plannen

Onderscheid zit in passie en intenties. Trek zo klanten aan die hetzelfde geloven, met dezelfde waarden. Dat is nodig voor vertrouwen. Voor het gunnen van de opdracht, juist aan jou. 

Als je je ervan bewust bent hoe je doet wat je doet, dan krijg je ambassadeurs voor je merk en bedrijf.

Samen bepalen we hoe we het gevoel van je klant aanspreken. Want dat is nodig voor merkbeleving, merkvoorkeur en loyaliteit. Voor trouwe fans.

Het accent verleg ik naar de belevingswereld van jouw klant.

De essentie van je bedrijf vertaal ik naar een concrete aanpak; de manier waarop geformuleerde doelen behaald worden. En wanneer. Nuchter. Met altijd je klant als uitgangspunt.

In de vorm van (online) concepten en middelen. Via de juiste kanalen. Volgens planning.

Van content marketing tot (personal) branding en social media kanalen. Uiteraard in combinatie met je succesvolle bestaande (offline) kanalen.

Ook via een on- en offline marketing strategie & tactiek de manier vinden om trouwe fans te winnen of meer weten over de juiste kanalen en middelen voor jouw bedrijf?

Bel me. 06 25 481 882.

Direct contact

Bel 06 25 481 882

Mis geen updates!

* = verplicht veld

Boek B2B-marketeers: de koplopers

B2B-marketeers: de koplopers De beste 36 b2b-marketeers aan het woord. Verwonderlijk dat de meeste aandacht altijd maar naar consumentenmarketing gaat, terwijl de B2B-markt veel groter is dan de B2C-markt. Dit motiveerde Edwin Vlems om een ode te brengen aan B2B-marketing in de vorm van een boek bomvol mooie en leerzame praktijkvoorbeelden van B2B-marketeers. Edwin interviewde …

Snel gestructureerd nieuwe contentmarketing ideeën ontdekken?

Employee advocacy: medewerkers als online ambassadeurs

meer blogs

Wat ik leerde van 75 zakelijke vlogs plaatsen op LinkedIn

Mijn ervaring met zakelijk vloggen op LinkedIn aan de hand van een interview door b2bmarketeers.nl

Inhakers op social media in b2b

1 onderwerp per stuk b2b content

meer inspiratie
Volg mijn updates Logo Marketing Accent
* = verplicht veld
sluiten