LinkedIn salestrainingen SALTO Systems

LinkedIn salestrainingen bij SALTO systems

Tijdens deze LinkedIn salestrainingen leerden de salesmedewerkers van SALTO systems hoe ze veel meer uit LinkedIn kunnen halen door het als extra verkoopkanaal in te zetten en zo commerciële kansen te pakken.

De deelnemers kregen concrete handvatten om zich op dit belangrijkste zakelijke social medium professioneel en krachtig te profileren en actief kennis te delen. Zo bouwen zij aan autoriteit (dankzij kennisleiderschap) en online leadgeneratie (dankzij social selling).

Social selling & het persoonlijke LinkedIn profiel
Tijdens training 1 kregen zij een korte introductie in social selling om online saleskansen te kunnen (be)grijpen. Daarnaast lag de focus op persoonlijke LinkedIn profielen. Voor een professionele 1e indruk bij bezoekers en optimalisering voor het algoritme (zoekmachine). We doorliepen het profiel en er was tijd om bepaalde gedeeltes zelf direct goed in te vullen.

Klantmagneet worden dankzij LinkedIn
Tijdens training 2 gingen we aan de slag met de mogelijkheden en functies van LinkedIn om positief op te vallen, een band op te bouwen met prospects, nieuwe klanten te scoren, op het netvlies te blijven bij businesspartners etc. Onderwerpen die aan bod kwamen: een waardevol netwerk, de functies, activiteiten, uitnodigen, berichten delen, reageren, do’s & dont’s, tips etc.

 

Direct contact

Bel 06 25 481 882

Mis geen updates!

Positioneren in de maakindustrie

Je hebt de focus op het produceren van je producten. Logisch, maar hoe onderscheid je jezelf als producent van die anderen? Dat doe je door slim te positioneren. Of, zoals Jos Burgers al eens zei: “Door jouw specifieke plekje in het weiland op te eisen en bekend te maken.” Je kunt hiervoor 5 stappen volgen. …

Duurzame content met een ‘always on’ contentstrategie

Hoe je via kennisleiderschap je productiebedrijf laat groeien

meer blogs

Waar draait het om in business-to-business marketing?

Eerst een definitie van business-to-business marketing: “B2B-marketing (business-to-business-marketing) is het proces van het promoten en verkopen van producten of diensten tussen twee bedrijven. Het houdt in dat relaties met andere bedrijven worden opgebouwd en onderhouden om omzet te genereren, groei te stimuleren en waarde te creëren. B2B-marketing omvat doorgaans langere verkoopcycli, grotere transacties en complexere …

Contentmissie in b2b formuleren

Toegevoegde waarde in b2b

meer inspiratie
Volg mijn updates Logo Marketing Accent
sluiten