ontdekken

Je klant is veranderd. Zijn wereld ook. Hij verlangt iets anders van je. Juist in B2B. Kwaliteit en service zijn basisvereisten. Waar zit je echte waarde en onderscheid?

Ben je ervan bewust waarom je doet wat je doet.

Ga uit van je eigen kracht. Die schuilt in de eenvoud en essentie van je bedrijf. Bestaansrecht is de uitgangspositie, niet je producten en diensten.

Samen krijgen we inzicht. We beginnen bij het begin. Bij je bedrijfsDNA. Daar zit het goud, diep weggestopt. Ontdek het en geef het de kans te schitteren.

We verleggen het accent naar de identiteit en authenticiteit. Naar onderscheid. En daarmee het houvast voor de lange termijn.

Rekening houdend met de businessvisie en doelstellingen, vertaal ik dat naar een (verbeterde) marketing- & communicatiestrategie. Naar beleving. Zodat dit je online expertpositie verstevigt en jij en je collega’s daardoor gevonden worden. Omdat je op het juiste moment biedt waar je klant naar zoekt en verlangt.

Dus meer rendement, dankzij het ontdekken van het juiste accent.

Ook het werkelijke onderscheid van je bedrijf via een DNA sessie ontdekken en meer weten over de juiste online marketingstrategie voor jouw bedrijf?

Bel me. 06 25 481 882.

Direct contact

Bel 06 25 481 882

Mis geen updates!

* = verplicht veld

Een contentmarketingstrategie in de bouw, hoe begin je goed?

Contentmarketingstrategie in de bouw De contentmarketingbelofte is een mooie. Je kunt verhalen vertellen waar mensen op zitten te wachten, die hen raken en hun leven beter, makkelijker of bijvoorbeeld mooier maken. Je kunt met behulp van een contentmarketingstrategie waarde toevoegen door je kennis te delen en bewijsvoering te leveren. Prachtig allemaal, maar dat is makkelijker …

Checklist zakelijk vloggen

Hoe verkoop je duurzaamheid?

meer blogs

5 stappen voor meer marketingrendement

Deze infographic publiceerde ik bij de start van mijn bedrijf in 2014. En hij is nog steeds relevant, sterker nog hij wordt steeds relevanter…. Vaak mis ik in de marketing en communicatie van bedrijven namelijk de echte klantwaarde. Er wordt nog veel ‘inside out’ geredeneerd en gecommuniceerd in plaats van ‘outside in’, waarbij je inspeelt …

Hoe goed ken jij je klant?

Wat is ‘de bedoeling’ van je bedrijf?

meer inspiratie
Volg mijn updates Logo Marketing Accent
* = verplicht veld
sluiten