Interviews De houten eeuw

‘De houten eeuw’. Een prachtig bewaarexemplaar uitgebracht door Kozijnen van HOUT100% waarin ik diverse bijdragen mocht leveren.

Een echte special voor uiteenlopende partijen in de bouwketen, waarin diverse prominenten hun visie op duurzaam bouwen en het bouwen met hout geven. Diverse artikelen mocht ik verzorgen in opdracht van Kozijnen van HOUT100%. Lees meer over de diverse bijdragen die ik aan dit magazine mocht leveren, in de vorm van interviews, artikelen en tekstschrijven (klik hiervoor op de link in deze zin).

Magazine Kozijnen van HOUT100%

Hier kun je trouwens een digitale versie van de complete special downloaden, veel leesplezier!

Dank HOUT100% voor de toffe opdracht (zoals je ook ziet veel lol gehad)!

André Kuipers geïnterviewd door Marlene Dekkers - Marketing Accent

Direct contact

Bel 06 25 481 882

Mis geen updates!

Marketingkansen pakken door op trends in te spelen

Marketingkansen pakken Met de terechte aandacht voor klimaatverandering en de toenemende urgentie om duurzame (bouw)oplossingen toe te passen, nemen de marketingkansen voor de houtbranche toe. Per slot van rekening werkt deze branche met natuurlijke materialen die de aarde niet uitputten. De vraag is, pak je deze marketing- en verkoopkansen zelf, of laat je het aan …

BedrijfsDNA; wat is het en wat brengt het?

Strategische basis voor b2b contentmarketing

meer blogs

Merkbelofte in b2b

De merkbelofte Welke belofte doe jij aan je potentiële klanten? Of heb je het vooral over je product of dienst?

Marketing Prikkels

De houten eeuw – special waaraan ik mocht bijdragen

meer inspiratie
Volg mijn updates Logo Marketing Accent
sluiten