B2B marketing: Zou jij je eigen klant willen zijn?

Een soepel koopproces voor klanten, dat moet één van je prioriteiten zijn in B2B marketing. Een proces waarin klanten niet teleurgesteld raken op welke manier dan ook, maar waarin hun verwachtingen juist overtroffen worden.

Niemand kent jullie bedrijf zo door en door als jullie dat zelf doen natuurlijk. Dat kan leiden tot een soort bedrijfsblindheid. En dat is gevaarlijk, omdat je dan al snel vanuit jezelf in plaats van de klant aan het redeneren bent. En dus een optimaal klantproces, zonder frictie op welk punt dan ook, onvoldoende op jullie netvlies hebben.

Er is een goede manier om deze bedrijfsblindheid tegen te gaan.

Houd jezelf eens oprecht deze spiegel voor:
Marlene Dekkers, Marketing Accent quote vernieuwing in B2B

Geef een reactie op “B2B marketing: Zou jij je eigen klant willen zijn?”

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Direct contact

Bel 06 25 481 882

Mis geen updates!

* = verplicht veld

Snel gestructureerd nieuwe contentmarketing ideeën ontdekken?

Contentmarketing: snel en gestructureerd nieuwe ideeën ontdekken   Contentcreatie. Weet je niet welke kennis je nu weer moet gaan delen om online zichtbaar en vindbaar te zijn en blijven? Of denk je dat je niets ‘nieuws’ te melden hebt, dat je klanten toch niet zitten te wachten op jouw verhalen? Gaat het er eigenlijk nog …

Employee advocacy: medewerkers als online ambassadeurs

Checklist zakelijk vloggen

meer blogs

klantmagneet worden

Hoe word je een magneet voor klanten? Hoe word je klantmagneet? Door consequent te bouwen aan vertrouwen. Door je relevante expertise te delen en zo kennisleiderschap te veroveren bij je klanten. Zodat klanten je gaan zien als de gids tijdens hun koopreis, de expert, de bron voor informatie en de adviseur die hen verder helpt. …

3 vragen voor effectieve content

Enthousiasme overtuigt

meer inspiratie
Volg mijn updates Logo Marketing Accent
* = verplicht veld
sluiten