LinkedIn salestrainingen SALTO Systems

LinkedIn salestrainingen bij SALTO systems

(meer…)

10-11-2022

Workshop Menukaart naar jouw droomklant

Hoe je overtuigend op het juiste moment bij de juiste klant aan tafel komt (meer…)

07-11-2022

DOM Security Group Content marketing

Workshop contentmarketing DOM Security @ Wavre BL

(meer…)

24-05-2022

Online ambassadeurs Landschappen NL

Tijdens mijn workshop ‘online ambassadeurs’ is LandschappenNL intensief aan de slag gegaan met #employeeadvocacy. (meer…)

20-01-2022

Bijdrage jubileumboek Friso Bouwgroep

In 2021 vierde Friso Bouwgroep haar 75-jarig bestaan o.a. met een prachtig jubileumboek. (meer…)

15-06-2021

Interviews De houten eeuw

‘De houten eeuw’. Een prachtig bewaarexemplaar uitgebracht door Kozijnen van HOUT100% waarin ik diverse bijdragen mocht leveren. (meer…)

25-03-2021

Online break-out sessies LinkedIn

Workshops over hoe medewerkers enthousiaste NSDSK-ambassadeurs kunnen worden op LinkedIn (meer…)

22-01-2021

Online talkshow Helwig

online talkshow HelwigAllereerste online talkshow van Helwig Kozijnen waarin ik gast mocht zijn om te praten over marketing in de houtbranche. (meer…)

24-11-2020

online marketing training Isis

24-11-20 gaf ik de powervrouwen van Isis Ondernemende Vrouwen in Helmond een training over online marketing.
(meer…)

11-02-2020

Social selling – High Tech Campus Eindhoven

Workshop social selling voor geïnteresseerden op de High Tech Campus in Eindhoven (meer…)

13-02-2020

Contentmarketing strategie in de bouw

13 februari 2020 mocht ik op uitnodiging van USP Marketing Consultancy een presentatie geven over contentmarketing in de bouw aan de leden van BMP. (meer…)

12-09-2019

Houtcafé: Hoe verkoop je duurzaamheid?

Tijdens het Houtcafé van Centrum Hout op 12 september 2019 in Almere mocht ik aan het publiek toelichten hoe je duurzaamheid verkoopt. (meer…)

02-10-2019

Landelijke Kozijnendag 2019

2 oktober 2019 vond in de Tweede Kamer in Den Haag de Landelijke Kozijnendag 2019 plaats voor leden van de Sectie Kozijnen van de Nederlandse Branchevereniging voor de Timmerindustrie. (meer…)

01-10-2019

Training zakelijk gebruik social media TU/e studenten

In een relaxte studentensetting mocht ik op 1 oktober 2019 aan verschillende studententeams van de Eindhoven University of Technology in een training de ins en outs van ‘zakelijk social media gebruik’ overbrengen.

(meer…)

26-06-2019

Workshop LinkedIn studenten

Workshop: Vind jouw ideale baan dankzij LinkedIn

Rond jij binnenkort jouw studie af en ben je benieuwd hoe je LinkedIn kunt inzetten om jouw ideale baan te vinden? (meer…)

04-06-2019

Inbound Recruitment High Tech Campus

Presentatie Inbound Recruitment: aantrekken van talent 2.0

Heb je moeite om nieuwe medewerkers te vinden? Laat ze JOU vinden door ‘inbound recruitment’ in te zetten. (meer…)

14-02-2019

Werving via online ambassadeurs

Employee advocacy & Inbound Recruitment

Recruitment via je eigen mensen

Veranderd zoekgedrag en de schaarste op de technische arbeidsmarkt vragen om een andere arbeidsmarktbenadering. (meer…)

04-10-2018

Landelijke Kozijnendag 2018

4 oktober 2018 vond op een prachtige locatie de Landelijke Kozijnendag 2018 plaats voor leden van de Sectie Kozijnen van de Nederlandse Branchevereniging voor de Timmerindustrie. (meer…)

04-09-2018

Q&A sessie LinkedIn

Q&A LinkedIn Ladies Sociëteit de Kempen

Tijdens een interactieve vraag- en antwoordsessie op 4 september 2018 mocht ik de dames van Ladies Sociëteit de Kempen helpen met al hun vragen rondom LinkedIn. (meer…)

10-04-2018

Spreker B2B marketing expertsessie bouw

B2B marketing Expertsessie Bouw

Hoe creëer je als bouwtoeleverancier een voorsprong met marketing?

