DNA-sessie Kuijpers Ecopartners B.V.

 

“In het verleden heb ik al vaker met Marlene gewerkt. Vanwege haar prettige werkwijze en professionaliteit heb ik ook nu gekozen om een DNA-sessie te doen met Marketing Accent.

We zijn erg tevreden met het resultaat. Marlene heeft onze bedrijfsidentiteit perfect weten te vertalen in een 3-laagse kernboodschap (ons waarom, hoe en wat) die de kern weergeeft van ons bestaansrecht.

De uitkomst van de DNA sessie helpt ons bij onze strategie en de positionering bij onze klanten.”

 

Mascha van den Heuvel MBA, directeur Kuijpers Ecopartners B.V.

 

Kuijpers ontwerpt, bouwt en onderhoudt technische installaties in gebouwen en industrie.

Direct contact

Bel 06 25 481 882

Mis geen updates!

* = verplicht veld

Een contentmarketingstrategie in de bouw, hoe begin je goed?

Contentmarketingstrategie in de bouw De contentmarketingbelofte is een mooie. Je kunt verhalen vertellen waar mensen op zitten te wachten, die hen raken en hun leven beter, makkelijker of bijvoorbeeld mooier maken. Je kunt met behulp van een contentmarketingstrategie waarde toevoegen door je kennis te delen en bewijsvoering te leveren. Prachtig allemaal, maar dat is makkelijker …

Checklist zakelijk vloggen

Hoe verkoop je duurzaamheid?

meer blogs

5 stappen voor meer marketingrendement

Deze infographic publiceerde ik bij de start van mijn bedrijf in 2014. En hij is nog steeds relevant, sterker nog hij wordt steeds relevanter…. Vaak mis ik in de marketing en communicatie van bedrijven namelijk de echte klantwaarde. Er wordt nog veel ‘inside out’ geredeneerd en gecommuniceerd in plaats van ‘outside in’, waarbij je inspeelt …

Hoe goed ken jij je klant?

Wat is ‘de bedoeling’ van je bedrijf?

meer inspiratie
Volg mijn updates Logo Marketing Accent
* = verplicht veld
sluiten