Toegevoegde waarde in b2b
De kern van marketing is het leveren van toegevoegde waarde.
Maar wat is dat nou eigenlijk?
En is dat voor jou hetzelfde als voor je klant?
Lees meer over: toegevoegde waarde
De kern van marketing is het leveren van toegevoegde waarde.
Maar wat is dat nou eigenlijk?
En is dat voor jou hetzelfde als voor je klant?
Laat dankzij kennisleiderschap je bedrijf schitteren Kennisleiderschap (of de Engelse marketingterm ‘thought leadership’) komt er op neer dat je jouw klant met jouw expertise een vernieuwende kijk geeft op zijn of haar problemen en worstelingen. De kern van kennisleiderschap is namelijk het bieden van een op relevante thema’s en dit concreet uitdragen in wat …
Heb je nog geen volledige contentstragtegie uitgewerkt, maar wil je toch graag werken vanuit een bepaalde basis? Formuleer dan als houvast de contentmissie van je bedrijf. Deze bestaat uit 3 onderdelen.
Geef een reactie op “Toegevoegde waarde in b2b”