Interviews De houten eeuw

‘De houten eeuw’. Een prachtig bewaarexemplaar uitgebracht door Kozijnen van HOUT100% waarin ik diverse bijdragen mocht leveren.

Een echte special voor uiteenlopende partijen in de bouwketen, waarin diverse prominenten hun visie op duurzaam bouwen en het bouwen met hout geven. Diverse artikelen mocht ik verzorgen in opdracht van Kozijnen van HOUT100%. Lees meer over de diverse bijdragen die ik aan dit magazine mocht leveren, in de vorm van interviews, artikelen en tekstschrijven (klik hiervoor op de link in deze zin).

Magazine Kozijnen van HOUT100%

Hier kun je trouwens een digitale versie van de complete special downloaden, veel leesplezier!

Dank HOUT100% voor de toffe opdracht (zoals je ook ziet veel lol gehad)!

André Kuipers geïnterviewd door Marlene Dekkers - Marketing Accent

Direct contact

Bel 06 25 481 882

Mis geen updates!

Duurzame content met een ‘always on’ contentstrategie

Een slimme ‘always on’ contentstrategie met behulp van duurzame content In business-to-business is een ‘always on’ contentstrategie een slimme aanpak voor de lange termijn. Veel marketingverantwoordelijken benaderen contentmarketing echter met dezelfde mentaliteit als bij het voeren van een reclamecampagne. Ze ontwikkelen een paar stukken inhoud, rollen die uit en wachten dan op de resultaten. Toch …

Hoe je via kennisleiderschap je productiebedrijf laat groeien

Kennisleiderschap om met je bedrijf te schitteren

meer blogs

Contentmissie in b2b formuleren

Heb je nog geen volledige contentstragtegie uitgewerkt, maar wil je toch graag werken vanuit een bepaalde basis? Formuleer dan als houvast de contentmissie van je bedrijf. Deze bestaat uit 3 onderdelen.

Toegevoegde waarde in b2b

Achterliggend verlangen van b2b klanten

meer inspiratie
Volg mijn updates Logo Marketing Accent
sluiten