Waardevolle b2b content maken
Waardevolle content maken die eerlijk, duidelijk en behulpzaam is?
Maak het jezelf makkelijk!
Laat die docent die in jezelf zit eens het podium pakken…
Waardevolle content maken die eerlijk, duidelijk en behulpzaam is?
Maak het jezelf makkelijk!
Laat die docent die in jezelf zit eens het podium pakken…
De waarde van je positionering De waarde van een doordachte positionering? Dat bewijst Red Bull. Wist je namelijk dat Red Bull géén Oostenrijks idee is? Veel mensen denken dat het een puur Europees merk is, maar eigenlijk is het gebaseerd op het Thaise energiedrankje ‘Krating Daeng’. De Oostenrijkse ondernemer Dietrich Mateschitz ontdekte het drankje tijdens …
Branding en TV serie Yellowstone Ik laat me in mijn vakgebied altijd graag inspireren door wat ik zoal meemaak, lees en kijk. Zo ook door de (vind ik dan) geweldige TV serie Yellowstone. Heb je deze al gezien? Echt een aanrader. De cowboys die in het familiebedrijf van de Duttons werken krijgen letterlijk een brandmerk …
Geef een reactie op “Waardevolle b2b content maken”