Help klanten voor jullie oplossing te kiezen

Er verandert veel in B2B marketing, maar niet alles. Waarom kiezen klanten voor jullie en niet voor die andere partij?
Maak die keuze zo makkelijk mogelijk voor ze. Help klanten te kiezen voor jullie. Door oplossingen te bieden voor de problemen waar je klanten mee worstelen. Door te praten over die problemen en oplossingen. Door ze te helpen. En dus in eerste instantie niet over jouw productspecificaties en serviceniveaus praten.
Dat komt later wel. Als ze jullie al zien als de probleemoplosser.
Marlene Dekkers Marketing Accent B2B
Klik op de afbeelding voor een vergroting
Lees meer over: ,

Geef een reactie op “Help klanten voor jullie oplossing te kiezen”

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Direct contact

Bel 06 25 481 882

Mis geen updates!

Positioneren in de maakindustrie

Je hebt de focus op het produceren van je producten. Logisch, maar hoe onderscheid je jezelf als producent van die anderen? Dat doe je door slim te positioneren. Of, zoals Jos Burgers al eens zei: “Door jouw specifieke plekje in het weiland op te eisen en bekend te maken.” Je kunt hiervoor 5 stappen volgen. …

Duurzame content met een ‘always on’ contentstrategie

Hoe je via kennisleiderschap je productiebedrijf laat groeien

meer blogs

Waar draait het om in business-to-business marketing?

Eerst een definitie van business-to-business marketing: “B2B-marketing (business-to-business-marketing) is het proces van het promoten en verkopen van producten of diensten tussen twee bedrijven. Het houdt in dat relaties met andere bedrijven worden opgebouwd en onderhouden om omzet te genereren, groei te stimuleren en waarde te creëren. B2B-marketing omvat doorgaans langere verkoopcycli, grotere transacties en complexere …

Contentmissie in b2b formuleren

Toegevoegde waarde in b2b

meer inspiratie
Volg mijn updates Logo Marketing Accent
sluiten