Redeneren vanuit de klant

“Bij ons vind je de beste kwaliteit, we hebben de kortste levertijden, bij ons staat u als klant centraal…” Teksten van de gemiddelde bedrijfsbrochure of website.

Herkenbaar?

Redeneren vanuit je klanten is een kunst. Maar wel een belangrijke. Klanten verwachten van je dat je levertijden, service en kwaliteit op orde zijn. Daar maak je niet meer het onderscheid voor je klanten.

Waar maak je dan wel het verschil? Vraag het ze eens!

 

Marketing Accent - Marlene Dekkers

Klik op de afbeelding voor een vergroting

Lees meer over: ,

Geef een reactie op “Redeneren vanuit de klant”

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Direct contact

Bel 06 25 481 882

Mis geen updates!

* = verplicht veld

Social selling in mijn verkoopproces, waarom zou ik?

Social selling Deze tijd maakt één ding duidelijker dan ooit, als je in verkoop online niet zichtbaar en vindbaar bent, dan wordt het steeds lastiger om mee te kunnen blijven doen. Social selling, online sales, contentmarketing, zoekmachines, het kan allemaal best wel overweldigend overkomen. Zeker als je verantwoordelijk bent voor het salesteam, een specifieke klantgroep …

Dankzij beleving blijf je tussen de oren van je klant

Een contentmarketingstrategie in de bouw, hoe begin je goed?

meer blogs

focus & kennisleiderschap

Het sleutelwoord bij het bouwen aan ‘kennisleiderschap’ is focus. Want dat leidt tot herkenning en erkenning van datgene waar jij om bekend wil staan bij klanten.

Claim je b2b nichemarkt

succesvolle online b2b marketing

meer inspiratie
Volg mijn updates Logo Marketing Accent
* = verplicht veld
sluiten