Inspiratie archief

focus & kennisleiderschap

Het sleutelwoord bij het bouwen aan ‘kennisleiderschap’ is focus. Want dat leidt tot herkenning en erkenning van datgene waar jij om bekend wil staan bij klanten.

Claim je b2b nichemarkt

Baken jouw expertisegebied af. Kies dat kleine, afgebakende, bewerkbare deel als jouw doelmarkt. Word voor de beslissers in die niche de autoriteit. Zet jezelf dus neer als expert. Besef, wat jij normaal bent gaan vinden, is dat voor een ander niet. Deel dus je kennis, ook als het voor jezelf in eerste instantie geen nieuwswaarde ...

succesvolle online b2b marketing

Start met online marketing in de juiste volgorde. Begin niet zomaar met bijvoorbeeld het inzetten van een Adwords budget. Zorg dat je een fundament hebt om op te bouwen, zodat je er tijdens de uitvoering volop van profiteert. Er is geen diepgaand onderzoek nodig, maar eerst komen tot de juiste klantbelofte is bijvoorbeeld wel een ...

18 oktober 2020

Bekijk "lokaasmarketing"

19 september 2016

Bekijk "Sales Innovatie"

07 juli 2015

Bekijk "Onderscheid"

Direct contact

Bel 06 25 481 882

Mis geen updates!

* = verplicht veld

Social selling in mijn verkoopproces, waarom zou ik?

Social selling Deze tijd maakt één ding duidelijker dan ooit, als je in verkoop online niet zichtbaar en vindbaar bent, dan wordt het steeds lastiger om mee te kunnen blijven doen. Social selling, online sales, contentmarketing, zoekmachines, het kan allemaal best wel overweldigend overkomen. Zeker als je verantwoordelijk bent voor het salesteam, een specifieke klantgroep …

Dankzij beleving blijf je tussen de oren van je klant

Een contentmarketingstrategie in de bouw, hoe begin je goed?

meer blogs

focus & kennisleiderschap

Het sleutelwoord bij het bouwen aan ‘kennisleiderschap’ is focus. Want dat leidt tot herkenning en erkenning van datgene waar jij om bekend wil staan bij klanten.

Claim je b2b nichemarkt

succesvolle online b2b marketing

meer inspiratie
Volg mijn updates Logo Marketing Accent
* = verplicht veld
sluiten