doen

Je producten & diensten bewijzen waar je voor staat. Je helpt beslissers in iedere fase van het (online) oriëntatie- en koopproces. Tenminste, als je dat goed doet. 

Doordat wat je doet, wordt bepaald door waarom en hoe je dat doet, (h)erkennen klanten je aanbod tussen anderen.

Het accent verleggen we daarom naar het unieke verhaal in alles dat jij en je collega’s uitdragen.

Het onderscheid wordt dus vertaald in alle marketing- & communicatieactiviteiten. Het stopt niet bij de richting en manier waarop, ook help ik bij de concrete ‘op maat’ uitvoering. Het doen dus.

– (inbound) marketing strategie (een klantenmagneet worden)

–  de juiste inhoud (content) op het juiste medium, op het juiste moment voor de juiste persoon

– praktische workshops online marketing voor de medewerkers (zakelijke social media, content etc.)

– interviewblogs

– webteksten en content schrijven

– social media strategie

– verbeteren van de online vindbaarheid en zichtbaarheid

In sommige gevallen via expertisepartners (SEO, SEA), maar altijd met mij als contactpersoon.

Wil je het je klant makkelijker maken om voor jou te kiezen en de zaken gewoon goed gedaan krijgen?

Bel me dan. 06 25 481 882.

 

Direct contact

Bel 06 25 481 882

Mis geen updates!

Duurzame content met een ‘always on’ contentstrategie

Een slimme ‘always on’ contentstrategie met behulp van duurzame content In business-to-business is een ‘always on’ contentstrategie een slimme aanpak voor de lange termijn. Veel marketingverantwoordelijken benaderen contentmarketing echter met dezelfde mentaliteit als bij het voeren van een reclamecampagne. Ze ontwikkelen een paar stukken inhoud, rollen die uit en wachten dan op de resultaten. Toch …

Hoe je via kennisleiderschap je productiebedrijf laat groeien

Kennisleiderschap om met je bedrijf te schitteren

meer blogs

Contentmissie in b2b formuleren

Heb je nog geen volledige contentstragtegie uitgewerkt, maar wil je toch graag werken vanuit een bepaalde basis? Formuleer dan als houvast de contentmissie van je bedrijf. Deze bestaat uit 3 onderdelen.

Toegevoegde waarde in b2b

Achterliggend verlangen van b2b klanten

meer inspiratie
Volg mijn updates Logo Marketing Accent
sluiten