Online kennis delen in B2B marketing

Delen jullie online kennis?

Niet alles natuurlijk, maar juist zoveel, op het juiste moment, via het juiste kanaal, dat jullie potentiële klanten honger krijgen naar meer. Dan word je gevonden door die klanten die op dat moment behoefte hebben aan de oplossing die jij biedt. Dat is een stuk eenvoudiger zaken doen!

Geen inspiratie wat je dan moet delen?

Wellicht helpt dit artikel ‘Blijf je verwonderen’ je net wat verder…

Hierin lees je hoe je in B2B marketing inspiratie op kunt doen voor het vinden van de juiste content.

En bedenk wel:

Marlene Dekkers, Marketing Accent B2B marketing online kennis delen

Lees meer over: , ,

Geef een reactie op “Online kennis delen in B2B marketing”

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Direct contact

Bel 06 25 481 882

Mis geen updates!

Positioneren in de maakindustrie

Je hebt de focus op het produceren van je producten. Logisch, maar hoe onderscheid je jezelf als producent van die anderen? Dat doe je door slim te positioneren. Of, zoals Jos Burgers al eens zei: “Door jouw specifieke plekje in het weiland op te eisen en bekend te maken.” Je kunt hiervoor 5 stappen volgen. …

Duurzame content met een ‘always on’ contentstrategie

Hoe je via kennisleiderschap je productiebedrijf laat groeien

meer blogs

Waar draait het om in business-to-business marketing?

Eerst een definitie van business-to-business marketing: “B2B-marketing (business-to-business-marketing) is het proces van het promoten en verkopen van producten of diensten tussen twee bedrijven. Het houdt in dat relaties met andere bedrijven worden opgebouwd en onderhouden om omzet te genereren, groei te stimuleren en waarde te creëren. B2B-marketing omvat doorgaans langere verkoopcycli, grotere transacties en complexere …

Contentmissie in b2b formuleren

Toegevoegde waarde in b2b

meer inspiratie
Volg mijn updates Logo Marketing Accent
sluiten