B2B marketing: Zou jij je eigen klant willen zijn?

Een soepel koopproces voor klanten, dat moet één van je prioriteiten zijn in B2B marketing. Een proces waarin klanten niet teleurgesteld raken op welke manier dan ook, maar waarin hun verwachtingen juist overtroffen worden.

Niemand kent jullie bedrijf zo door en door als jullie dat zelf doen natuurlijk. Dat kan leiden tot een soort bedrijfsblindheid. En dat is gevaarlijk, omdat je dan al snel vanuit jezelf in plaats van de klant aan het redeneren bent. En dus een optimaal klantproces, zonder frictie op welk punt dan ook, onvoldoende op jullie netvlies hebben.

Er is een goede manier om deze bedrijfsblindheid tegen te gaan.

Houd jezelf eens oprecht deze spiegel voor:
Marlene Dekkers, Marketing Accent quote vernieuwing in B2B

Geef een reactie op “B2B marketing: Zou jij je eigen klant willen zijn?”

Geef een antwoord

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Direct contact

Bel 06 25 481 882

Mis geen updates!

Duurzame content met een ‘always on’ contentstrategie

Een slimme ‘always on’ contentstrategie met behulp van duurzame content In business-to-business is een ‘always on’ contentstrategie een slimme aanpak voor de lange termijn. Veel marketingverantwoordelijken benaderen contentmarketing echter met dezelfde mentaliteit als bij het voeren van een reclamecampagne. Ze ontwikkelen een paar stukken inhoud, rollen die uit en wachten dan op de resultaten. Toch …

Hoe je via kennisleiderschap je productiebedrijf laat groeien

Kennisleiderschap om met je bedrijf te schitteren

meer blogs

Contentmissie in b2b formuleren

Heb je nog geen volledige contentstragtegie uitgewerkt, maar wil je toch graag werken vanuit een bepaalde basis? Formuleer dan als houvast de contentmissie van je bedrijf. Deze bestaat uit 3 onderdelen.

Toegevoegde waarde in b2b

Achterliggend verlangen van b2b klanten

meer inspiratie
Volg mijn updates Logo Marketing Accent
sluiten