doen

Je producten & diensten bewijzen waar je voor staat. Je helpt beslissers in iedere fase van het (online) oriëntatie- en koopproces. Tenminste, als je dat goed doet. 

Doordat wat je doet, wordt bepaald door waarom en hoe je dat doet, (h)erkennen klanten je aanbod tussen anderen.

Het accent verleggen we daarom naar het unieke verhaal in alles dat jij en je collega’s uitdragen.

Het onderscheid wordt dus vertaald in alle marketing- & communicatieactiviteiten. Het stopt niet bij de richting en manier waarop, ook help ik bij de concrete ‘op maat’ uitvoering. Het doen dus.

– (inbound) marketing strategie (een klantenmagneet worden)

–  de juiste inhoud (content) op het juiste medium, op het juiste moment voor de juiste persoon

– praktische workshops online marketing voor de medewerkers (zakelijke social media, content etc.)

– interviewblogs

– webteksten en content schrijven

– social media strategie

– verbeteren van de online vindbaarheid en zichtbaarheid

In sommige gevallen via expertisepartners (SEO, SEA), maar altijd met mij als contactpersoon.

Wil je het je klant makkelijker maken om voor jou te kiezen en de zaken gewoon goed gedaan krijgen?

Bel me dan. 06 25 481 882.

 

Direct contact

Bel 06 25 481 882

Mis geen updates!

Positioneren in de maakindustrie

Je hebt de focus op het produceren van je producten. Logisch, maar hoe onderscheid je jezelf als producent van die anderen? Dat doe je door slim te positioneren. Of, zoals Jos Burgers al eens zei: “Door jouw specifieke plekje in het weiland op te eisen en bekend te maken.” Je kunt hiervoor 5 stappen volgen. …

Duurzame content met een ‘always on’ contentstrategie

Hoe je via kennisleiderschap je productiebedrijf laat groeien

meer blogs

Waar draait het om in business-to-business marketing?

Eerst een definitie van business-to-business marketing: “B2B-marketing (business-to-business-marketing) is het proces van het promoten en verkopen van producten of diensten tussen twee bedrijven. Het houdt in dat relaties met andere bedrijven worden opgebouwd en onderhouden om omzet te genereren, groei te stimuleren en waarde te creëren. B2B-marketing omvat doorgaans langere verkoopcycli, grotere transacties en complexere …

Contentmissie in b2b formuleren

Toegevoegde waarde in b2b

meer inspiratie
Volg mijn updates Logo Marketing Accent
sluiten