Blog archief
Duurzame content met een ‘always on’ contentstrategie
Een slimme ‘always on’ contentstrategie met behulp van duurzame content In business-to-business is een ‘always on’ contentstrategie een slimme aanpak voor de lange termijn. Veel marketingverantwoordelijken benaderen contentmarketing echter met dezelfde mentaliteit als bij het voeren van een reclamecampagne. Ze ontwikkelen een paar stukken inhoud, rollen die uit en wachten dan op de resultaten. Toch ...
Hoe je via kennisleiderschap je productiebedrijf laat groeien
Kennisleiderschap in de maakindustrie. Bouwen aan kennisleiderschap is een slimme manier om je productiebedrijf te laten groeien. Kennisleiderschap is de term die ik gebruik, in business-to-business marketing heet dit officieel ‘thought leadership’. Kennisleiderschap is het aanreiken van originele en innovatieve ideeën die verandering of vooruitgang binnen je industrie aanjagen. Kennisleiderschap kan op verschillende manieren geuit ...
Kennisleiderschap om met je bedrijf te schitteren
Laat dankzij kennisleiderschap je bedrijf schitteren Kennisleiderschap (of de Engelse marketingterm ‘thought leadership’) komt er op neer dat je jouw klant met jouw expertise een vernieuwende kijk geeft op zijn of haar problemen en worstelingen. De kern van kennisleiderschap is namelijk het bieden van een op relevante thema’s en dit concreet uitdragen in wat ...