Spreker

picto-MA-spreker1

Spreker Marlene Dekkers – B2B online marketing

spreker

Omdat business-to-business marketing mijn grote passie is, ben ik er ook veel mee bezig. Ik volg opleidingen, praat er veel over met vakgenoten, deel mijn kennis volop online en ik pas het in de dagelijkse praktijk voor diverse bedrijven in uiteenlopende branches toe.

Ik word regelmatig gevraagd om presentaties, gastcolleges en workshops te geven, op een fysiek podium of – in toenemende mate sinds de pandemie – online via het beeldscherm.

Presenteren

Presentaties geef ik over actuele marketingonderwerpen zoals:

– vernieuwing in marketing
– hoe begin je nou goed met online marketing?
– het schrijven van een contentmarketing strategie
– inbound marketing
– smarketing (het samenspel tussen sales & marketing)
– het DNA van bedrijven (en de positionering)
– kennisleiderschap (thought leadership: bouwen aan autoriteit)
– employee advocacy (medewerkers als magneten voor nieuwe klanten)
– contentcreatie
– bloggen, vloggen, zakelijke visuele marketing
– zakelijke social media
– jezelf online op de kaart zetten (personal branding)
– inbound recruitment (medewerkers als magneten voor nieuwe medewerkers)

Onder events vind je een greep uit momenten waarop ik mijn kennis deel.

Heb jij behoefte aan een (online) presentatie, college of workshop over business-to-business marketing voor jouw bedrijf of event?

Bel me en we bespreken de mogelijkheden.

06 25 481 882

Direct contact

Bel 06 25 481 882

Mis geen updates!

Marketingkansen pakken door op trends in te spelen

Marketingkansen pakken Met de terechte aandacht voor klimaatverandering en de toenemende urgentie om duurzame (bouw)oplossingen toe te passen, nemen de marketingkansen voor de houtbranche toe. Per slot van rekening werkt deze branche met natuurlijke materialen die de aarde niet uitputten. De vraag is, pak je deze marketing- en verkoopkansen zelf, of laat je het aan …

BedrijfsDNA; wat is het en wat brengt het?

Strategische basis voor b2b contentmarketing

meer blogs

Merkbelofte in b2b

De merkbelofte Welke belofte doe jij aan je potentiële klanten? Of heb je het vooral over je product of dienst?

Marketing Prikkels

De houten eeuw – special waaraan ik mocht bijdragen

meer inspiratie
Volg mijn updates Logo Marketing Accent
sluiten