Online kennis delen in B2B marketing

Delen jullie online kennis?

Niet alles natuurlijk, maar juist zoveel, op het juiste moment, via het juiste kanaal, dat jullie potentiële klanten honger krijgen naar meer. Dan word je gevonden door die klanten die op dat moment behoefte hebben aan de oplossing die jij biedt. Dat is een stuk eenvoudiger zaken doen!

Geen inspiratie wat je dan moet delen?

Wellicht helpt dit artikel ‘Blijf je verwonderen’ je net wat verder…

Hierin lees je hoe je in B2B marketing inspiratie op kunt doen voor het vinden van de juiste content.

En bedenk wel:

Marlene Dekkers, Marketing Accent B2B marketing online kennis delen

Lees meer over: , ,

Geef een reactie op “Online kennis delen in B2B marketing”

Geef een reactie

Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Direct contact

Bel 06 25 481 882

Mis geen updates!

Hoe word jij de vliegende vis in jouw branche?

Tijdens mijn verblijf in Curaçao beleefde ik op een speedboot een werkelijk magisch moment. We schoten met grote snelheid over de zee waarbij er links en rechts van ons honderden vissen uit het water sprongen en een tijdje boven het wateroppervlakte ‘met ons meevlogen’ over de golven. Echt, je moet het je eens voorstellen; je …

Positioneren in de maakindustrie

Duurzame content met een ‘always on’ contentstrategie

meer blogs

Social media; bouwen op geleende grond

Social media; bouwen op geleende grond Wat er momenteel met TikTok gebeurt in Amerika is maar weer een reminder dat je voor de online aanwezigheid, zichtbaarheid en vindbaarheid van je merk niet te afhankelijk moet worden van social media kanalen. Het is namelijk als het bouwen van je huis op een stuk grond dat niet …

Waar draait het om in business-to-business marketing?

Contentmissie in b2b formuleren

meer inspiratie
Volg mijn updates Logo Marketing Accent
sluiten