Social selling in B2B workshop

Workshop social selling in B2B

Wist je al dat ik ook workshops social selling in B2B aanbied?

Waarom zou je die workshop volgen?

– Omdat je merkt dat cold calling niet meer werkt.charles-darwin-quote
– Omdat nee-nee stickers, bel-me-niet-registers en adblockers je als verkoper het leven behoorlijk zuur maken.
– Omdat jouw rol toch al steeds meer verandert in de richting van consultative selling.
– Omdat de gunfactor steeds essentiëler wordt. En vertrouwen winnen meer dan ooit het succes van de verkoop bepaalt.

Van verkopen naar luisteren en helpen

Met social selling bouw je via de juiste, relevante social media kanalen (daar waar je klanten oriënteren dus) een band op met potentiële klanten. En verstevig je de band met bestaande klanten en andere relevante relaties. De afdelingen sales en marketing moeten dan ook steeds beter op elkaar ingespeeld zijn.

Social selling, hoe doe je dat?

Dit doe je door relevante kennis te delen. Van informatie tot tips & trics, van ervaringen tot cases. En door te weten waar je doelgroep zit en wat hen bezighoudt en daar deskundig op in te haken. Zo bouw je aan vertrouwen. Je bewijst continu jouw nut. Zodat als iemand daadwerkelijk behoefte heeft aan een oplossing, jij als eerste boven komt drijven. Via een zoekmachine als daar gezocht wordt, omdat jouw relevante kennis door Google hoog gewaardeerd wordt. Of in het hoofd van diegene, zodat er direct contact met je opgenomen wordt voor een nadere kennismaking of het in detail bespreken van de oplossing die jullie bieden.

In de workshop social selling in B2B komt o.a. het volgende aan bod:

– het hoe, wat en waarom van social selling

– relevante kennis delen, hoe en waar doe je dat?

– smarketing (samenwerking sales en marketing), hoe krijgen we dat voor elkaar?

– hoe pak ik als verkoper het podium om te bouwen aan vertrouwen?

 Wil je als verkoper of jullie als verkoopteam dus ook bouwen aan een stevige online expertpositie?

Neem dan gerust eens contact met me op voor de mogelijkheden via 06-25 481 882
De workshop wordt op maat aangeboden voor jullie situatie.

Lees meer over: , ,

Geef een reactie op “Social selling in B2B workshop”

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Direct contact

Bel 06 25 481 882

Mis geen updates!

* = verplicht veld

Een contentmarketingstrategie in de bouw, hoe begin je goed?

Contentmarketingstrategie in de bouw De contentmarketingbelofte is een mooie. Je kunt verhalen vertellen waar mensen op zitten te wachten, die hen raken en hun leven beter, makkelijker of bijvoorbeeld mooier maken. Je kunt met behulp van een contentmarketingstrategie waarde toevoegen door je kennis te delen en bewijsvoering te leveren. Prachtig allemaal, maar dat is makkelijker …

Checklist zakelijk vloggen

Hoe verkoop je duurzaamheid?

meer blogs

5 stappen voor meer marketingrendement

Deze infographic publiceerde ik bij de start van mijn bedrijf in 2014. En hij is nog steeds relevant, sterker nog hij wordt steeds relevanter…. Vaak mis ik in de marketing en communicatie van bedrijven namelijk de echte klantwaarde. Er wordt nog veel ‘inside out’ geredeneerd en gecommuniceerd in plaats van ‘outside in’, waarbij je inspeelt …

Hoe goed ken jij je klant?

Wat is ‘de bedoeling’ van je bedrijf?

meer inspiratie
Volg mijn updates Logo Marketing Accent
* = verplicht veld
sluiten