plannen

Onderscheid zit in passie en intenties. Trek zo klanten aan die hetzelfde geloven, met dezelfde waarden. Dat is nodig voor vertrouwen. Voor het gunnen van de opdracht, juist aan jou. 

Als je je ervan bewust bent hoe je doet wat je doet, dan krijg je ambassadeurs voor je merk en bedrijf.

Samen bepalen we hoe we het gevoel van je klant aanspreken. Want dat is nodig voor merkbeleving, merkvoorkeur en loyaliteit. Voor trouwe fans.

Het accent verleg ik naar de belevingswereld van jouw klant.

De essentie van je bedrijf vertaal ik naar een concrete aanpak; de manier waarop geformuleerde doelen behaald worden. En wanneer. Nuchter. Met altijd je klant als uitgangspunt.

In de vorm van (online) concepten en middelen. Via de juiste kanalen. Volgens planning.

Van content marketing tot (personal) branding en social media kanalen. Uiteraard in combinatie met je succesvolle bestaande (offline) kanalen.

Ook via een on- en offline marketing strategie & tactiek de manier vinden om trouwe fans te winnen of meer weten over de juiste kanalen en middelen voor jouw bedrijf?

Bel me. 06 25 481 882.

Direct contact

Bel 06 25 481 882

Mis geen updates!

* = verplicht veld

Een contentmarketingstrategie in de bouw, hoe begin je goed?

Contentmarketingstrategie in de bouw De contentmarketingbelofte is een mooie. Je kunt verhalen vertellen waar mensen op zitten te wachten, die hen raken en hun leven beter, makkelijker of bijvoorbeeld mooier maken. Je kunt met behulp van een contentmarketingstrategie waarde toevoegen door je kennis te delen en bewijsvoering te leveren. Prachtig allemaal, maar dat is makkelijker …

Checklist zakelijk vloggen

Hoe verkoop je duurzaamheid?

meer blogs

5 stappen voor meer marketingrendement

Deze infographic publiceerde ik bij de start van mijn bedrijf in 2014. En hij is nog steeds relevant, sterker nog hij wordt steeds relevanter…. Vaak mis ik in de marketing en communicatie van bedrijven namelijk de echte klantwaarde. Er wordt nog veel ‘inside out’ geredeneerd en gecommuniceerd in plaats van ‘outside in’, waarbij je inspeelt …

Hoe goed ken jij je klant?

Wat is ‘de bedoeling’ van je bedrijf?

meer inspiratie
Volg mijn updates Logo Marketing Accent
* = verplicht veld
sluiten