Blog archief

Hoe pas je community marketing toe in B2B?

B2B Community marketing   Community marketing in B2B? In traditionele B2B branches wordt nog vaak en vooral sec geredeneerd vanuit vraag en aanbod als het gaat over online en offline marketing en communicatie. Het traditionele gedrag dat op vakbeurzen wordt vertoond bijvoorbeeld, wordt nog steeds min of meer ‘doorvertaald’ naar online kanalen. Van vraag en ...

Krachtige verleiders, hoe pas jij ze toe in B2B marketing?

Krachtige verleiders in B2B marketing Dankzij breinonderzoek en toepassing van neuromarketing ontleden we de werking van ons brein steeds beter en ontdekken we steeds meer over welk (koop)gedrag we vertonen en vooral ook waarom we dat doen. Hierdoor wordt het eenvoudiger om krachtige verleiders toe te passen in B2B marketing. Marketing is verleiding Onlangs las ...

In technische B2B en wil je een onweerstaanbare gunfactor?

In technische B2B en wil je een onweerstaanbare gunfactor? In veel technisch georiënteerde B2B bedrijven waar ik kennis mee mag maken, wordt vaak en veel gecommuniceerd over innovaties, technische snufjes, specificaties, handige tools en aanvullende services. En daar is niets mis mee. Het komt voort uit een diepgewortelde fascinatie voor techniek. Maar toch, de belangrijke ...

03 februari 2016

Bouwen op bewegende grond

21 mei 2015

Kiezen is kunde

10 januari 2015

Oprechte marketing

21 april 2014

Botox branding

08 december 2013

OMG, opnieuw smoorverliefd!

Direct contact

Bel 06 25 481 882

Mis geen updates!

* = verplicht veld

Hoe pas je community marketing toe in B2B?

B2B Community marketing   Community marketing in B2B? In traditionele B2B branches wordt nog vaak en vooral sec geredeneerd vanuit vraag en aanbod als het gaat over online en offline marketing en communicatie. Het traditionele gedrag dat op vakbeurzen wordt vertoond bijvoorbeeld, wordt nog steeds min of meer ‘doorvertaald’ naar online kanalen. Van vraag en …

Krachtige verleiders, hoe pas jij ze toe in B2B marketing?

In technische B2B en wil je een onweerstaanbare gunfactor?

meer blogs

Vlog B2B content marketing

Vlog B2B content marketing Enthousiast begonnen met B2B content marketing, maar is de inspiratie op? Loopt je content kalender steeds verder leeg? “We hebben niks nieuws te melden…”, dat moet wel het meest gehoorde argument zijn, zodra ik mijn klanten spreek over de continuïteit in hun online zichtbaarheid en vindbaarheid. En het valt ook niet …

Workshops online marketing B2B

Nieuwe website sales-innovatie.nl

meer inspiratie
Volg mijn updates Logo Marketing Accent
* = verplicht veld
sluiten