Online adverteren, data versus realiteit

Online adverteren, data versus realiteit

Dit filmpje is al weer een jaar oud, maar ik wil ‘m je toch niet onthouden. Het gaat over online bannering. Advertenties die je ongevraagd in beeld krijgt, soms zelfs als pop-up, waardoor je afgeleid wordt van hetgeen je naar op zoek bent.

Gary Vaynerchuk legt je hier aan de hand van een voorbeeld uit wat het verschil is tussen data (hoe vaak is mijn advertentie bekeken/aangeklikt) en de realiteit (Engelstalig)

En dan heeft hij het nog niet eens over adblocking, de mogelijkheid voor de gebruiker om online advertenties te verbergen…

Lees meer over: , ,

Geef een reactie op “Online adverteren, data versus realiteit”

Geef een antwoord

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Direct contact

Bel 06 25 481 882

Mis geen updates!

Kennisleiderschap om met je bedrijf te schitteren

Laat dankzij kennisleiderschap je bedrijf schitteren   Kennisleiderschap (of de Engelse marketingterm ‘thought leadership’) komt er op neer dat je jouw klant met jouw expertise een vernieuwende kijk geeft op zijn of haar problemen en worstelingen. De kern van kennisleiderschap is namelijk het bieden van een  op relevante thema’s en dit concreet uitdragen in wat …

Marketingkansen pakken door op trends in te spelen

BedrijfsDNA; wat is het en wat brengt het?

meer blogs

Contentmissie in b2b formuleren

Heb je nog geen volledige contentstragtegie uitgewerkt, maar wil je toch graag werken vanuit een bepaalde basis? Formuleer dan als houvast de contentmissie van je bedrijf. Deze bestaat uit 3 onderdelen.

Toegevoegde waarde in b2b

Achterliggend verlangen van b2b klanten

meer inspiratie
Volg mijn updates Logo Marketing Accent
sluiten