Fluister je boodschap anders eens…

‘He, psst… Ja, jij ja, kom eens wat dichterbij…’

fluisterenGrappig waar inspiratie ooit vandaan kan komen.
Op de achtergrond stond de tv aan en ineens trekt Philip Freriks mijn aandacht. Hij deed een aankondiging voor de kennisquiz ´De slimste mens´.
Normaal schreeuwt hij iets in de trend van ´Komt dat zien allen!’ Als een ware spreekstalmeester in het circus, zoiets. In Philip’s taal; ´enfin, u begrijpt wel wat ik bedoel´.

Dat schreeuwen trekt zelden nog mijn aandacht.

Nee, Philip trok mijn aandacht door juist te gaan fluisteren. Hij zei letterlijk: ‘Ik fluister u toe, dit wilt u niet missen…’ en warempel, het hielp. Juist doordat ik tussen alle ‘schreeuwlelijken’ ineens die subtiele fluistering ontwaarde, kreeg het direct mijn volle aandacht.

Lees verder op Inbound Industry.

Lees verder: Boek B2B-marketeers: de koplopers

B2B-marketeers: de koplopers De beste 36 b2b-marketeers aan het woord. Verwonderlijk dat de meeste aandacht altijd maar naar consumentenmarketing gaat, terwijl de B2B-markt veel groter is dan de B2C-markt. Dit motiveerde Edwin Vlems om een ode te brengen aan B2B-marketing in de vorm van een boek bomvol mooie en leerzame praktijkvoorbeelden van B2B-marketeers. Edwin interviewde ...

Geef een reactie op “Fluister je boodschap anders eens…”

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Direct contact

Bel 06 25 481 882

Mis geen updates!

* = verplicht veld

Social selling in mijn verkoopproces, waarom zou ik?

Social selling Deze tijd maakt één ding duidelijker dan ooit, als je in verkoop online niet zichtbaar en vindbaar bent, dan wordt het steeds lastiger om mee te kunnen blijven doen. Social selling, online sales, contentmarketing, zoekmachines, het kan allemaal best wel overweldigend overkomen. Zeker als je verantwoordelijk bent voor het salesteam, een specifieke klantgroep …

Dankzij beleving blijf je tussen de oren van je klant

Een contentmarketingstrategie in de bouw, hoe begin je goed?

meer blogs

focus & kennisleiderschap

Het sleutelwoord bij het bouwen aan ‘kennisleiderschap’ is focus. Want dat leidt tot herkenning en erkenning van datgene waar jij om bekend wil staan bij klanten.

Claim je b2b nichemarkt

succesvolle online b2b marketing

meer inspiratie
Volg mijn updates Logo Marketing Accent
* = verplicht veld
sluiten