ontdekken

Je klant is veranderd. Zijn wereld ook. Hij verlangt iets anders van je. Juist in B2B. Kwaliteit en service zijn basisvereisten. Waar zit je echte waarde en onderscheid?

Ben je ervan bewust waarom je doet wat je doet.

Ga uit van je eigen kracht. Die schuilt in de eenvoud en essentie van je bedrijf. Bestaansrecht is de uitgangspositie, niet je producten en diensten.

Samen krijgen we inzicht. We beginnen bij het begin. Bij je bedrijfsDNA. Daar zit het goud, diep weggestopt. Ontdek het en geef het de kans te schitteren.

We verleggen het accent naar de identiteit en authenticiteit. Naar onderscheid. En daarmee het houvast voor de lange termijn.

Rekening houdend met de businessvisie en doelstellingen, vertaal ik dat naar een (verbeterde) marketing- & communicatiestrategie. Naar beleving. Zodat dit je online expertpositie verstevigt en jij en je collega’s daardoor gevonden worden. Omdat je op het juiste moment biedt waar je klant naar zoekt en verlangt.

Dus meer rendement, dankzij het ontdekken van het juiste accent.

Ook het werkelijke onderscheid van je bedrijf via een DNA sessie ontdekken en meer weten over de juiste online marketingstrategie voor jouw bedrijf?

Bel me. 06 25 481 882.

Direct contact

Bel 06 25 481 882

Mis geen updates!

Kennisleiderschap om met je bedrijf te schitteren

Laat dankzij kennisleiderschap je bedrijf schitteren   Kennisleiderschap (of de Engelse marketingterm ‘thought leadership’) komt er op neer dat je jouw klant met jouw expertise een vernieuwende kijk geeft op zijn of haar problemen en worstelingen. De kern van kennisleiderschap is namelijk het bieden van een  op relevante thema’s en dit concreet uitdragen in wat …

Marketingkansen pakken door op trends in te spelen

BedrijfsDNA; wat is het en wat brengt het?

meer blogs

Contentmissie in b2b formuleren

Heb je nog geen volledige contentstragtegie uitgewerkt, maar wil je toch graag werken vanuit een bepaalde basis? Formuleer dan als houvast de contentmissie van je bedrijf. Deze bestaat uit 3 onderdelen.

Toegevoegde waarde in b2b

Achterliggend verlangen van b2b klanten

meer inspiratie
Volg mijn updates Logo Marketing Accent
sluiten