Online kennis delen in B2B marketing

Delen jullie online kennis?

Niet alles natuurlijk, maar juist zoveel, op het juiste moment, via het juiste kanaal, dat jullie potentiële klanten honger krijgen naar meer. Dan word je gevonden door die klanten die op dat moment behoefte hebben aan de oplossing die jij biedt. Dat is een stuk eenvoudiger zaken doen!

Geen inspiratie wat je dan moet delen?

Wellicht helpt dit artikel ‘Blijf je verwonderen’ je net wat verder…

Hierin lees je hoe je in B2B marketing inspiratie op kunt doen voor het vinden van de juiste content.

En bedenk wel:

Marlene Dekkers, Marketing Accent B2B marketing online kennis delen

Lees meer over: , ,

Geef een reactie op “Online kennis delen in B2B marketing”

Geef een antwoord

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Direct contact

Bel 06 25 481 882

Mis geen updates!

Kennisleiderschap om met je bedrijf te schitteren

Laat dankzij kennisleiderschap je bedrijf schitteren   Kennisleiderschap (of de Engelse marketingterm ‘thought leadership’) komt er op neer dat je jouw klant met jouw expertise een vernieuwende kijk geeft op zijn of haar problemen en worstelingen. De kern van kennisleiderschap is namelijk het bieden van een  op relevante thema’s en dit concreet uitdragen in wat …

Marketingkansen pakken door op trends in te spelen

BedrijfsDNA; wat is het en wat brengt het?

meer blogs

Contentmissie in b2b formuleren

Heb je nog geen volledige contentstragtegie uitgewerkt, maar wil je toch graag werken vanuit een bepaalde basis? Formuleer dan als houvast de contentmissie van je bedrijf. Deze bestaat uit 3 onderdelen.

Toegevoegde waarde in b2b

Achterliggend verlangen van b2b klanten

meer inspiratie
Volg mijn updates Logo Marketing Accent
sluiten