plannen

Onderscheid zit in passie en intenties. Trek zo klanten aan die hetzelfde geloven, met dezelfde waarden. Dat is nodig voor vertrouwen. Voor het gunnen van de opdracht, juist aan jou. 

Als je je ervan bewust bent hoe je doet wat je doet, dan krijg je ambassadeurs voor je merk en bedrijf.

Samen bepalen we hoe we het gevoel van je klant aanspreken. Want dat is nodig voor merkbeleving, merkvoorkeur en loyaliteit. Voor trouwe fans.

Het accent verleg ik naar de belevingswereld van jouw klant.

De essentie van je bedrijf vertaal ik naar een concrete aanpak; de manier waarop geformuleerde doelen behaald worden. En wanneer. Nuchter. Met altijd je klant als uitgangspunt.

In de vorm van (online) concepten en middelen. Via de juiste kanalen. Volgens planning.

Van content marketing tot (personal) branding en social media kanalen. Uiteraard in combinatie met je succesvolle bestaande (offline) kanalen.

Ook via een on- en offline marketing strategie & tactiek de manier vinden om trouwe fans te winnen of meer weten over de juiste kanalen en middelen voor jouw bedrijf?

Bel me. 06 25 481 882.

Direct contact

Bel 06 25 481 882

Mis geen updates!

Positioneren in de maakindustrie

Je hebt de focus op het produceren van je producten. Logisch, maar hoe onderscheid je jezelf als producent van die anderen? Dat doe je door slim te positioneren. Of, zoals Jos Burgers al eens zei: “Door jouw specifieke plekje in het weiland op te eisen en bekend te maken.” Je kunt hiervoor 5 stappen volgen. …

Duurzame content met een ‘always on’ contentstrategie

Hoe je via kennisleiderschap je productiebedrijf laat groeien

meer blogs

Waar draait het om in business-to-business marketing?

Eerst een definitie van business-to-business marketing: “B2B-marketing (business-to-business-marketing) is het proces van het promoten en verkopen van producten of diensten tussen twee bedrijven. Het houdt in dat relaties met andere bedrijven worden opgebouwd en onderhouden om omzet te genereren, groei te stimuleren en waarde te creëren. B2B-marketing omvat doorgaans langere verkoopcycli, grotere transacties en complexere …

Contentmissie in b2b formuleren

Toegevoegde waarde in b2b

meer inspiratie
Volg mijn updates Logo Marketing Accent
sluiten