3D geprinte huizen

3D geprinte huizen, het lijkt misschien nog toekomstmuziek. We zijn echter al volop in de fase van serieus pionieren beland. Te vaak kom ik bij bouw(gerelateerde) bedrijven, die hiervan onvoldoende op de hoogte zijn. Terwijl dit grote gevolgen kan gaan hebben voor iedereen die werkzaam is in de bouw of gerelateerde branches.

Om mee te kunnen in deze ‘ontwrichtende’ verandering is het belangrijk niet alleen de laatste ontwikkelingen op dit vlak goed in de gaten te houden, maar ook te kijken waar en hoe je de kansen kunt grijpen die deze nieuwe ontwikkelingen je kunnen bieden.

Onderstaande video’s geven een indruk van de huidige status rondom 3D geprinte huizen.

 

Lees meer over: ,

Geef een reactie op “3D geprinte huizen”

Geef een antwoord

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Direct contact

Bel 06 25 481 882

Mis geen updates!

Duurzame content met een ‘always on’ contentstrategie

Een slimme ‘always on’ contentstrategie met behulp van duurzame content In business-to-business is een ‘always on’ contentstrategie een slimme aanpak voor de lange termijn. Veel marketingverantwoordelijken benaderen contentmarketing echter met dezelfde mentaliteit als bij het voeren van een reclamecampagne. Ze ontwikkelen een paar stukken inhoud, rollen die uit en wachten dan op de resultaten. Toch …

Hoe je via kennisleiderschap je productiebedrijf laat groeien

Kennisleiderschap om met je bedrijf te schitteren

meer blogs

Contentmissie in b2b formuleren

Heb je nog geen volledige contentstragtegie uitgewerkt, maar wil je toch graag werken vanuit een bepaalde basis? Formuleer dan als houvast de contentmissie van je bedrijf. Deze bestaat uit 3 onderdelen.

Toegevoegde waarde in b2b

Achterliggend verlangen van b2b klanten

meer inspiratie
Volg mijn updates Logo Marketing Accent
sluiten