Workshop Menukaart naar jouw droomklant

Hoe je overtuigend op het juiste moment bij de juiste klant aan tafel komt

Tijdens deze praktische, waardevolle workshop nemen Viola Markus van Optimaal Leadgeneratie en ik je mee op culinaire reis rechtstreeks naar de gesprekstafel van je droomklant. In vier gangen leer en ervaar je wat er in je koffer moet zitten als het gaat over beleving, marketing en sales.

Aan de orde komen:

  • Je positie
  • Je droomklant
  • De reis
  • Het onderscheid
  • De boodschap
  • Een toetje!

Deze interactieve workshop wordt gegeven bij I-Team Global. De nodige theorie, tips en tricks komen voorbij, maar je wordt vooral zelf aan het (denk)werk gezet. Je gaat naar huis met een koffer vol inspiratie. En dat niet alleen, je hebt namelijk ook je optimale menukaart samengesteld om bij jouw ideale klant aan tafel te komen.

Workshop Viola Markus en Marlene Dekkers

Direct contact

Bel 06 25 481 882

Mis geen updates!

Positioneren in de maakindustrie

Je hebt de focus op het produceren van je producten. Logisch, maar hoe onderscheid je jezelf als producent van die anderen? Dat doe je door slim te positioneren. Of, zoals Jos Burgers al eens zei: “Door jouw specifieke plekje in het weiland op te eisen en bekend te maken.” Je kunt hiervoor 5 stappen volgen. …

Duurzame content met een ‘always on’ contentstrategie

Hoe je via kennisleiderschap je productiebedrijf laat groeien

meer blogs

Waar draait het om in business-to-business marketing?

Eerst een definitie van business-to-business marketing: “B2B-marketing (business-to-business-marketing) is het proces van het promoten en verkopen van producten of diensten tussen twee bedrijven. Het houdt in dat relaties met andere bedrijven worden opgebouwd en onderhouden om omzet te genereren, groei te stimuleren en waarde te creëren. B2B-marketing omvat doorgaans langere verkoopcycli, grotere transacties en complexere …

Contentmissie in b2b formuleren

Toegevoegde waarde in b2b

meer inspiratie
Volg mijn updates Logo Marketing Accent
sluiten