Help klanten voor jullie oplossing te kiezen

Er verandert veel in B2B marketing, maar niet alles. Waarom kiezen klanten voor jullie en niet voor die andere partij?
Maak die keuze zo makkelijk mogelijk voor ze. Help klanten te kiezen voor jullie. Door oplossingen te bieden voor de problemen waar je klanten mee worstelen. Door te praten over die problemen en oplossingen. Door ze te helpen. En dus in eerste instantie niet over jouw productspecificaties en serviceniveaus praten.
Dat komt later wel. Als ze jullie al zien als de probleemoplosser.
Marlene Dekkers Marketing Accent B2B
Klik op de afbeelding voor een vergroting
Lees meer over: ,

Geef een reactie op “Help klanten voor jullie oplossing te kiezen”

Geef een antwoord

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Direct contact

Bel 06 25 481 882

Mis geen updates!

Kennisleiderschap om met je bedrijf te schitteren

Laat dankzij kennisleiderschap je bedrijf schitteren   Kennisleiderschap (of de Engelse marketingterm ‘thought leadership’) komt er op neer dat je jouw klant met jouw expertise een vernieuwende kijk geeft op zijn of haar problemen en worstelingen. De kern van kennisleiderschap is namelijk het bieden van een  op relevante thema’s en dit concreet uitdragen in wat …

Marketingkansen pakken door op trends in te spelen

BedrijfsDNA; wat is het en wat brengt het?

meer blogs

Contentmissie in b2b formuleren

Heb je nog geen volledige contentstragtegie uitgewerkt, maar wil je toch graag werken vanuit een bepaalde basis? Formuleer dan als houvast de contentmissie van je bedrijf. Deze bestaat uit 3 onderdelen.

Toegevoegde waarde in b2b

Achterliggend verlangen van b2b klanten

meer inspiratie
Volg mijn updates Logo Marketing Accent
sluiten