Trends 2015 volgens Adjiedj Bakas

Trendwatcher Adjiedj Bakas presenteert in 5 minuten zijn kijk op de wereld in de vorm van de belangrijkste trends 2015. Met verantwoordelijkheidsbesef, mededogen en creativiteit als rode draad.

Lees meer over:

2 reacties op “Trends 2015 volgens Adjiedj Bakas”

  1. M. Borsjes schreef:

    Naast verantwoordelijheidsbesef, mededogen en creaticiteit, mis ik een mentale factor,
    die op grote schaal voorkomt in sommige Europese steden (en naar het schijnt ook in steden in
    andere delen van de wereld). Dat is ANGST OM OP TE VALLEN. Ik heb een onderzoek gedaan naar straatmode in drie Europese steden (zie http://www.borsjes.nl) en ontdekte dat de overheersende kleuren
    donker en grauw zijn (‘New Camouflage’heb ik dat genoemd). Men licht dat toe dat men niet op wil vallen. Zelfs mensen die een presentatie gaan houden, doen dat vaak in zwart of grijs of grauw.
    Waar deze angst om op te vallen vandaan komt, is de grote vraag.

    1. Marlene Dekkers schreef:

      Bedankt voor je reactie Marjan. Interessante vraagstelling inderdaad. Misschien omdat ieder mens tegenwoordig een ‘merk’ kan zijn, maar lang niet iedereen daar behoefte aan heeft. Dat men zich daar tegen af wil zetten wellicht?

Geef een reactie op “Trends 2015 volgens Adjiedj Bakas”

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Direct contact

Bel 06 25 481 882

Mis geen updates!

Positioneren in de maakindustrie

Je hebt de focus op het produceren van je producten. Logisch, maar hoe onderscheid je jezelf als producent van die anderen? Dat doe je door slim te positioneren. Of, zoals Jos Burgers al eens zei: “Door jouw specifieke plekje in het weiland op te eisen en bekend te maken.” Je kunt hiervoor 5 stappen volgen. …

Duurzame content met een ‘always on’ contentstrategie

Hoe je via kennisleiderschap je productiebedrijf laat groeien

meer blogs

Waar draait het om in business-to-business marketing?

Eerst een definitie van business-to-business marketing: “B2B-marketing (business-to-business-marketing) is het proces van het promoten en verkopen van producten of diensten tussen twee bedrijven. Het houdt in dat relaties met andere bedrijven worden opgebouwd en onderhouden om omzet te genereren, groei te stimuleren en waarde te creëren. B2B-marketing omvat doorgaans langere verkoopcycli, grotere transacties en complexere …

Contentmissie in b2b formuleren

Toegevoegde waarde in b2b

meer inspiratie
Volg mijn updates Logo Marketing Accent
sluiten