Online break-out sessies LinkedIn

Workshops over hoe medewerkers enthousiaste NSDSK-ambassadeurs kunnen worden op LinkedIn

workshop LinkedIn NSDSK

Op 23 maart 2021 mocht ik de medewerkers van NSDSK – de specialist voor taal en gehoor- in vogelvlucht uitleggen hoe zij als ambassadeurs NSDSK op de kaart kunnen zetten LinkedIn. Om zo bijvoorbeeld de beste nieuwe collega’s aan te kunnen trekken.

De 2 break-out sessies van 45 minuten online via Teams zaten vol tips en tricks hoe je LinkedIn slim inzet om het enthousiasme over NSDSK professioneel uit te dragen. Op die manier krijgen missie en speerpunten een veel groter bereik en vindt NSDSK bijvoorbeeld makkelijker nieuwe collega’s die goed bij hen passen.

Aan bod kwamen het persoonlijke profiel, hoe je een relevant netwerk bouwt en hoe je de zichtbaarheid op een voor ieder eigen prettige manier kunt vergroten door zelf berichten te plaatsen en delen.

Tijdens de 2 break-out sessies zaten ook dove deelnemers met hun tolken in het publiek. Zij pinden elkaar in Teams (vastzetten) zodat zij elkaar altijd kunnen zien. Die functie kende ik zelf nog niet. Wat fijn dat de techniek hier ook zo goed hiep!

 

Direct contact

Bel 06 25 481 882

Mis geen updates!

Duurzame content met een ‘always on’ contentstrategie

Een slimme ‘always on’ contentstrategie met behulp van duurzame content In business-to-business is een ‘always on’ contentstrategie een slimme aanpak voor de lange termijn. Veel marketingverantwoordelijken benaderen contentmarketing echter met dezelfde mentaliteit als bij het voeren van een reclamecampagne. Ze ontwikkelen een paar stukken inhoud, rollen die uit en wachten dan op de resultaten. Toch …

Hoe je via kennisleiderschap je productiebedrijf laat groeien

Kennisleiderschap om met je bedrijf te schitteren

meer blogs

Contentmissie in b2b formuleren

Heb je nog geen volledige contentstragtegie uitgewerkt, maar wil je toch graag werken vanuit een bepaalde basis? Formuleer dan als houvast de contentmissie van je bedrijf. Deze bestaat uit 3 onderdelen.

Toegevoegde waarde in b2b

Achterliggend verlangen van b2b klanten

meer inspiratie
Volg mijn updates Logo Marketing Accent
sluiten