DNA-sessie Kuijpers Ecopartners B.V.

 

“In het verleden heb ik al vaker met Marlene gewerkt. Vanwege haar prettige werkwijze en professionaliteit heb ik ook nu gekozen om een DNA-sessie te doen met Marketing Accent.

We zijn erg tevreden met het resultaat. Marlene heeft onze bedrijfsidentiteit perfect weten te vertalen in een 3-laagse kernboodschap (ons waarom, hoe en wat) die de kern weergeeft van ons bestaansrecht.

De uitkomst van de DNA sessie helpt ons bij onze strategie en de positionering bij onze klanten.”

 

Mascha van den Heuvel MBA, directeur Kuijpers Ecopartners B.V.

 

Kuijpers ontwerpt, bouwt en onderhoudt technische installaties in gebouwen en industrie.

Direct contact

Bel 06 25 481 882

Mis geen updates!

Hoe je via kennisleiderschap je productiebedrijf laat groeien

Kennisleiderschap in de maakindustrie. Bouwen aan kennisleiderschap is een slimme manier om je productiebedrijf te laten groeien. Kennisleiderschap is de term die ik gebruik, in business-to-business marketing heet dit officieel ‘thought leadership’. Kennisleiderschap is het aanreiken van originele en innovatieve ideeën die verandering of vooruitgang binnen je industrie aanjagen. Kennisleiderschap kan op verschillende manieren geuit …

Kennisleiderschap om met je bedrijf te schitteren

Marketingkansen pakken door op trends in te spelen

meer blogs

Contentmissie in b2b formuleren

Heb je nog geen volledige contentstragtegie uitgewerkt, maar wil je toch graag werken vanuit een bepaalde basis? Formuleer dan als houvast de contentmissie van je bedrijf. Deze bestaat uit 3 onderdelen.

Toegevoegde waarde in b2b

Achterliggend verlangen van b2b klanten

meer inspiratie
Volg mijn updates Logo Marketing Accent
sluiten