Bloginterviews

“Dat Marlene een kei is in het helpen van ondernemers met het ontdekken van hun DNA was mij bekend. Tot op een netwerkborrel terloops ter sprake kwam dat zij ook ondernemers helpt met het schrijven van blogs. “Huh? Hoe werkt dat dan?” vroeg ik verbaasd? Want het is toch wel van belang dat je je eigen verhaal vertelt, zoiets kun je toch niet uit handen geven? Dat was inderdaad helemaal waar.

Marlene werkt dan ook als volgt: zij neemt een zgn ‘bloginterview’ af. Stelt een aantal vragen op basis waarvan zij het conceptverhaal in jouw eigen woorden neerzet. Of – zoals het bij mij vaak werkt – heb ik meestal wel een bepaald onderwerp waar ik wat over kwijt wil of een gebeurtenis waarover ik het een en ander wil delen, maar een verhaal schrijven vind ik toch een vak apart.

Kortom, haar input helpt mij enorm en zorgt voor continuïteit in mijn zichtbaarheid. Een aanrader!”

Paula Blaauw

Werkdatblijftliggen

Direct contact

Bel 06 25 481 882

Mis geen updates!

Intentie en beleving

Wat als je doelgroep iets anders van je merk vindt dan jijzelf? Veel bedrijven bouwen vol overtuiging aan hun merk. De kernwaarden hangen aan de muur, het logo klopt tot op de pixel en intern voelt alles glashelder. Maar wat gebeurt er als je van buiten naar binnen kijkt? Wat je bedoelt te zeggen met …

Marketingstrategie is als kleding passen

Vertragen in positioneren

meer blogs

Ontdekkingsreis AI

Ontdekkingsreis AI Toch niet weer een bericht over AI?! Vast weer iemand die ‘in je nek hijgt’ over de urgentie, de kansen of juist de gevaren. Ik merk dat het veel mensen die ik spreek benauwd en dat ze mede daarom zelfs een afkeer van AI krijgen, of in de weerstand schieten. En dat is …

Branding en Yellowstone

Oprah Winfrey’s kijk op marketing

meer inspiratie
Volg mijn updates Logo Marketing Accent
sluiten