doen

Je producten & diensten bewijzen waar je voor staat. Je helpt beslissers in iedere fase van het (online) oriëntatie- en koopproces. Tenminste, als je dat goed doet. 

Doordat wat je doet, wordt bepaald door waarom en hoe je dat doet, (h)erkennen klanten je aanbod tussen anderen.

Het accent verleggen we daarom naar het unieke verhaal in alles dat jij en je collega’s uitdragen.

Het onderscheid wordt dus vertaald in alle marketing- & communicatieactiviteiten. Het stopt niet bij de richting en manier waarop, ook help ik bij de concrete ‘op maat’ uitvoering. Het doen dus.

– (inbound) marketing strategie (een klantenmagneet worden)

–  de juiste inhoud (content) op het juiste medium, op het juiste moment voor de juiste persoon

– praktische workshops online marketing voor de medewerkers (zakelijke social media, content etc.)

– interviewblogs

– webteksten en content schrijven

– social media strategie

– verbeteren van de online vindbaarheid en zichtbaarheid

In sommige gevallen via expertisepartners (SEO, SEA), maar altijd met mij als contactpersoon.

Wil je het je klant makkelijker maken om voor jou te kiezen en de zaken gewoon goed gedaan krijgen?

Bel me dan. 06 25 481 882.

 

Direct contact

Bel 06 25 481 882

Mis geen updates!

* = verplicht veld

Een contentmarketingstrategie in de bouw, hoe begin je goed?

Contentmarketingstrategie in de bouw De contentmarketingbelofte is een mooie. Je kunt verhalen vertellen waar mensen op zitten te wachten, die hen raken en hun leven beter, makkelijker of bijvoorbeeld mooier maken. Je kunt met behulp van een contentmarketingstrategie waarde toevoegen door je kennis te delen en bewijsvoering te leveren. Prachtig allemaal, maar dat is makkelijker …

Checklist zakelijk vloggen

Hoe verkoop je duurzaamheid?

meer blogs

5 stappen voor meer marketingrendement

Deze infographic publiceerde ik bij de start van mijn bedrijf in 2014. En hij is nog steeds relevant, sterker nog hij wordt steeds relevanter…. Vaak mis ik in de marketing en communicatie van bedrijven namelijk de echte klantwaarde. Er wordt nog veel ‘inside out’ geredeneerd en gecommuniceerd in plaats van ‘outside in’, waarbij je inspeelt …

Hoe goed ken jij je klant?

Wat is ‘de bedoeling’ van je bedrijf?

meer inspiratie
Volg mijn updates Logo Marketing Accent
* = verplicht veld
sluiten