Spreker

picto-MA-spreker1

Spreker Marlene Dekkers – B2B online marketing

spreker

Omdat business-to-business marketing mijn grote passie is, ben ik er ook veel mee bezig. Ik volg opleidingen, praat er veel over met vakgenoten, deel mijn kennis volop online en ik pas het in de dagelijkse praktijk voor diverse bedrijven in uiteenlopende branches toe.

Ik word regelmatig gevraagd om presentaties, gastcolleges en workshops te geven, op een fysiek podium of – in toenemende mate sinds de pandemie – online via het beeldscherm.

Presenteren

Presentaties geef ik over actuele marketingonderwerpen zoals:

– vernieuwing in marketing
– hoe begin je nou goed met online marketing?
– het schrijven van een contentmarketing strategie
– inbound marketing
– smarketing (het samenspel tussen sales & marketing)
– het DNA van bedrijven (en de positionering)
– kennisleiderschap (thought leadership: bouwen aan autoriteit)
– employee advocacy (medewerkers als magneten voor nieuwe klanten)
– contentcreatie
– bloggen, vloggen, zakelijke visuele marketing
– zakelijke social media
– jezelf online op de kaart zetten (personal branding)
– inbound recruitment (medewerkers als magneten voor nieuwe medewerkers)

Onder events vind je een greep uit momenten waarop ik mijn kennis deel.

Heb jij behoefte aan een (online) presentatie, college of workshop over business-to-business marketing voor jouw bedrijf of event?

Bel me en we bespreken de mogelijkheden.

06 25 481 882

Direct contact

Bel 06 25 481 882

Mis geen updates!

Positioneren in de maakindustrie

Je hebt de focus op het produceren van je producten. Logisch, maar hoe onderscheid je jezelf als producent van die anderen? Dat doe je door slim te positioneren. Of, zoals Jos Burgers al eens zei: “Door jouw specifieke plekje in het weiland op te eisen en bekend te maken.” Je kunt hiervoor 5 stappen volgen. …

Duurzame content met een ‘always on’ contentstrategie

Hoe je via kennisleiderschap je productiebedrijf laat groeien

meer blogs

Waar draait het om in business-to-business marketing?

Eerst een definitie van business-to-business marketing: “B2B-marketing (business-to-business-marketing) is het proces van het promoten en verkopen van producten of diensten tussen twee bedrijven. Het houdt in dat relaties met andere bedrijven worden opgebouwd en onderhouden om omzet te genereren, groei te stimuleren en waarde te creëren. B2B-marketing omvat doorgaans langere verkoopcycli, grotere transacties en complexere …

Contentmissie in b2b formuleren

Toegevoegde waarde in b2b

meer inspiratie
Volg mijn updates Logo Marketing Accent
sluiten