plannen

Onderscheid zit in passie en intenties. Trek zo klanten aan die hetzelfde geloven, met dezelfde waarden. Dat is nodig voor vertrouwen. Voor het gunnen van de opdracht, juist aan jou. 

Als je je ervan bewust bent hoe je doet wat je doet, dan krijg je ambassadeurs voor je merk en bedrijf.

Samen bepalen we hoe we het gevoel van je klant aanspreken. Want dat is nodig voor merkbeleving, merkvoorkeur en loyaliteit. Voor trouwe fans.

Het accent verleg ik naar de belevingswereld van jouw klant.

De essentie van je bedrijf vertaal ik naar een concrete aanpak; de manier waarop geformuleerde doelen behaald worden. En wanneer. Nuchter. Met altijd je klant als uitgangspunt.

In de vorm van (online) concepten en middelen. Via de juiste kanalen. Volgens planning.

Van content marketing tot (personal) branding en social media kanalen. Uiteraard in combinatie met je succesvolle bestaande (offline) kanalen.

Ook via een on- en offline marketing strategie & tactiek de manier vinden om trouwe fans te winnen of meer weten over de juiste kanalen en middelen voor jouw bedrijf?

Bel me. 06 25 481 882.

Direct contact

Bel 06 25 481 882

Mis geen updates!

* = verplicht veld

Marketing van ‘inside out’ naar ‘outside in’

Van ‘inside out’ naar ‘outside in’ marketing & communicatie Vaak merk ik bij toeleverende bedrijven aan de bouw, dat er enorm gepassioneerde mensen werken met heel veel kennis van zaken. Geweldig om te zien. Dat wat via hun marketing en communicatie daarvan de ‘buitenwereld’ bereikt, is echter grotendeels vanuit het bedrijf zelf geredeneerd. Sla er …

Blijft het bij een droomoplevering, of gaan we het anders doen in de bouw?

Zakelijk vloggen in de bouw

meer blogs

Publicatie Rabobank ledenmagazine Dichterbij

De Rabobank vroeg mij naar mijn mening over digitalisering & groei. De publicatie is verschenen in het ledenmagazine Dichterbij 3-18 voor de leden in Helmond. De tekst uitgeschreven: Wat heb je je klanten te bieden? Marlene Dekkers adviseert bedrijven bij hun online- en offline marketing. Ze geeft hen handvatten zodat ze hun klanten beter weten …

‘Customers the day after tomorrow’ – Steven van Belleghem, een must read

Marketing Prikkels video’s 1e helft 2018

meer inspiratie
Volg mijn updates Logo Marketing Accent
* = verplicht veld
sluiten