Fluister je boodschap anders eens…

‘He, psst… Ja, jij ja, kom eens wat dichterbij…’

fluisterenGrappig waar inspiratie ooit vandaan kan komen.
Op de achtergrond stond de tv aan en ineens trekt Philip Freriks mijn aandacht. Hij deed een aankondiging voor de kennisquiz ´De slimste mens´.
Normaal schreeuwt hij iets in de trend van ´Komt dat zien allen!’ Als een ware spreekstalmeester in het circus, zoiets. In Philip’s taal; ´enfin, u begrijpt wel wat ik bedoel´.

Dat schreeuwen trekt zelden nog mijn aandacht.

Nee, Philip trok mijn aandacht door juist te gaan fluisteren. Hij zei letterlijk: ‘Ik fluister u toe, dit wilt u niet missen…’ en warempel, het hielp. Juist doordat ik tussen alle ‘schreeuwlelijken’ ineens die subtiele fluistering ontwaarde, kreeg het direct mijn volle aandacht.

Lees verder op Inbound Industry.

Lees verder: 5 stappen voor meer marketingrendement

Deze infographic publiceerde ik bij de start van mijn bedrijf in 2014. En hij is nog steeds relevant, sterker nog hij wordt steeds relevanter…. Vaak mis ik in de marketing en communicatie van bedrijven namelijk de echte klantwaarde. Er wordt nog veel ‘inside out’ geredeneerd en gecommuniceerd in plaats van ‘outside in’, waarbij je inspeelt ...

Geef een reactie op “Fluister je boodschap anders eens…”

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Direct contact

Bel 06 25 481 882

Mis geen updates!

* = verplicht veld

Een contentmarketingstrategie in de bouw, hoe begin je goed?

Contentmarketingstrategie in de bouw De contentmarketingbelofte is een mooie. Je kunt verhalen vertellen waar mensen op zitten te wachten, die hen raken en hun leven beter, makkelijker of bijvoorbeeld mooier maken. Je kunt met behulp van een contentmarketingstrategie waarde toevoegen door je kennis te delen en bewijsvoering te leveren. Prachtig allemaal, maar dat is makkelijker …

Checklist zakelijk vloggen

Hoe verkoop je duurzaamheid?

meer blogs

5 stappen voor meer marketingrendement

Deze infographic publiceerde ik bij de start van mijn bedrijf in 2014. En hij is nog steeds relevant, sterker nog hij wordt steeds relevanter…. Vaak mis ik in de marketing en communicatie van bedrijven namelijk de echte klantwaarde. Er wordt nog veel ‘inside out’ geredeneerd en gecommuniceerd in plaats van ‘outside in’, waarbij je inspeelt …

Hoe goed ken jij je klant?

Wat is ‘de bedoeling’ van je bedrijf?

meer inspiratie
Volg mijn updates Logo Marketing Accent
* = verplicht veld
sluiten