Bijdrage jubileumboek Friso Bouwgroep

In 2021 vierde Friso Bouwgroep haar 75-jarig bestaan o.a. met een prachtig jubileumboek.

In het jubileumboek vind je meer dan 135 interessante pagina’s over het veelzijdige vakmanschap van dit mooie bedrijf. Ik mocht een bijdrage leveren in de vorm van een interview met Geert Hoekstra, commercieel directeur bij Timmerfabriek Houkesloot.

Je kunt het jubileumboek van Friso Bouwgroep in digitale vorm downloaden.

Friso Bouwgroep, gefeliciteerd met het jubileum en dit prachtige, creatieve resultaat!

Interview Geert Hoekstra -Timmerfabriek Houkesloot - Marketing Accent

 

Direct contact

Bel 06 25 481 882

Mis geen updates!

Duurzame content met een ‘always on’ contentstrategie

Een slimme ‘always on’ contentstrategie met behulp van duurzame content In business-to-business is een ‘always on’ contentstrategie een slimme aanpak voor de lange termijn. Veel marketingverantwoordelijken benaderen contentmarketing echter met dezelfde mentaliteit als bij het voeren van een reclamecampagne. Ze ontwikkelen een paar stukken inhoud, rollen die uit en wachten dan op de resultaten. Toch …

Hoe je via kennisleiderschap je productiebedrijf laat groeien

Kennisleiderschap om met je bedrijf te schitteren

meer blogs

Contentmissie in b2b formuleren

Heb je nog geen volledige contentstragtegie uitgewerkt, maar wil je toch graag werken vanuit een bepaalde basis? Formuleer dan als houvast de contentmissie van je bedrijf. Deze bestaat uit 3 onderdelen.

Toegevoegde waarde in b2b

Achterliggend verlangen van b2b klanten

meer inspiratie
Volg mijn updates Logo Marketing Accent
sluiten