Spreker

picto-MA-spreker1

Spreker Marlene Dekkers – B2B online marketing

spreker

Omdat business-to-business marketing mijn grote passie is, ben ik er ook veel mee bezig. Ik volg opleidingen, praat er veel over met vakgenoten, deel mijn kennis volop online en ik pas het in de dagelijkse praktijk voor diverse bedrijven in uiteenlopende branches toe.

Ik word regelmatig gevraagd om presentaties, gastcolleges en workshops te geven, op een fysiek podium of – in toenemende mate sinds de pandemie – online via het beeldscherm.

Presenteren

Presentaties geef ik over actuele marketingonderwerpen zoals:

– vernieuwing in marketing
– hoe begin je nou goed met online marketing?
– het schrijven van een contentmarketing strategie
– inbound marketing
– smarketing (het samenspel tussen sales & marketing)
– het DNA van bedrijven (en de positionering)
– kennisleiderschap (thought leadership: bouwen aan autoriteit)
– employee advocacy (medewerkers als magneten voor nieuwe klanten)
– contentcreatie
– bloggen, vloggen, zakelijke visuele marketing
– zakelijke social media
– jezelf online op de kaart zetten (personal branding)
– inbound recruitment (medewerkers als magneten voor nieuwe medewerkers)

Onder events vind je een greep uit momenten waarop ik mijn kennis deel.

Heb jij behoefte aan een (online) presentatie, college of workshop over business-to-business marketing voor jouw bedrijf of event?

Bel me en we bespreken de mogelijkheden.

06 25 481 882

Direct contact

Bel 06 25 481 882

Mis geen updates!

* = verplicht veld

Social selling in mijn verkoopproces, waarom zou ik?

Social selling Deze tijd maakt één ding duidelijker dan ooit, als je in verkoop online niet zichtbaar en vindbaar bent, dan wordt het steeds lastiger om mee te kunnen blijven doen. Social selling, online sales, contentmarketing, zoekmachines, het kan allemaal best wel overweldigend overkomen. Zeker als je verantwoordelijk bent voor het salesteam, een specifieke klantgroep …

Dankzij beleving blijf je tussen de oren van je klant

Een contentmarketingstrategie in de bouw, hoe begin je goed?

meer blogs

focus & kennisleiderschap

Het sleutelwoord bij het bouwen aan ‘kennisleiderschap’ is focus. Want dat leidt tot herkenning en erkenning van datgene waar jij om bekend wil staan bij klanten.

Claim je b2b nichemarkt

succesvolle online b2b marketing

meer inspiratie
Volg mijn updates Logo Marketing Accent
* = verplicht veld
sluiten