Inspiratie archief

Contentmissie in b2b formuleren

Heb je nog geen volledige contentstragtegie uitgewerkt, maar wil je toch graag werken vanuit een bepaalde basis? Formuleer dan als houvast de contentmissie van je bedrijf. Deze bestaat uit 3 onderdelen.

Toegevoegde waarde in b2b

De kern van marketing is het leveren van toegevoegde waarde. Maar wat is dat nou eigenlijk? En is dat voor jou hetzelfde als voor je klant?

Achterliggend verlangen van b2b klanten

Het gaat niet om wat je maakt, het gaat om wat je mogelijk maakt. Zo creëer je effectieve communicatieboodschappen.

13 september 2021

Bekijk "Merkbelofte in b2b"

13 september 2021

Bekijk "Marketing Prikkels"

16 juni 2021

Bekijk "social proof"

18 oktober 2020

Bekijk "lokaasmarketing"

19 september 2016

Bekijk "Sales Innovatie"

07 juli 2015

Bekijk "Onderscheid"

Direct contact

Bel 06 25 481 882

Mis geen updates!

Duurzame content met een ‘always on’ contentstrategie

Een slimme ‘always on’ contentstrategie met behulp van duurzame content In business-to-business is een ‘always on’ contentstrategie een slimme aanpak voor de lange termijn. Veel marketingverantwoordelijken benaderen contentmarketing echter met dezelfde mentaliteit als bij het voeren van een reclamecampagne. Ze ontwikkelen een paar stukken inhoud, rollen die uit en wachten dan op de resultaten. Toch …

Hoe je via kennisleiderschap je productiebedrijf laat groeien

Kennisleiderschap om met je bedrijf te schitteren

meer blogs

Contentmissie in b2b formuleren

Heb je nog geen volledige contentstragtegie uitgewerkt, maar wil je toch graag werken vanuit een bepaalde basis? Formuleer dan als houvast de contentmissie van je bedrijf. Deze bestaat uit 3 onderdelen.

Toegevoegde waarde in b2b

Achterliggend verlangen van b2b klanten

meer inspiratie
Volg mijn updates Logo Marketing Accent
sluiten