ontdekken

Je klant is veranderd. Zijn wereld ook. Hij verlangt iets anders van je. Juist in B2B. Kwaliteit en service zijn basisvereisten. Waar zit je echte waarde en onderscheid?

Ben je ervan bewust waarom je doet wat je doet.

Ga uit van je eigen kracht. Die schuilt in de eenvoud en essentie van je bedrijf. Bestaansrecht is de uitgangspositie, niet je producten en diensten.

Samen krijgen we inzicht. We beginnen bij het begin. Bij je bedrijfsDNA. Daar zit het goud, diep weggestopt. Ontdek het en geef het de kans te schitteren.

We verleggen het accent naar de identiteit en authenticiteit. Naar onderscheid. En daarmee het houvast voor de lange termijn.

Rekening houdend met de businessvisie en doelstellingen, vertaal ik dat naar een (verbeterde) marketing- & communicatiestrategie. Naar beleving. Zodat dit je online expertpositie verstevigt en jij en je collega’s daardoor gevonden worden. Omdat je op het juiste moment biedt waar je klant naar zoekt en verlangt.

Dus meer rendement, dankzij het ontdekken van het juiste accent.

Ook het werkelijke onderscheid van je bedrijf via een DNA sessie ontdekken en meer weten over de juiste online marketingstrategie voor jouw bedrijf?

Bel me. 06 25 481 882.

Direct contact

Bel 06 25 481 882

Mis geen updates!

* = verplicht veld

Marketing van ‘inside out’ naar ‘outside in’

Van ‘inside out’ naar ‘outside in’ marketing & communicatie Vaak merk ik bij toeleverende bedrijven aan de bouw, dat er enorm gepassioneerde mensen werken met heel veel kennis van zaken. Geweldig om te zien. Dat wat via hun marketing en communicatie daarvan de ‘buitenwereld’ bereikt, is echter grotendeels vanuit het bedrijf zelf geredeneerd. Sla er …

Blijft het bij een droomoplevering, of gaan we het anders doen in de bouw?

Zakelijk vloggen in de bouw

meer blogs

Publicatie Rabobank ledenmagazine Dichterbij

De Rabobank vroeg mij naar mijn mening over digitalisering & groei. De publicatie is verschenen in het ledenmagazine Dichterbij 3-18 voor de leden in Helmond. De tekst uitgeschreven: Wat heb je je klanten te bieden? Marlene Dekkers adviseert bedrijven bij hun online- en offline marketing. Ze geeft hen handvatten zodat ze hun klanten beter weten …

‘Customers the day after tomorrow’ – Steven van Belleghem, een must read

Marketing Prikkels video’s 1e helft 2018

meer inspiratie
Volg mijn updates Logo Marketing Accent
* = verplicht veld
sluiten