plannen

Onderscheid zit in passie en intenties. Trek zo klanten aan die hetzelfde geloven, met dezelfde waarden. Dat is nodig voor vertrouwen. Voor het gunnen van de opdracht, juist aan jou. 

Als je je ervan bewust bent hoe je doet wat je doet, dan krijg je ambassadeurs voor je merk en bedrijf.

Samen bepalen we hoe we het gevoel van je klant aanspreken. Want dat is nodig voor merkbeleving, merkvoorkeur en loyaliteit. Voor trouwe fans.

Het accent verleg ik naar de belevingswereld van jouw klant.

De essentie van je bedrijf vertaal ik naar een concrete aanpak; de manier waarop geformuleerde doelen behaald worden. En wanneer. Nuchter. Met altijd je klant als uitgangspunt.

In de vorm van (online) concepten en middelen. Via de juiste kanalen. Volgens planning.

Van content marketing tot (personal) branding en social media kanalen. Uiteraard in combinatie met je succesvolle bestaande (offline) kanalen.

Ook via een on- en offline marketing strategie & tactiek de manier vinden om trouwe fans te winnen of meer weten over de juiste kanalen en middelen voor jouw bedrijf?

Bel me. 06 25 481 882.

Direct contact

Bel 06 25 481 882

Mis geen updates!

* = verplicht veld

Blijft het bij een droomoplevering, of gaan we het anders doen in de bouw?

Stel je eens voor, je hebt en tijd geleden voor het eerst in je leven een nieuwbouwhuis gekocht. Je hebt lange tijd vol enthousiasme en spanning uitgekeken naar dit moment… Een verhaaltje over klanttevredenheid in de bouw… De ideale oplevering “Met klamme handjes aan je stuur – het is toch de grootste uitgave in je …

Zakelijk vloggen in de bouw

De kracht en pracht van eenvoud in B2B marketing

meer blogs

Marketing Prikkels video’s 1e helft 2018

Wekelijks post ik een korte video op LinkedIn waarin ik je probeer te prikkelen rondom B2B marketing. Wil je niets missen van deze marketing prikkels? Stuur me dan via LinkedIn zeker een uitnodiging om te linken: https://nl.linkedin.com/in/marlenedekkers! Hieronder de B2B Marketing Prikkels van de 1e helft van 2018: Zorg wel even dat je ingelogd bent bij LinkedIn …

B2B Marketing trends 2018

Collega’s meekrijgen voor content en social media

meer inspiratie
Volg mijn updates Logo Marketing Accent
* = verplicht veld
sluiten