Redeneren vanuit de klant

“Bij ons vind je de beste kwaliteit, we hebben de kortste levertijden, bij ons staat u als klant centraal…” Teksten van de gemiddelde bedrijfsbrochure of website.

Herkenbaar?

Redeneren vanuit je klanten is een kunst. Maar wel een belangrijke. Klanten verwachten van je dat je levertijden, service en kwaliteit op orde zijn. Daar maak je niet meer het onderscheid voor je klanten.

Waar maak je dan wel het verschil? Vraag het ze eens!

 

Marketing Accent - Marlene Dekkers

Klik op de afbeelding voor een vergroting

Lees meer over: ,

Geef een reactie op “Redeneren vanuit de klant”

Geef een antwoord

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Direct contact

Bel 06 25 481 882

Mis geen updates!

Duurzame content met een ‘always on’ contentstrategie

Een slimme ‘always on’ contentstrategie met behulp van duurzame content In business-to-business is een ‘always on’ contentstrategie een slimme aanpak voor de lange termijn. Veel marketingverantwoordelijken benaderen contentmarketing echter met dezelfde mentaliteit als bij het voeren van een reclamecampagne. Ze ontwikkelen een paar stukken inhoud, rollen die uit en wachten dan op de resultaten. Toch …

Hoe je via kennisleiderschap je productiebedrijf laat groeien

Kennisleiderschap om met je bedrijf te schitteren

meer blogs

Contentmissie in b2b formuleren

Heb je nog geen volledige contentstragtegie uitgewerkt, maar wil je toch graag werken vanuit een bepaalde basis? Formuleer dan als houvast de contentmissie van je bedrijf. Deze bestaat uit 3 onderdelen.

Toegevoegde waarde in b2b

Achterliggend verlangen van b2b klanten

meer inspiratie
Volg mijn updates Logo Marketing Accent
sluiten