Spreker

picto-MA-spreker1

Spreker Marlene Dekkers – B2B online marketing

spreker

Omdat business-to-business marketing mijn grote passie is, ben ik er ook veel mee bezig. Ik volg opleidingen, praat er veel over met vakgenoten, deel mijn kennis volop online en ik pas het in de dagelijkse praktijk voor diverse bedrijven in uiteenlopende branches toe.

Ik word regelmatig gevraagd om presentaties, gastcolleges en workshops te geven, op een fysiek podium of – in toenemende mate sinds de pandemie – online via het beeldscherm.

Presenteren

Presentaties geef ik over actuele marketingonderwerpen zoals:

– vernieuwing in marketing
– hoe begin je nou goed met online marketing?
– het schrijven van een contentmarketing strategie
– inbound marketing
– smarketing (het samenspel tussen sales & marketing)
– het DNA van bedrijven (en de positionering)
– kennisleiderschap (thought leadership: bouwen aan autoriteit)
– employee advocacy (medewerkers als magneten voor nieuwe klanten)
– contentcreatie
– bloggen, vloggen, zakelijke visuele marketing
– zakelijke social media
– jezelf online op de kaart zetten (personal branding)
– inbound recruitment (medewerkers als magneten voor nieuwe medewerkers)

Onder events vind je een greep uit momenten waarop ik mijn kennis deel.

Heb jij behoefte aan een (online) presentatie, college of workshop over business-to-business marketing voor jouw bedrijf of event?

Bel me en we bespreken de mogelijkheden.

06 25 481 882

Direct contact

Bel 06 25 481 882

Mis geen updates!

Kennisleiderschap om met je bedrijf te schitteren

Laat dankzij kennisleiderschap je bedrijf schitteren   Kennisleiderschap (of de Engelse marketingterm ‘thought leadership’) komt er op neer dat je jouw klant met jouw expertise een vernieuwende kijk geeft op zijn of haar problemen en worstelingen. De kern van kennisleiderschap is namelijk het bieden van een  op relevante thema’s en dit concreet uitdragen in wat …

Marketingkansen pakken door op trends in te spelen

BedrijfsDNA; wat is het en wat brengt het?

meer blogs

Contentmissie in b2b formuleren

Heb je nog geen volledige contentstragtegie uitgewerkt, maar wil je toch graag werken vanuit een bepaalde basis? Formuleer dan als houvast de contentmissie van je bedrijf. Deze bestaat uit 3 onderdelen.

Toegevoegde waarde in b2b

Achterliggend verlangen van b2b klanten

meer inspiratie
Volg mijn updates Logo Marketing Accent
sluiten