DNA-sessie Kuijpers Ecopartners B.V.

 

“In het verleden heb ik al vaker met Marlene gewerkt. Vanwege haar prettige werkwijze en professionaliteit heb ik ook nu gekozen om een DNA-sessie te doen met Marketing Accent.

We zijn erg tevreden met het resultaat. Marlene heeft onze bedrijfsidentiteit perfect weten te vertalen in een 3-laagse kernboodschap (ons waarom, hoe en wat) die de kern weergeeft van ons bestaansrecht.

De uitkomst van de DNA sessie helpt ons bij onze strategie en de positionering bij onze klanten.”

 

Mascha van den Heuvel MBA, directeur Kuijpers Ecopartners B.V.

 

Kuijpers ontwerpt, bouwt en onderhoudt technische installaties in gebouwen en industrie.

Direct contact

Bel 06 25 481 882

Mis geen updates!

Positioneren in de maakindustrie

Je hebt de focus op het produceren van je producten. Logisch, maar hoe onderscheid je jezelf als producent van die anderen? Dat doe je door slim te positioneren. Of, zoals Jos Burgers al eens zei: “Door jouw specifieke plekje in het weiland op te eisen en bekend te maken.” Je kunt hiervoor 5 stappen volgen. …

Duurzame content met een ‘always on’ contentstrategie

Hoe je via kennisleiderschap je productiebedrijf laat groeien

meer blogs

Waar draait het om in business-to-business marketing?

Eerst een definitie van business-to-business marketing: “B2B-marketing (business-to-business-marketing) is het proces van het promoten en verkopen van producten of diensten tussen twee bedrijven. Het houdt in dat relaties met andere bedrijven worden opgebouwd en onderhouden om omzet te genereren, groei te stimuleren en waarde te creëren. B2B-marketing omvat doorgaans langere verkoopcycli, grotere transacties en complexere …

Contentmissie in b2b formuleren

Toegevoegde waarde in b2b

meer inspiratie
Volg mijn updates Logo Marketing Accent
sluiten