Hoe creëer je als bouwtoeleverancier een voorsprong met marketing?
Tijdens de B2B Marketing Expertsessie Bouw deelt RVS Marketing de resultaten van het onderzoek dat zij hield onder marketeers in de bouwsector en komen daarnaast zakelijk vloggen en marketing automation aan bod.
Arjan Rattink, eigenaar bij RVS Marketing, trapt af met de belangrijkste inzichten die voortkomen uit het onderzoek. Vervolgens duik ik – Marlene Dekkers van Marketing Accent- met de bezoekers in de wereld van het zakelijk vloggen.
Zakelijk vloggen?!
‘Dat is toch niks voor mij’, denk je misschien… ‘Of toch wel?’
Bijna alle zoekvragen beginnen tegenwoordig bij Google of social media. Video als contentvorm neemt een vlucht en krijgt niet voor niets voorrang op bijna alle social media. Met vlogs vergroot je de online vindbaarheid van jezelf en je organisatie. Vergroot je online bereik en genereer leads.
Jan Steur van marketing automation adviesbureau Klikss deelt tenslotte de ins en outs voor een effectieve marketing automation strategie en implementatie.
Je kunt je kosteloos inschrijven voor deze Marketing Expertsessie Bouw op 10 april 2018 @Student Hotel Eindhoven, maar let op er zijn slechts 30 plaatsen te vergeven.
Kun de Ikigai-methode ook toepassen voor jouw bedrijf? Ja, Ikigai kun je ook gebruiken als strategisch kompas voor je B2B mkb bedrijf. Als een praktische en krachtige tool voor het versterken van je koers. Misschien ken je deze Japanse methode al als een praktische aanpak om je persoonlijke geluk en zingeving te vinden. Maar je …
Branding en TV serie Yellowstone Ik laat me in mijn vakgebied altijd graag inspireren door wat ik zoal meemaak, lees en kijk. Zo ook door de (vind ik dan) geweldige TV serie Yellowstone. Heb je deze al gezien? Echt een aanrader. De cowboys die in het familiebedrijf van de Duttons werken krijgen letterlijk een brandmerk …