien en beter gevonden te worden door potentiële klanten. Leer alles over het maken en optimaal benutten van zakelijke vlogs tijdens de workshop zakelijk vloggen.

Voor wie is deze workshop?

Voor teams die kennis, ervaring en expertise willen delen in de vorm van vlogs om zo te werken aan kennisleiderschap.

Wat levert de workshop op?

Na het volgen van de workshop ken je het belang van vloggen, weet je waar de ideale vlog aan voldoet en waar te publiceren voor maximaal resultaat. Neem ook met je smartphone je (eerste) vlog meteen op!

Inhoud van de workshop zakelijk vloggen

– de juiste mindset bij vloggen

– het belang van vloggen

– een (smartphone) vlog maken

– waar je het beste de vlog publiceert

– richtlijnen

– do’s en dont’s

– tips en tricks

– inspirerende praktijkvoorbeelden

Mijn unieke aanpak

De workshop maak ik altijd op maat, waarbij ik voorbeelden gebruik uit voor jouw team vergelijkbare branches. Dit brengt veel herkenbaarheid en inspiratie om vandaag nog enthousiast aan de slag te gaan met het bouwen aan kennisleiderschap door te vloggen. Dankzij mijn nuchtere en laagdrempelige manier van trainen is de workshop voor iedereen goed te volgen.

Praktische informatie

De workshop duurt ca. 3,5 uur en verzorg ik in-company of via een digitale bijeenkomst. Het maximaal aantal deelnemers is 15 personen om zoveel mogelijk interactie te garanderen.

Interesse in mijn workshop zakelijk vloggen?

Voor meer informatie en voor deelname van je team aan mijn workshop mail me.

Of bel me 06 – 25 48 18 82.

 

 

Alle Workshops

Direct contact

Bel 06 25 481 882

Mis geen updates!

* = verplicht veld

Dankzij beleving blijf je tussen de oren van je klant

Top-of-mind blijven door een onuitwisbare beleving De kracht van beleving creëren voor klanten wordt onderschat. Sommige positieve klantervaringen en belevenissen blijven je namelijk voor altijd bij. Omdat ze indrukwekkend waren. Of onverwacht goed. Omdat het je een topgevoel gaf. Omdat het een fijne herinnering bij je opriep. Omdat je je oprecht geholpen voelde. Omdat de …

Een contentmarketingstrategie in de bouw, hoe begin je goed?

Checklist zakelijk vloggen

meer blogs

content inspiratie vinden

Stel je hebt wel een onderwerp in gedachte om content over te maken, maar je loopt daarna vast. Wat moet je dan allemaal melden over dat onderwerp? De inspiratie ontbreekt… Dan is er een simpele maar doeltreffende truc die je kunt toepassen om weer verder te kunnen!

lokaasmarketing

Educate don’t advertise

meer inspiratie
Volg mijn updates Logo Marketing Accent
* = verplicht veld
sluiten