(meer…)

28-06-2017

Duo-spreker DNA & storytelling

Tijdens de ledenbijeenkomst van Business Club Brandevoort op 28-06-17 gaven Margot Cuppen en ik een presentatie over marketing, DNA en storytelling.

(meer…)

11-05-2017

Workshop bloggen en vloggen

Donderdag 11 mei 2017 gaf ik een workshop bloggen en vloggen als onderdeel van de Babbage Academy bij Babbage Company in Amsterdam.  (meer…)

06-04-2017

Spreker Ladies Sociëteit De Kempen

Op 6 april 2017 mocht ik de dames van de Ladies Sociëteit De Kempen adviseren rondom Social media marketing.

(meer…)

21-02-2017

Spreker ledenavond SMC

Tijdens de ledenavond van SMC, Salesmanagementclub op 21 februari 2017 sprak ik over ’thought leadership’. (meer…)

Masterclass Sales Innovatie B2B

Heeft traditionele sales nog wel toekomst?
En past de huidige aanpak nog in de (online) koopreis?

In de masterclass sales innovatie in B2B draait het om bewustwording van de veranderingen in sales, overtuiging rondom intensieve samenwerking met marketing, beschikbare nieuwe verkooptools en het klaarstomen van het salesteam van de toekomst.

Heeft traditionele sales nog wel toekomst? En past de huidige aanpak nog in de (online) koopreis?

Het antwoord is keihard nee. Het moet anders. Tijdens de masterclass sales innovatie worden jullie als team hiervan bewust gemaakt. Het waarom, hoe en ieders rol in deze verandering komen uitvoerig aan bod.

Even een paar salesfeiten op een rijtje*:

– 22% van de verkopers heeft in 2020 geen salesbaan meer;

– 75% van de B2B inkopers geeft aan meer vertrouwen te hebben in kopen via een e-commerce omgeving dan via een verkoper;

– 93% geeft aan de voorkeur te hebben online te kopen in het geval ze al besloten hebben welk product het moet worden;

– van de B2B beslissers begint 78% de zoektocht op internet;

– 86% van de mensen wantrouwt verkooppraatjes. 

* Bron: Gartner

masterclass-sales-innovatieInhoud masterclass sales innovatie

O.a. de volgende onderwerpen komen aan bod:

– het hoe, wat en waarom van sales innovatie

– online klanten identificeren

– fasen van de online koopreis

– plan van aanpak en doelstellingen

– professionele aanwezigheid, leads opsporen en aantrekken

– smarketing (samenwerking sales & marketing)

– hoe pak ik als verkoper het online podium en word ik die klantmagneet?

– noodzakelijke competenties van succesvolle salesexperts

Wat levert de masterclass op ?

– handvatten voor een toekomstbestendig salesteam

– concreet stappenplan om direct aan de slag te gaan

– bewustwording bij jullie salesmensen, geen uitvluchten/excuses meer

– lagere saleskosten

– nog betere klantenbinding door sales aanpak afgestemd op klantwensen

– betere concurrentiepositie

Om de beste invulling te geven aan deze masterclass, bied ik deze aan in samenwerking met met een salesspecialist.

 

Willen jullie dus het salesteam van de toekomst worden?

