Redeneren vanuit de klant

“Bij ons vind je de beste kwaliteit, we hebben de kortste levertijden, bij ons staat u als klant centraal…” Teksten van de gemiddelde bedrijfsbrochure of website.

Herkenbaar?

Redeneren vanuit je klanten is een kunst. Maar wel een belangrijke. Klanten verwachten van je dat je levertijden, service en kwaliteit op orde zijn. Daar maak je niet meer het onderscheid voor je klanten.

Waar maak je dan wel het verschil? Vraag het ze eens!

 

Marketing Accent - Marlene Dekkers

Klik op de afbeelding voor een vergroting

Lees meer over: ,

Geef een reactie op “Redeneren vanuit de klant”

Geef een antwoord

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Direct contact

Bel 06 25 481 882

Mis geen updates!

Kennisleiderschap om met je bedrijf te schitteren

Laat dankzij kennisleiderschap je bedrijf schitteren   Kennisleiderschap (of de Engelse marketingterm ‘thought leadership’) komt er op neer dat je jouw klant met jouw expertise een vernieuwende kijk geeft op zijn of haar problemen en worstelingen. De kern van kennisleiderschap is namelijk het bieden van een  op relevante thema’s en dit concreet uitdragen in wat …

Marketingkansen pakken door op trends in te spelen

BedrijfsDNA; wat is het en wat brengt het?

meer blogs

Contentmissie in b2b formuleren

Heb je nog geen volledige contentstragtegie uitgewerkt, maar wil je toch graag werken vanuit een bepaalde basis? Formuleer dan als houvast de contentmissie van je bedrijf. Deze bestaat uit 3 onderdelen.

Toegevoegde waarde in b2b

Achterliggend verlangen van b2b klanten

meer inspiratie
Volg mijn updates Logo Marketing Accent
sluiten