Online break-out sessies LinkedIn

Workshops over hoe medewerkers enthousiaste NSDSK-ambassadeurs kunnen worden op LinkedIn

workshop LinkedIn NSDSK

Op 23 maart 2021 mocht ik de medewerkers van NSDSK – de specialist voor taal en gehoor- in vogelvlucht uitleggen hoe zij als ambassadeurs NSDSK op de kaart kunnen zetten LinkedIn. Om zo bijvoorbeeld de beste nieuwe collega’s aan te kunnen trekken.

De 2 break-out sessies van 45 minuten online via Teams zaten vol tips en tricks hoe je LinkedIn slim inzet om het enthousiasme over NSDSK professioneel uit te dragen. Op die manier krijgen missie en speerpunten een veel groter bereik en vindt NSDSK bijvoorbeeld makkelijker nieuwe collega’s die goed bij hen passen.

Aan bod kwamen het persoonlijke profiel, hoe je een relevant netwerk bouwt en hoe je de zichtbaarheid op een voor ieder eigen prettige manier kunt vergroten door zelf berichten te plaatsen en delen.

Tijdens de 2 break-out sessies zaten ook dove deelnemers met hun tolken in het publiek. Zij pinden elkaar in Teams (vastzetten) zodat zij elkaar altijd kunnen zien. Die functie kende ik zelf nog niet. Wat fijn dat de techniek hier ook zo goed hiep!

 

Direct contact

Bel 06 25 481 882

Mis geen updates!

Positioneren in de maakindustrie

Je hebt de focus op het produceren van je producten. Logisch, maar hoe onderscheid je jezelf als producent van die anderen? Dat doe je door slim te positioneren. Of, zoals Jos Burgers al eens zei: “Door jouw specifieke plekje in het weiland op te eisen en bekend te maken.” Je kunt hiervoor 5 stappen volgen. …

Duurzame content met een ‘always on’ contentstrategie

Hoe je via kennisleiderschap je productiebedrijf laat groeien

meer blogs

Waar draait het om in business-to-business marketing?

Eerst een definitie van business-to-business marketing: “B2B-marketing (business-to-business-marketing) is het proces van het promoten en verkopen van producten of diensten tussen twee bedrijven. Het houdt in dat relaties met andere bedrijven worden opgebouwd en onderhouden om omzet te genereren, groei te stimuleren en waarde te creëren. B2B-marketing omvat doorgaans langere verkoopcycli, grotere transacties en complexere …

Contentmissie in b2b formuleren

Toegevoegde waarde in b2b

meer inspiratie
Volg mijn updates Logo Marketing Accent
sluiten