“Ik heb Marlene leren kennen als freelance marketingspecialist voor de […]
‘’Marlene wist haar accent op ons online marketingplan te leggen. […]
“Na een eerdere contenttraining van Marlene Dekkers en Edwin Vlems, […]
Ik mocht Diderich Houtimport begeleiden bij de marktintroductie van een […]
“Als Driessens Group willen we niet alleen duurzaam zijn in […]
“Marlene heeft ons in een sparringsessie op zowel strategisch als […]
“Onlangs hebben wij met in totaal zo’n 30 enthousiaste medewerkers […]
“Wij zijn op dit moment druk bezig met het […]
“Onze klant verandert. Zijn wereld ook. Oók in de Timmerindustrie. […]
“Marlene Dekkers van Marketing Accent gaf op 29 juni 2017 […]
Referentie van Ecare over de workshop bloggen en vloggen “Mijn […]
“Marlene heeft een essentiële bijdrage geleverd aan de totstandkoming van […]
“De B2B training online marketeer in de industrie succesvol en […]
Voor Van Wijnen mocht ik een workshop over ‘de kracht […]
“Ter vervanging van een collega met zwangerschapsverlof is Marlene Dekkers […]
“Als Technisch marketeer binnen een groot concern, is het soms […]
“De workshop van Marlene over bloggen & vloggen gaf […]
´Ik vond de presentatie van Marlene erg inspirerend, omdat een […]
“Als specialist op het gebied van toetsen en examens heeft […]
“Marlene heeft ons eerst geholpen om ons eigen DNA te […]
Voor het Summa College schrijf ik interviewblogs over docenten, studenten, […]
“Vanmorgen een super interessante DNA sessie gehad met representatieve afvaardiging […]
‘Marlene maakt zichtbaar wat je zelf niet (meer) ziet’ ‘Na […]
“Wow, u heeft me als spreker tijdens Online Thursday van […]
”Onze businessdoelen hadden we scherp op ons netvlies, maar waren […]
”Ik zoek in mijn hectische functie als commercieel manager van […]
Een slimme ‘always on’ contentstrategie met behulp van duurzame content In business-to-business is een ‘always on’ contentstrategie een slimme aanpak voor de lange termijn. Veel marketingverantwoordelijken benaderen contentmarketing echter met dezelfde mentaliteit als bij het voeren van een reclamecampagne. Ze ontwikkelen een paar stukken inhoud, rollen die uit en wachten dan op de resultaten. Toch …
Heb je nog geen volledige contentstragtegie uitgewerkt, maar wil je toch graag werken vanuit een bepaalde basis? Formuleer dan als houvast de contentmissie van je bedrijf. Deze bestaat uit 3 onderdelen.