Neem voor de incompany masterclass vrijblijvend contact met me op: 06 25 481 882

Interesse in de volgende editie masterclass sales innovatie ‘open inschrijving’: 06 25 481 882

 

24-01-2017

Spreker Isis Ondernemende vrouwen

Tijdens de algemene ledenvergadering van Isis ondernemende vrouwen, op 24 januari 2017 sprak ik over ‘online kansen, met de focus op LinkedIn’.

(meer…)

22-09-2016

Workshop bloggen en vloggen

Donderdag 22 september 2016 gaf ik een workshop bloggen en vloggen als onderdeel van de Babbage Academy bij Babbage Company in Amsterdam.  (meer…)

04-03-2016

Workshop bloggen (gratis)

Er zijn veel goede redenen om te starten met (professioneel) B2B bloggen.

Belangrijk om te weten is dat bijna alle zoekvragen tegenwoordig beginnen op Google. (meer…)

23-09-2016

Kendeon kennissessie (gratis)

Als partner van Kendeon mag ik je uitnodigen voor een kennissessie waarin professionals specialistische kennis rondom online marketing en sales delen met het MKB.

Online autoriteit en kennisleiderschap bereik je door:

  • Online aanwezigheid – een professionele basis en uitstraling
  • Online zichtbaarheid – de juiste kennis via de juiste kanalen op het juiste moment delen
  • Gevonden worden – relevante informatie bieden in zoekresultaten van zoekmachines

Tijdens een inspirerende kennissessie komen in ca. 2,5 uur de geheimen van succesvolle online marketing & sales voorbij.

  • Waarom online kennis delen?
    Over verandering, je bedrijfsDNA en bouwen aan online kennisleiderschap
  • Hoe zorg je voor een professionele aanwezigheid?
    Het belang van techniek en ontwerp
  • Hoe word je goed gevonden online?
    Van zoekmachineoptimalisatie tot adverteren via Google
  • Hoe haal je daadwerkelijk business uit online kanalen?
    Van traditionele sales naar sales innovatie

Gratis deelnemen aan de Kendeon kennissessie?

Mis het dus niet en schrijf je snel in voor de volgende editie op 23 september 2016.

Deelname aan de sessie kost 295,- maar als je contact met me opneemt, krijg je een code voor gratis toegang.

Samen online kennis delen Logo KENDEON

Kendeon bestaat uit een groep van zelfstandige professionals die verbonden zijn door een gemeenschappelijke missie. Wij zien allemaal de noodzaak van een professionele online aanwezigheid en vindbaarheid voor B2B bedrijven. Wij willen MKB-bedrijven professioneel helpen met bouwen aan online autoriteit en kennisleiderschap.

 

26-02-2016

Workshop bloggen en vloggen

Wegens grote belangstelling, nieuwe editie

Workshop bloggen en vloggen, leer je krachtig online profileren in 1 middag (meer…)

Direct contact

Bel 06 25 481 882

Mis geen updates!

Positioneren in de maakindustrie

Je hebt de focus op het produceren van je producten. Logisch, maar hoe onderscheid je jezelf als producent van die anderen? Dat doe je door slim te positioneren. Of, zoals Jos Burgers al eens zei: “Door jouw specifieke plekje in het weiland op te eisen en bekend te maken.” Je kunt hiervoor 5 stappen volgen. …

Duurzame content met een ‘always on’ contentstrategie

Hoe je via kennisleiderschap je productiebedrijf laat groeien

meer blogs

Waar draait het om in business-to-business marketing?

Eerst een definitie van business-to-business marketing: “B2B-marketing (business-to-business-marketing) is het proces van het promoten en verkopen van producten of diensten tussen twee bedrijven. Het houdt in dat relaties met andere bedrijven worden opgebouwd en onderhouden om omzet te genereren, groei te stimuleren en waarde te creëren. B2B-marketing omvat doorgaans langere verkoopcycli, grotere transacties en complexere …

Contentmissie in b2b formuleren

Toegevoegde waarde in b2b

meer inspiratie
Volg mijn updates Logo Marketing Accent
sluiten