doen

Je producten & diensten bewijzen waar je voor staat. Je helpt beslissers in iedere fase van het (online) oriëntatie- en koopproces. Tenminste, als je dat goed doet. 

Doordat wat je doet, wordt bepaald door waarom en hoe je dat doet, (h)erkennen klanten je aanbod tussen anderen.

Het accent verleggen we daarom naar het unieke verhaal in alles dat jij en je collega’s uitdragen.

Het onderscheid wordt dus vertaald in alle marketing- & communicatieactiviteiten. Het stopt niet bij de richting en manier waarop, ook help ik bij de concrete ‘op maat’ uitvoering. Het doen dus.

– (inbound) marketing strategie (een klantenmagneet worden)

–  de juiste inhoud (content) op het juiste medium, op het juiste moment voor de juiste persoon

– praktische workshops online marketing voor de medewerkers (zakelijke social media, content etc.)

– interviewblogs

– webteksten en content schrijven

– social media strategie

– verbeteren van de online vindbaarheid en zichtbaarheid

In sommige gevallen via expertisepartners (SEO, SEA), maar altijd met mij als contactpersoon.

Wil je het je klant makkelijker maken om voor jou te kiezen en de zaken gewoon goed gedaan krijgen?

Bel me dan. 06 25 481 882.

 

Direct contact

Bel 06 25 481 882

Mis geen updates!

* = verplicht veld

Blijft het bij een droomoplevering, of gaan we het anders doen in de bouw?

Stel je eens voor, je hebt en tijd geleden voor het eerst in je leven een nieuwbouwhuis gekocht. Je hebt lange tijd vol enthousiasme en spanning uitgekeken naar dit moment… Een verhaaltje over klanttevredenheid in de bouw… De ideale oplevering “Met klamme handjes aan je stuur – het is toch de grootste uitgave in je …

Zakelijk vloggen in de bouw

De kracht en pracht van eenvoud in B2B marketing

meer blogs

Marketing Prikkels video’s 1e helft 2018

Wekelijks post ik een korte video op LinkedIn waarin ik je probeer te prikkelen rondom B2B marketing. Wil je niets missen van deze marketing prikkels? Stuur me dan via LinkedIn zeker een uitnodiging om te linken: https://nl.linkedin.com/in/marlenedekkers! Hieronder de B2B Marketing Prikkels van de 1e helft van 2018: Zorg wel even dat je ingelogd bent bij LinkedIn …

B2B Marketing trends 2018

Collega’s meekrijgen voor content en social media

meer inspiratie
Volg mijn updates Logo Marketing Accent
* = verplicht veld
sluiten