Referenties

referentie Marketing Accent - werkdatblijftliggen

Bloginterviews

“Dat Marlene een kei is in het helpen van ondernemers […]

Lees meer
logo-skh

Workshops LinkedIn & bloggen

“Onlangs hebben wij met in totaal zo’n 30 enthousiaste medewerkers […]

Lees meer
brink-climate-systems-referentie-marlene-dekkers

Masterclass Sales Innovatie – Brink Climate Systems

  “Wij zijn op dit moment druk bezig met het […]

Lees meer
SintLucas- referentie Marketing Accent

Workshop vloggen SintLucas

“SintLucas heeft begin dit jaar een start gemaakt met de […]

Lees meer
Referentie Marketing Accent - Timmerfabriek Groothuis

LinkedIn Timmerfabriek Groothuis

“Onze klant verandert. Zijn wereld ook. Oók in de Timmerindustrie. […]

Lees meer
referentie workshop vloggen Marlene Dekkers

Workshop vloggen @ waterbedrijf

“Marlene Dekkers van Marketing Accent gaf op 29 juni 2017 […]

Lees meer
logo ecare- referentie Marketing Accent- Marlene Dekkers

Workshop bloggen & vloggen – Ecare

Referentie van Ecare over de workshop bloggen en vloggen “Mijn […]

Lees meer
Marketing Accent-referentie People Group

BedrijfsDNA – People Group

“Marlene heeft een essentiële bijdrage geleverd aan de totstandkoming van […]

Lees meer
jopie-bijl-referentie-marlene-dekkers

Opleiding B2B marketing – Jopie Bijl

“De B2B training online marketeer in de industrie succesvol en […]

Lees meer
Van-Wijnen-logo

Workshop corporate huisstijl – Van Wijnen

Voor Van Wijnen mocht ik een workshop over ‘de kracht […]

Lees meer
logo driessen_hrm

Positionering – Driessen HRM

“Ter vervanging van een collega met zwangerschapsverlof is Marlene Dekkers […]

Lees meer
Cosentino referentie Marketing Accent

BedrijfsDNA – Cosentino

“De bouwwereld is aan het veranderen, dat merken wij als […]

Lees meer
DSM Coating Resins -referentie Marketing Accent

Digitale marketing – DSM Coating Resins

“Als Technisch marketeer binnen een groot concern, is het soms […]

Lees meer
suzanne-tiemessen-referentie-marlene-dekkers

Workshop bloggen & vloggen- Suzanne at work

  “De workshop van Marlene over bloggen & vloggen gaf […]

Lees meer
Referentie Bob Gorter - Marketing Accent

Spreker oprechte marketing – Bob Gorter

´Ik vond de presentatie van Marlene erg inspirerend, omdat een […]

Lees meer
Cito referentie van Marketing Accent

Workshops social media – Cito

“Als specialist op het gebied van toetsen en examens heeft […]

Lees meer
Van Stiphout referentie Marketing Accent

BedrijfsDNA – Van Stiphout Grafische Communicatie

“Marlene heeft ons eerst geholpen om ons eigen DNA te […]

Lees meer
Summa College referenties Marketing Accent

Interviewblogs & workshops – Summa College

Voor het Summa College schrijf ik interviewblogs over docenten, studenten, […]

Lees meer
FAAY referentie Marketing Accent

Digital marketing plan – Faay Wanden Plafonds

“Vanmorgen een super interessante DNA sessie gehad met representatieve afvaardiging […]

Lees meer
Frisbi referentie Marketing Accent

BedrijfsDNA – Frisbi Concept en Ontwerp

‘Marlene maakt zichtbaar wat je zelf niet (meer) ziet’ ‘Na […]

Lees meer
Spreker Marlene Dekkers Marketing Accent

Spreker tijdens Online Thursday

“Wow, u heeft me als spreker tijdens Online Thursday van […]

Lees meer

Online marketing plan – Webber Interactief

”Onze businessdoelen hadden we scherp op ons netvlies, maar waren […]

Lees meer
referentie DuboBedrijven

Online marketing – Dubotechniek Bedrijven

”Ik zoek in mijn hectische functie als commercieel manager van […]

Lees meer

Direct contact

Bel 06 25 481 882

Mis geen updates!

* = verplicht veld

De kracht en pracht van eenvoud in B2B marketing

Eenvoud in B2B marketing Eenvoud is krachtig. Maar ook verrekte moeilijk. Omdat het lastig is te vertrouwen op de essentie. Afgelopen zomer was ik in de bevoorrechte positie om de natuurparken van Alberta en British Colombia in Canada te beleven. En een beleving is het! Het is kijken, ruiken, proeven en bewust ervaren… De pure …

Visuele B2B contentmarketing

Hoe pas je community marketing toe in B2B?

meer blogs

B2B Marketing trends 2018

Marcel Nanning, van B2Bmarketeers.nl vroeg mij om mijn verwachtingen voor B2B marketing in 2018. Hieronder kun je mijn bijdrage lezen. Lees vooral ook de gehele longpost op B2Bmarketeers.nl waarin ook andere B2b marketeers de ontwikkelingen beschrijven en voorspellingen voor 2018 doen. Menselijke marketing in B2B Menselijke business-to-business marketing “Er ontstaat een bepaalde ‘tool-moeheid’ waardoor de …

Collega’s meekrijgen voor content en social media

Korte video’s volop B2B marketingprikkels

meer inspiratie
Volg mijn updates Logo Marketing Accent
* = verplicht veld
sluiten