Redeneren vanuit de klant

“Bij ons vind je de beste kwaliteit, we hebben de kortste levertijden, bij ons staat u als klant centraal…” Teksten van de gemiddelde bedrijfsbrochure of website.

Herkenbaar?

Redeneren vanuit je klanten is een kunst. Maar wel een belangrijke. Klanten verwachten van je dat je levertijden, service en kwaliteit op orde zijn. Daar maak je niet meer het onderscheid voor je klanten.

Waar maak je dan wel het verschil? Vraag het ze eens!

 

Marketing Accent - Marlene Dekkers

Klik op de afbeelding voor een vergroting

Lees meer over: ,

Geef een reactie op “Redeneren vanuit de klant”

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Direct contact

Bel 06 25 481 882

Mis geen updates!

* = verplicht veld

Boek B2B-marketeers: de koplopers

B2B-marketeers: de koplopers De beste 36 b2b-marketeers aan het woord. Verwonderlijk dat de meeste aandacht altijd maar naar consumentenmarketing gaat, terwijl de B2B-markt veel groter is dan de B2C-markt. Dit motiveerde Edwin Vlems om een ode te brengen aan B2B-marketing in de vorm van een boek bomvol mooie en leerzame praktijkvoorbeelden van B2B-marketeers. Edwin interviewde …

Snel gestructureerd nieuwe contentmarketing ideeën ontdekken?

Employee advocacy: medewerkers als online ambassadeurs

meer blogs

Wat ik leerde van 75 zakelijke vlogs plaatsen op LinkedIn

Mijn ervaring met zakelijk vloggen op LinkedIn aan de hand van een interview door b2bmarketeers.nl

Inhakers op social media in b2b

1 onderwerp per stuk b2b content

meer inspiratie
Volg mijn updates Logo Marketing Accent
* = verplicht veld
sluiten