Toegevoegde waarde in b2b
De kern van marketing is het leveren van toegevoegde waarde.
Maar wat is dat nou eigenlijk?
En is dat voor jou hetzelfde als voor je klant?
De kern van marketing is het leveren van toegevoegde waarde.
Maar wat is dat nou eigenlijk?
En is dat voor jou hetzelfde als voor je klant?
Tijdens mijn verblijf in Curaçao beleefde ik op een speedboot een werkelijk magisch moment. We schoten met grote snelheid over de zee waarbij er links en rechts van ons honderden vissen uit het water sprongen en een tijdje boven het wateroppervlakte ‘met ons meevlogen’ over de golven. Echt, je moet het je eens voorstellen; je …
Social media; bouwen op geleende grond Wat er momenteel met TikTok gebeurt in Amerika is maar weer een reminder dat je voor de online aanwezigheid, zichtbaarheid en vindbaarheid van je merk niet te afhankelijk moet worden van social media kanalen. Het is namelijk als het bouwen van je huis op een stuk grond dat niet …
Geef een reactie op “Toegevoegde waarde in b2b”