Help klanten voor jullie oplossing te kiezen

Er verandert veel in B2B marketing, maar niet alles. Waarom kiezen klanten voor jullie en niet voor die andere partij?
Maak die keuze zo makkelijk mogelijk voor ze. Help klanten te kiezen voor jullie. Door oplossingen te bieden voor de problemen waar je klanten mee worstelen. Door te praten over die problemen en oplossingen. Door ze te helpen. En dus in eerste instantie niet over jouw productspecificaties en serviceniveaus praten.
Dat komt later wel. Als ze jullie al zien als de probleemoplosser.
Marlene Dekkers Marketing Accent B2B
Klik op de afbeelding voor een vergroting
Lees meer over: ,

Geef een reactie op “Help klanten voor jullie oplossing te kiezen”

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Direct contact

Bel 06 25 481 882

Mis geen updates!

* = verplicht veld

Een contentmarketingstrategie in de bouw, hoe begin je goed?

Contentmarketingstrategie in de bouw De contentmarketingbelofte is een mooie. Je kunt verhalen vertellen waar mensen op zitten te wachten, die hen raken en hun leven beter, makkelijker of bijvoorbeeld mooier maken. Je kunt met behulp van een contentmarketingstrategie waarde toevoegen door je kennis te delen en bewijsvoering te leveren. Prachtig allemaal, maar dat is makkelijker …

Checklist zakelijk vloggen

Hoe verkoop je duurzaamheid?

meer blogs

5 stappen voor meer marketingrendement

Deze infographic publiceerde ik bij de start van mijn bedrijf in 2014. En hij is nog steeds relevant, sterker nog hij wordt steeds relevanter…. Vaak mis ik in de marketing en communicatie van bedrijven namelijk de echte klantwaarde. Er wordt nog veel ‘inside out’ geredeneerd en gecommuniceerd in plaats van ‘outside in’, waarbij je inspeelt …

Hoe goed ken jij je klant?

Wat is ‘de bedoeling’ van je bedrijf?

meer inspiratie
Volg mijn updates Logo Marketing Accent
* = verplicht veld
sluiten