Social selling in B2B workshop

Workshop social selling in B2B

Wist je al dat ik ook workshops social selling in B2B aanbied?

Waarom zou je die workshop volgen?

– Omdat je merkt dat cold calling niet meer werkt.charles-darwin-quote
– Omdat nee-nee stickers, bel-me-niet-registers en adblockers je als verkoper het leven behoorlijk zuur maken.
– Omdat jouw rol toch al steeds meer verandert in de richting van consultative selling.
– Omdat de gunfactor steeds essentiëler wordt. En vertrouwen winnen meer dan ooit het succes van de verkoop bepaalt.

Van verkopen naar luisteren en helpen

Met social selling bouw je via de juiste, relevante social media kanalen (daar waar je klanten oriënteren dus) een band op met potentiële klanten. En verstevig je de band met bestaande klanten en andere relevante relaties. De afdelingen sales en marketing moeten dan ook steeds beter op elkaar ingespeeld zijn.

Social selling, hoe doe je dat?

Dit doe je door relevante kennis te delen. Van informatie tot tips & trics, van ervaringen tot cases. En door te weten waar je doelgroep zit en wat hen bezighoudt en daar deskundig op in te haken. Zo bouw je aan vertrouwen. Je bewijst continu jouw nut. Zodat als iemand daadwerkelijk behoefte heeft aan een oplossing, jij als eerste boven komt drijven. Via een zoekmachine als daar gezocht wordt, omdat jouw relevante kennis door Google hoog gewaardeerd wordt. Of in het hoofd van diegene, zodat er direct contact met je opgenomen wordt voor een nadere kennismaking of het in detail bespreken van de oplossing die jullie bieden.

In de workshop social selling in B2B komt o.a. het volgende aan bod:

– het hoe, wat en waarom van social selling

– relevante kennis delen, hoe en waar doe je dat?

– smarketing (samenwerking sales en marketing), hoe krijgen we dat voor elkaar?

– hoe pak ik als verkoper het podium om te bouwen aan vertrouwen?

 Wil je als verkoper of jullie als verkoopteam dus ook bouwen aan een stevige online expertpositie?

Neem dan gerust eens contact met me op voor de mogelijkheden via 06-25 481 882
De workshop wordt op maat aangeboden voor jullie situatie.

Lees meer over: , ,

Geef een reactie op “Social selling in B2B workshop”

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Direct contact

Bel 06 25 481 882

Mis geen updates!

* = verplicht veld

Boek B2B-marketeers: de koplopers

B2B-marketeers: de koplopers De beste 36 b2b-marketeers aan het woord. Verwonderlijk dat de meeste aandacht altijd maar naar consumentenmarketing gaat, terwijl de B2B-markt veel groter is dan de B2C-markt. Dit motiveerde Edwin Vlems om een ode te brengen aan B2B-marketing in de vorm van een boek bomvol mooie en leerzame praktijkvoorbeelden van B2B-marketeers. Edwin interviewde …

Snel gestructureerd nieuwe contentmarketing ideeën ontdekken?

Employee advocacy: medewerkers als online ambassadeurs

meer blogs

Wat ik leerde van 75 zakelijke vlogs plaatsen op LinkedIn

Mijn ervaring met zakelijk vloggen op LinkedIn aan de hand van een interview door b2bmarketeers.nl

Inhakers op social media in b2b

1 onderwerp per stuk b2b content

meer inspiratie
Volg mijn updates Logo Marketing Accent
* = verplicht veld
sluiten