Interviews De houten eeuw

‘De houten eeuw’. Een prachtig bewaarexemplaar uitgebracht door Kozijnen van HOUT100% waarin ik diverse bijdragen mocht leveren.

Een echte special voor uiteenlopende partijen in de bouwketen, waarin diverse prominenten hun visie op duurzaam bouwen en het bouwen met hout geven. Diverse artikelen mocht ik verzorgen in opdracht van Kozijnen van HOUT100%. Lees meer over de diverse bijdragen die ik aan dit magazine mocht leveren, in de vorm van interviews, artikelen en tekstschrijven (klik hiervoor op de link in deze zin).

Magazine Kozijnen van HOUT100%

Hier kun je trouwens een digitale versie van de complete special downloaden, veel leesplezier!

Dank HOUT100% voor de toffe opdracht (zoals je ook ziet veel lol gehad)!

André Kuipers geïnterviewd door Marlene Dekkers - Marketing Accent

Direct contact

Bel 06 25 481 882

Mis geen updates!

Positioneren in de maakindustrie

Je hebt de focus op het produceren van je producten. Logisch, maar hoe onderscheid je jezelf als producent van die anderen? Dat doe je door slim te positioneren. Of, zoals Jos Burgers al eens zei: “Door jouw specifieke plekje in het weiland op te eisen en bekend te maken.” Je kunt hiervoor 5 stappen volgen. …

Duurzame content met een ‘always on’ contentstrategie

Hoe je via kennisleiderschap je productiebedrijf laat groeien

meer blogs

Waar draait het om in business-to-business marketing?

Eerst een definitie van business-to-business marketing: “B2B-marketing (business-to-business-marketing) is het proces van het promoten en verkopen van producten of diensten tussen twee bedrijven. Het houdt in dat relaties met andere bedrijven worden opgebouwd en onderhouden om omzet te genereren, groei te stimuleren en waarde te creëren. B2B-marketing omvat doorgaans langere verkoopcycli, grotere transacties en complexere …

Contentmissie in b2b formuleren

Toegevoegde waarde in b2b

meer inspiratie
Volg mijn updates Logo Marketing Accent
sluiten