Help klanten voor jullie oplossing te kiezen

Er verandert veel in B2B marketing, maar niet alles. Waarom kiezen klanten voor jullie en niet voor die andere partij?
Maak die keuze zo makkelijk mogelijk voor ze. Help klanten te kiezen voor jullie. Door oplossingen te bieden voor de problemen waar je klanten mee worstelen. Door te praten over die problemen en oplossingen. Door ze te helpen. En dus in eerste instantie niet over jouw productspecificaties en serviceniveaus praten.
Dat komt later wel. Als ze jullie al zien als de probleemoplosser.
Marlene Dekkers Marketing Accent B2B
Klik op de afbeelding voor een vergroting
Lees meer over: ,

Geef een reactie op “Help klanten voor jullie oplossing te kiezen”

Geef een antwoord

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Direct contact

Bel 06 25 481 882

Mis geen updates!

Duurzame content met een ‘always on’ contentstrategie

Een slimme ‘always on’ contentstrategie met behulp van duurzame content In business-to-business is een ‘always on’ contentstrategie een slimme aanpak voor de lange termijn. Veel marketingverantwoordelijken benaderen contentmarketing echter met dezelfde mentaliteit als bij het voeren van een reclamecampagne. Ze ontwikkelen een paar stukken inhoud, rollen die uit en wachten dan op de resultaten. Toch …

Hoe je via kennisleiderschap je productiebedrijf laat groeien

Kennisleiderschap om met je bedrijf te schitteren

meer blogs

Contentmissie in b2b formuleren

Heb je nog geen volledige contentstragtegie uitgewerkt, maar wil je toch graag werken vanuit een bepaalde basis? Formuleer dan als houvast de contentmissie van je bedrijf. Deze bestaat uit 3 onderdelen.

Toegevoegde waarde in b2b

Achterliggend verlangen van b2b klanten

meer inspiratie
Volg mijn updates Logo Marketing Accent
sluiten