BedrijfsDNA – Frisbi Concept en Ontwerp

‘Marlene maakt zichtbaar wat je zelf niet (meer) ziet’

‘Na tien succesvolle jaren vonden wij het tijd om Frisbi weer eens wat op te frissen. Maar zoals zo vaak is het voor een ander gemakkelijker dan voor jezelf. Profilering, positionering, kernboodschap. Zaken waar wij dagelijks mee bezig zijn. Maar niet voor onszelf. Marlene heeft ons met een DNA-sessie weer een frisse kijk gegeven op Frisbi. Wie zijn we? Wat doen we? Waarom doen we dat? Dankzij de prettige en leerzame sessie met Marlene hebben we Frisbi weer opnieuw leren kennen. Ze heeft daarmee de basis gelegd voor de volgende tien jaar van Frisbi.’

Jan Lammers, Frisbi Concept & Ontwerp

Direct contact

Bel 06 25 481 882

Mis geen updates!

Intentie en beleving

Wat als je doelgroep iets anders van je merk vindt dan jijzelf? Veel bedrijven bouwen vol overtuiging aan hun merk. De kernwaarden hangen aan de muur, het logo klopt tot op de pixel en intern voelt alles glashelder. Maar wat gebeurt er als je van buiten naar binnen kijkt? Wat je bedoelt te zeggen met …

Marketingstrategie is als kleding passen

Vertragen in positioneren

meer blogs

Ontdekkingsreis AI

Ontdekkingsreis AI Toch niet weer een bericht over AI?! Vast weer iemand die ‘in je nek hijgt’ over de urgentie, de kansen of juist de gevaren. Ik merk dat het veel mensen die ik spreek benauwd en dat ze mede daarom zelfs een afkeer van AI krijgen, of in de weerstand schieten. En dat is …

Branding en Yellowstone

Oprah Winfrey’s kijk op marketing

meer inspiratie
Volg mijn updates Logo Marketing Accent
sluiten